You are here

Eneos 1006 km lenktynės 2016

  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • 1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • 1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • 1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • 1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Didžiausias automobilių sporto renginys Baltijos šalių regione –  „1000 km lenktynės", šiais metais pavadintos „Eneos 1006 km“ vardu - septynioliktąjį kartą vyksta priešpaskutinį 2016 metų liepos savaitgalį – 20-23 dienomis ir vėl sutraukė į pajūrį didžiulį automobilių sporto gerbėjų būrį.

Lenktynės Palangoje, kurias žmonės mėgsta vadinti junginiais - „Palangos ralis" ar  „Ralis Palangoje" - pasižymi dideliu žiūrovų skaičiumi ir visomis dienomis vykstančiais įvairiais autosporto renginiais.

Nuo „ENEOS 1006 km lenktynių“ starto prabėgus 8 val. 44 min. 55,924 sek., pirmasis lietuviškojo automobilių maratono finišo liniją kirto „General Financing by Pitlane“ „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis, kurį į pergalingą finišą atvairavo komandos lenktynininkas olandas Sebastiaanas Bleekemolenas.

Prieš penkerius metus laimėjęs garsiąsias Le Mano lenktynes, džiaugęsis pergale Sebringo trasoje olandas į savo sportinių laimėjimų metraštį įrašė ir Lietuvą, didžiausiame jos vasaros kurorte Palangoje pergalingai baigęs jau septynioliktą kartą surengtas maratonines lenktynes.

Pirmiausia Sebastiaanas pateko į savo komandos draugų, lenktynininkų Jono Gelžinio, kuriam tai buvo jau šeštoji pergalė Palangoje ir Benedikto Vanago, antrąją pergalę čia šventusį po trejų metų pertraukos, glėbį. O paskui – džiaugsmingi, lyg nebūtų jokio nuovargio, interviu televizijai ir radijui, portalų, naujienų agentūrų, spaudos žurnalistams, nušvietusiems lenktynes.

Nugalėtojai, „General Financing by Pitlane“ komandos lenktynininkai įrašė dar vieną rekordų pataisą į šių lenktynių metraštį. Ką tik pasibaigusios lenktynės buvo trumpiausios per visą jų septyniolikos metų istoriją. Pagerintas lietuviškojo automobilių maratono trukmės rekordas, išsilaikęs nuo pat antrųjų lenktynių gyvavimo metų, kai 2001-aisiais nugalėtojai finišo liniją kirto nuo starto praėjus 8 val. 52 min.

„ENEOS 1006 km lenktynių“ laimėtojus - „General Financing by Pitlane“ komandos vadovus ir lenktynininkus - su gražia pergale sunkiose lenktynėse pasveikino pagrindinis jų organizatorius, VšĮ „Promo events“ direktorius Darius Jonušis ir įteikė jiems pagrindinį trofėjų, pereinamąją taurę, ant kurios išgraviruotas ekipos pavadinimas ir kurią jie savo laimėjimų kolekcijoje saugos iki kitų lenktynių 2017-aisiais.

Nugalėtojų garbės pakyla

Atsilikusi dviem ratais, antroji finišo liniją kirto kvalifikacinių varžybų laimėtoja „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas, ilgai vežę lyderių estafetę, pilotavo „Aquila CR1“.

R. Čapkauskui Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas įteikė prizą už greičiausiai – per 1 min. 10,331 sek. nuvažiuotą lenktynių ratą. Didžiausią spartą ekipos lyderis išvystė važiuodamas 290 ratą.

Trečiąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ komandos lenktynininkai Nemunas Dagilis, olandas Steve Vanbellingenas ir belgas Tomas Van Rompuy, pilotavę tokį pat automobilį, kaip ir nugalėtojai, tačiau jiems pralaimėję 4 ratus.

Tokia prizininkų rikiuotė beveik niekam nekėlė abejonių beveik nuo pat lenktynių vidurio, tačiau ilgų nuotolių lenktynėse būna didžiausių netikėtumų. Laimei, šįmet jų beveik nepasitaikė.

Ketvirta finišavo „Mojo Lounge Racing by JR Motorsports“ komanda su BMW e46 GTR, kuri nuo nugalėtojų atsiliko 19 ratų.

Penkta su BMW M3 liko „Rotoma Racing“ (-26 ratai), o bendrosios įskaitos prizininkų šešetuką užbaigė irgi BMW M3 vairavę „Techninio projekto“ lenktynininkai (-28 ratai).

Varžovai klaidų neatleidžia

Nemenku tempu ir gana taikiai prasidėjusios lenktynės perkopusios ekvatorių pamažu nusidažė kitomis spalvomis. Kai komandų strategai jau bandė įsivaizduoti taip geidžiamą finišą, kova, ypač tarp lyderių, darėsi vis aštresnė, jei ne nuožmi.

Sportininkams apsukus 200 ratų lenktynių klube ir kuluaruose netilo diskusijos kada gi prie „Porsche 911 GT3 Cup“ vairo J. Gelžinį ar S. Bleekemoleną pakeis B. Vanagas? Nejaugi tik tada, kai partneriai mirtinai pavargs? Ilgai laukti nebeteko, Benediktas pirmąkart sėdo prie vairo lyderiams įveikus 247 ratus.

Jei pirmojoje varžybų pusėje daugelis galėjo lažintis ir net statyti už kvalifikacijos laimėtojų „Carre & MVP by Algirdai“ perrgalę, tai maratonui artėjant prie ekvatoriaus, juolab perkopus į antrąją pusę, tokių pranašų gretos tirpo nelyginant sniegas kovo pabaigoje.

Pesimistų gretas didino ir ta aplinkybė, kad visas greičiausiųjų penketukas važiavo praktiškai nedarydamas nė menkiausios klaidos, o buvę lyderiai iškepė iškart dvi, kirtusias itin skaudžiai.

Užsukęs į degalinę papildyti „Aquila CR1“ kuro talpų D. Jocius buvo priverstas laukti eilėje – visos degalų pylimo kolonėlės buvo užimtos. Ir praradus brangias dešimtis sekundžių bėdos nesibaigė – už lenkimą teisėjams mosuojant geltonomis vėliavomis komanda gavo vienos minutės sustojimo techninio aptarnavimo zonoje baudą. Įskaičiuojant ir laiką, sugaištą įvažiuojant į laikinuosius garažus ir išvažiuojant iš jų, sugaištama dar bemaž minutę...

Šios dvi klaidos ir lėmė, kad į priekį išsiveržė „General Financing team Pitlane“ komanda su „Porsche 911GT3 Cup“. Naujų lyderių, jau nutolusių per pagarbų dviejų ratų atstumą puolė vytis ne kas kitas, o Deividą prie vairo pakeitęs R. Čapkauskas.

Tačiau pergalės dvelksmą jau pajutusios „General Financing team Pitlane“ lenktynininkai nė nemanė kelti kojos nuo akceleratoriaus pedalo. Praėjus nuo lenktynių pradžios 6 val. ekipa buvo įveikusi jau 257 ratus ir dviem lenkė artimiausius varžovus iš „Carre & MVP by Algirdai“, o trečioje pozicijoje buvusius „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ lenktynininkus – net šešiais ratais.

Praktiškai šios komandos jau taikėsi į visas tris vietas ant nugalėtojų pakylos, nes po 6 val. batalijų ketvirtoje pozicijoje buvusią „Mojo Lounge Racing by JR Motorsports“ nuo lyderių skyrė net dvylikos ratų deficitas.

Įsibėgėjus lenktynėms tikrą šuolį atliko RIMO komanda, kurios sportininkai, vairuojantys BMW 335d, buvo daug laiko sugaišę dėl turbinos žarnos remonto. Tačiau RIMO vyrai neilgai vežė dyzelinių automobilių klasės lyderio estafetę, nes juos aplenkė „EWA Racing PGM“ komanda su BMW 330d.

Pamažu įsivažiavo ir „Team Hot Wheels“ komanda, leidusi suprasti, jog jos BMW M3 greitesnis už kitus GT klasės M3 modelius. Tačiau vėlgi, vos pajutusi artėjančio finišo džiaugsmą, dėl techninių problemų buvo priversta sudėti ginklus.

Į susidomėjimo lenktynėmis laužą alyvos gerokai šliūkštelėjo ir Rimvydo Agurkio, vairavusio „Alfa Romeo GT“, susidūrimas su varžovu, dėl kurio Rimvydas kaltino konkurentą, privertusį brangų laiką gaišti garažuose ir duoti darbo mechanikams, ir netikėtai kovą dėl aukščiausiųjų pozicijų baigusi „BRUM BRUM Sport“ komanda, kuriai iki pirmųjų 200 ratų galėjai prognozuoti vos ne lenktynių laurus.

Ekipos pasididžiavimas „BMW M3 BigDaddy“ pavargęs sustojo viduryje trasos, todėl jį teko tempti į garažus, o kadangi komandos mechanikai didelio entuziazmo nerodė – ir nustumti gilyn į garažus.

Karūnuota „Miss Racing“ gražuolė

Kiek anksčiau negu „ENEOS 1006 km lenktynės“ Palangoje finišavo ir „Miss Racing“ rinkimai, kurių organizacija rūpinosi vairuojančių moterų asociacija „Racing Ladies“, vadovaujama Astos Jonušienės.

Iš į pagrindinį gražuolių finalą patekusių 17 merginų – lygiai tiek, kiek metų vyksta ir šios lenktynės, autoritetingos komisijos sprendimu „Miss Racing“ karūna įteikta 21-erių palangiškei, krepšinio palaikymo grupės šokėjai Agnei Kulytei, kuri tapo ir kitų metų šių lenktynių „veidu“.

Pirmąja Vice Miss pripažinta Ieva Šagauskaitė, antrąja – Gintarė Dainytė, kuriai atiteko ir Miss Foto titulas, Aušrinė Rezgytė tapo Miss Media, Vilmantė Daukšaitė – Miss Publika, Ramona Rubytė – Miss elegancija, Laura Morkūnaitė – Miss lenktynininkų favoritė, Miglė Cibulskaitė – Miss internetas, o Viktorija Šusticka – Miss FB favoritė.

Konkurso prizininkės pasirašys sutartį ir bus deleguotos į rugpjūtį Belgijoje vyksiančias 24 val. lenktynes, kur joms teks labai atsakinga misija - reprezentuoti Lietuvą.

 

PRABĖGO PUSĖ LENKTYNIŲ

 

Šiandien lygiai 12 val. „ENEOS 1006 km lenktynių“ maratoną pradėję lenktynininkai, prabėgus nuo starto 4, 24 val., perkopė jų ekvatorių.

Būtent tuo metu varžybų lyderės, „General Financing by Pitlane“ komandos sportininkas Jonas Gelžinis, vairuojantis „Porsche 911 GT3 Cup“, nuvažiavo 187 trasos ratus, ženklinančius varžybų pusiaukelę.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Antroje vietoje buvo kvalifikacinių varžybų laimėtoja „Carre & MVP by Algirdai“ ekipa, atsilikusi dviem ratais. Tačiau būtent prieš lenktynių pusiaukelę Ramūnas Čapkauskas ką tik buvo pakeitęs Deividą Jocių ir dėl to atsilikimas atrodė toks neįtikėtinai didelis. Juolab, kad kvalifikacijos laimėtojai su „Aquila CR1“ vežė lyderių estafetę beveik visą pirmąją lenktynių pusę.

Trečioje vietoje maratono pusiaukelę su „Porsche GT“ kirto „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ komandos lenktynininkas Nemunas Dagilis.

Maratono pusiaukelę lyderiai pasiekė anksčiau įprastinio varžybų grafiko. Jei ir toliau lenktynės vyks tokiu tempu, jos gali baigtis anksčiau.

Priminsime, jog „ENEOS 1006 km lenktynių“ nugalėtoja skelbiama komanda, kurios sportininko vairuojamas automobilis pirmas kerta šios maratoninės distancijos finišą.

Lenktynės negali viršyti ir numatyto jų 10 val. laiko limito, todėl jam išsekus nugalėtoju skelbiamas lenktynių lyderis, nors ir neįveikęs visos 1006 km distancijos.

Todėl varžybų lyderis, per 4,24 val. įveikęs pusę distancijos, galima teigti važiavo idealiu ritmu.

Šeštadienio gamtinių sąlygų negalėjo peikti nė įnoringiausi varžybų dalyviai. Maždaug +20 laipsnių Celsijaus oro temperatūra, lengvas vėjelis, kiek apniukusi diena, tačiau sausa trasa – būtent tai, apie ką gali svajoti kiekvienas lenktynininkas.

„Cor Euser“ komanda, dėl treniruotėse patirtos avarijos pakeitusi savo automobilį iš „Marcos Mantis Cup Car Model 1“ į BMW ir dėl to startavusi iš rikiuotės galo, pamažu kyla varžybų turnyrinės lentelės laiptais. Jie šoktelėjo į 30-tąją vietą.

Vėliausiai įšokęs į „ENEOS 1006 km lenktynių“ traukinį iš jo iškrito pirmas – geresnio nei šis apibūdinimo nesurasi „MKtechnika Slepikas Motorsport“ komandos nesėkmei.

Iš tiesų, ši komanda paskutinė baigė tvarkyti visus lenktynių organizacinius formalumus ir pirmoji buvo priversta palikti, bent laikinai, lenktynių peletoną.

Stebint iš šalies nelengva buvo sumoti, kodėl komandos „Honda Civic Type R“ vairavęs Gintautas Šlepikas trenkėsi į trasos apsauginius atitvarus. Kiek pamindžiukavęs sportininkas nusiėmė šalmą ir metė pirštines į šalia nukritusį ratą.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tik vėliau paaiškėjo apmaudžios nesėkmės priežastys. Pasirodo, ta priežastis vos ne kuriozinė – nulūžo rato tvirtinimas ir ratas tiesiog nukrito nuo automobilio... Kaip teigė lenktynininkas, jau kiek anksčiau jis buvo pajutęs keistą traškesį rate, tačiau vylėsi dar nuvažiuosiąs iki komandos garažo...

Uoliai padirbėjus ekipos mechanikams, „MKtechnika Slepikas Motorsport“ grįžo į trasą, tačiau neilgai trukus vėl prašėsi tų pačių mechanikų pagalbos. Įpusėjus lenktynėms ji kol kas priešpaskutinėje vietoje, tačiau ryžto stoka jos neapkaltinsi.

Praslinkus beveik trims valandoms po starto sustojo ir „Pakuotės centro“, o dar geriau žinoma, žiūrovų pamėgta Dovilo Čiutelės raudonoji „Lada 2104“, palikusi ant trasos išbėgusios alyvos šleifą, kurį techninei pagalbos teko maskuoti sorbento sluoksniu...

Tačiau pirmosios lenktynių dalies nuostoliai, ypač turint omenyje maratoninių varžybų mąstą, bent kol kas minimalūs.

 

STARTAS 07.23

 

Prieš „ENEOS 1006 km lenktynių“ startą nutilus galingiems bolidų varikliams, minutei nuščiuvus lenktynininkams ir komandų vadovams, į starto ceremoniją susirinkusiai miniai žiūrovų trasos prieigas užpildė galingas neaukštai praskridusių ir taip visus šios šventės dalyvius pasveikinusių Lietuvos kariuomenės naikintuvų gausmas.

Į septynioliktųjų, be pertraukų nuo pat 2000-ųjų didžiausiame šalies kurorte rengiamų automobilių maratoninių lenktynių atidarymą atvykęs Lietuvos Respublikos ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius ištarė sakralinę frazę „Ponios ir ponai, prašome užvesti variklius“.

Su šia automobilių sporto švente jos dalyvius ir žiūrovus sveikino į lenktynių atidarymo ceremoniją atvykę Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, Palangos meras Šarūnas Vaitkus, Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas ir šių lenktynių sumanytojas bei pagrindinis organizatorius, VšĮ „Promo events“ direktorius Darius Jonušis.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Džiaugiuosi, kad mūsų ne vienerių metų pastangos nenuėjo veltui ir kad šiandien galime sveikinti ir linkėti sėkmės „ENEOS 1006 km lenktynių“ dalyviams, - lenktynių spaudos centrui, Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė D. Jonušis. – Šią automobilių sporto šventę laikyčiau pavykusia ir linkėčiau, kad maratono nugalėtojas paaiškėtų paskutiniajame varžybų rate. Išlaikyti intrigą – pagrindinis mūsų, organizatorių tikslas“.

Šeštadienį „ENEOS 1006 km lenktynes“ Palangoje iš pirmosios pozicijos pradėjo išvakarėse vykusiose kvalifikacinėse varžybose puikią pergalę iškovojusi „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas pilotuoja greitą ir galingą „Aquila CR1“ bolidą.

Pergalę garantavusį greičiausiąjį vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą ekipos lenktynininkas Ramūnas Čapkauskas nuvažiavo per 1 min. 09,724 sek. Gal todėl komandos vadovas Andrius Ramanauskas būtent Ramūnui patikėjo garbę pradėti lenktynes.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Iš antrosios pozicijos startavo „Brum Brum Sport“ komandos atstovas Marius Slaboševičius. Jos lenktynininkai vairuoja BMW BigDaddy M3, o iš trečiosios - „General Financing by Pitlane“ komanda, kurios mechanikai per naktį buvo priversti pakeisti jų „Porsche 911 GT3 Cup“ variklį.

Išbandyti naują jėgos agregatą patikėta „General Financing by Pitlane“ lenktynininkui olandui Sebastiaanui Bleekemolenui.

Ši starto rikiuotė nepasikeitė ir nuvažiavus pirmuosius 30 ratų. Tačiau priešakyje – dar 345 lenktynininkų laukiantys ratai arba ko ne visa 1006 km distancija.

 

KVALIFIKACIJA 07.22

 

Šeštadienį, liepos 22 d., „ENEOS 1006 km lenktynes“ Palangoje iš pirmosios pozicijos pradės „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas pilotuoja „Aquila CR1“ bolidą.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tai paaiškėjo po penktadienio kvalifikacinių važiavimų ir juos vainikavusių TOP 10 atrankos varžybų, kurių tik pačioje pabaigoje įspūdingu greičiu važiavęs R. Čapkauskas išplėšė pergalę komandai.

Šią pergalę garantavo Ramūno greičiausias ratas, kai pilotas vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą nuvažiavo per 1 min. 09,724 sek.

Ilgai pirmavusi antrąja vieta kvalifikacinėse varžybose buvo priversta tenkintis „Brum Brum Sport“ ekipa, kurios lenktynininkai vairavo BMW BigDaddy M3.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Mariaus Slaboševičiaus vairuotas automobilis nuo nugalėtojų atsiliko mažiau nei puse sekundės - 1 min. 10,254 sek.

Trečia atrankos varžybose liko „General Financing by Pitlane“ komanda, kurios lenktynininkas Jonas Gelžinis su „Porsche 911 GT3 Cup“ greičiausiąjį ratą nuvažiavo per 1 min. 11,544 sek.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Iš ketvirtos starto pozicijos „ENEOS 1006 km lenktynes“ rytoj pradės „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ ekipa („Porsche GT“, 1 min. 12,425 sek.), o iš penktos – „Team Hot Wheels“ (BMW M3 E90, 1 min. 12,772 sek.).

Kvalifikacijos TOP-10 rezultatai:

1. „Carre & MVP by Algirdai“ 1 min. 09,724 („Aquila CR1“)

2. „Brum Brum Sport“ 1 min. 10,254 sek. (BMW Big Daddy M3)

3. „General Financing by Pitlane“ 1 min. 11,544 sek. („Porsche 911 GT3 Cup“)

4. „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ 1 min. 12,425 sek. („Porsche GT“)

5. „Team Hot Wheels“ 1 min. 12,772 sek. (BMW M3 E90)

6. „Mojo Lounge Racing by JR Motorsports“ 1 min. 13,519 sek. (BMW e46 GTR)

7. „Rotoma Racing“ 1 min. 13,875 sek. (BMW M3)

8. „RIMO Racing“ 1 min. 14,606 sek. (BMW 335d)

9. „Techninis Projektas“ 1 min. 15,167 sek. (BMW M3)

10. „Gera dovana – Emex Racing“ 1 min. 23,856 sek. („Lotus Exige“)

Kvalifikacijos nugalėtojus ir prizininkus sveikino Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, kuris savo taurę įteikė kvalifikaciją laimėjusios „Carre & MVP by Algirdai“ komandos lenktynininkams.

„Kvalifikacinės varžybos buvo įdomios, greitos, nestoko netikėtumų. Būtent tai ir patinka tikriems automobilių sporto aistruoliams“, - iškart po kvalifikacinių varžybų surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo ministras R. Sinkevičius, palinkėjęs atrankos varžybų laimėtojams pergalės ir rytdienos maratoninėse „ENEOS 1006 km lenktynėse“.

Eneos 1006 km lenktynės 2016/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Varžybų organizatorius, VšĮ „Promo events“ direktorius pasveikino „Carre & MVP by Algirdai“ komandą su iškovota pirmąja aukštuma ir išreiškė viltį, jog, remiantis ilgamete patirtimi bei šiemet rungtyniausiančių komandų parengtimi bei koviniu lygiu, šeštadienio varžybos bus kaip niekad atkaklios, o jų nugalėtojai paaiškės paskutiniuose maratoninės distancijos metruose.

SPAUDOS KONFERENCIJA 07.12

Apie paskutines pasirengimo šiam greičio ir pramogų festivaliui akimirkas buvo kalbama antradienį, liepos 12 d., įvykusioje lenktynių spaudos konferencijoje.

„Džiaugiuosi galėdamas pranešti, jog likus savaitei iki didžiausios mūsų ir visų ištikimų mūsų talkininkų, pradedant Palangos savivaldybe ir baigiant daugeliu valstybinių institucijų, šventės – „ENEOS 1000 km lenktynių“ – bendromis pastangomis nuveikti visi darbai ir nors rytoj jau galėtume pakelti lenktynių vėliavą“, - pradėdamas antradienio spaudos konferenciją kalbėjo pagrindinis renginio organizatorius, VšĮ „Promo Events“ direktorius Darius Jonušis.

Pasak D. Jonušio, per 16 metų, kai vyksta šios lenktynės, nusistovėjo graži tradicija kitų metų renginiui pradėti ruoštis vos pagerbus ką tik pasibaigusių varžybų nugalėtojus ir prizininkus.

„Neabejoju, kad visus labiausia domina kiek komandų pamatysime prie 1006 km distancijos starto linijos? - sakė D. Jonušis. – Dabar paraiškas yra pateikusios 42 komandos, tačiau į šį klausimą neklysdami galėsime atsakyti tik liepos 20 d., kai baigs darbą varžybų techninė komisija.

Tikiuosi, jog kaip ir paskutiniais metais lenktynes pradės apie 40-45 komandas. Tai optimalus lenktyninių bolidų skaičius trasai, kai po rekonstrukcijos nuo 2994 iki 2682 metrų sutrumpėjo vienas Palangos lenktynių trasos ratas. Būtent tiek komandų, apsukusios keletą pirmųjų ratų po starto, šioje trasoje joje gali jaustis patogiai ir demonstruoti visus savo sugebėjimus“.

Lenktynių organizatorių kur kas labiau džiugina ne komandų skaičius, o varžybų kokybinis lygis, atvykusių lenktynininkų meistriškumas ir labai rimtos jų ambicijos bei nusiteikimas nekompromisinei kovai.

„Kad kova virs iki pat paskutiniųjų „ENEOS 1006 km lenktynių“ metrų, garantuoju ne aš, - tvirtino D. Jonušis. - Tą garantuoja į Palangą atvykstantys, visoje Europoje pripažinti ir laukiami lenktynininkai. Tokie, kaip pergalės skonį Palangoje jau pažinęs Steve‘as Vanbellingenas, ilgametę kitų maratoninių lenktynių patirtį turintis Tomas Van Rompuy, Sebastiaanas Bleekemolenas, 2010 metais 1000 km maratoną laimėjęs Wardas Sluys, Danielis Colembie, Michaelis Verhagenas ir kiti.

O argi užsieniečiams neprilygsta ar jų neverti geriausi šalies lenktynininkai Jonas Gelžinis, Nemunas Dagilis, Benediktas Vanagas, Ramūnas Čapkauskas, Deivydas Jocius, Rimvydas Agurkis, Andrius Jasionauskas, Giedrius Nomeika ir daugelis kitų“?

Šiemet čia varžysis ir Konstantinas Calko, kuriam priklauso 2014 m pasiektas greičio rekordas, kai latvis vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą įveikė per 1 min. 07,046 sek.

„Džiaugiuosi, jog prie „ENEOS 1006 km lenktynių“ muzikinės dalies formavimo šiemet aktyviai prisideda ir Menų fabrikas „Loftas“, - spaudos konferencijoje kalbėjo renginio pramoginę dalį pristatęs menų fabriko įkūrėjas ir vadovas Viktoras Diavara. – Galiu patikinti, jog nuobodu tikrai nebus, nes publiką ketvirtadienį, penktadienį ir šeštadienį linksmins net 18 grupių ir solistų. Tarp jų - daug perspektyvių kolektyvų, jau sėkmingai pasirodžiusių „Lofto“ scenoje, o dabar turėsiančių puikią progą koncertuoti prieš kur kas didesnę auditoriją“.

1000 km lenktynės/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Pasak V. Diavaros, visų trijų dienų muzikinės programos tikslas – ne tik pakviesti žiūrovus pasiklausyti pamėgtų atlikėjų ar grupių, bet ir paieškoti naujų talentų ir kartu pasidžiaugti kylančiu jų meniniu lygiu.

Menų fabriko vadovą pradžiugino tikra „ENEOS 1006 km lenktynių“ muzikinės programos, o kartu ir pasaulinė beatbox‘o žvaigždė iš Didžiosios Britanijos, geras jo draugas The Petebox, sutikęs atidaryti savaitgalio muzikinį projektą Palangoje.

„Mums tai didžiulė garbė, nes tikrai žinau, jog nebus nė vieno žmogaus, kurio The Petebox negalės išjudinti“, - spaudos konferencijos dalyvius patikino V. Diavara.

Atvykę į Palangą stebėti „ENEOS 1006 km lenktynių“ žiūrovai galės iš arčiau susipažinti su vilniečių roko grupe „Arbata“, emociją transformuojančia į muziką, per penkiolika gyvavimo metų (truputį mažiau, nei rengiamos šios lenktynės) išleidusia penkis albumus, su Sasha Song ar charizmatiškuoju Egidijumi Sipavičiumi, kurių plačiau pristatyti netenka, žymiausios šalyje hip-hop'o grupės G&G Sindikatas narių Kasteto ir Donciavo soliniu projektu „Dogma“, vienu labiausiai pastebimų Lietuvos repo scenos atstovų IronVytu, kurio debiutinis albumas „Pirmas“ buvo tiesiog išgraibstytas, todėl teko užsakyti papildomą tiražą, su muzikos virtuozais iš Rumunijos ir Vengrijos „Gonsofus“, ambiance atstovais iš Vengrijos „Ficture“, su Edgaru Lubiu ir lyriškąja „Ingaja“ bei daugeliu kitų.

Dar viena svarbi šio renginio naujovė - pirmą kartą „ENEOS 1006 km lenktynės“ turės originalią ir kokybišką aprangos liniją, paženklintą H/H prekiniu ženklu ir lenktynių logotipu.

Šią naujieną spaudos konferencijoje paskelbė tarptautinis sporto prekių parduotuvių tinklas „Sportland“, sėkmingai veikiantis visose trijose Baltijos šalyse ir dar kartą pateisinęs savo moto „Būk pirmas!

„Sportland” pirmieji rinkoje pristato oficialią „ENEOS 1006 km lenktynių” aprangą, kuri bus specialiai pateikta automobilių sporto mėgėjams šių unikalių lenktynių metu“, - sakė parduotuvių tinklo „Sportland“ direktorius Vladas Korsakovas.

Pasak V. Korsakovo, „ENEOS 1006 km lenktynių“ logotipais paženklinti Helly Hansen prekės ženklo drabužiai - daugelio pamėgta stilinga apranga. Todėl tikimasi, kad šis prekinis ženklas taps ir automobilių fanų pasididžiavimu. Neatsitiktinai pasirinktas būtent šis Norvegijoje sukurtas prekės ženklas. Helly Hansen apranga susilaukė itin palankių įvairių sporto šakų atstovų, kurie ją bandė atšiauriomis ir ekstremaliomis oro sąlygomis, įvertinimų. Dėl puikios gaminių kokybės, ergonominių savybių visi Helly Hansen prekės ženklo gaminiai plačiai žinomi ir gerai vertinami visame pasaulyje.

Specialiai „ENEOS 1006 km lenktynėms“ sukurtos aprangos asortimente vyriški ir moteriški marškinėliai, liemenės, striukės, pritaikyti bet kokiam orui. Prieš lenktynes prekyboje atsiras ir vaikiškų marškinėlių, kuriais pasipuošę varžybas stebės mūsų mažieji lenktynių mėgėjai.

Maratoninių lenktynių Palangoje organizatoriai, skatindami rinktis naujus, aplinkai gerokai draugiškesnius automobilius, nepamiršo ir ekologinių problemų. Lenktynių dalyviai bus aprūpinti „Bagfactory“ daugkartinio naudojimo neaustinės medžiagos maišeliais, kurie yra draugiški aplinkai, lengvai perdirbami, o patys nesunkiai suyra gamtoje

O ką daryti tiems, kurie dėl įvairių priežasčių lenktynių dienomis negalės atvykti į Palangą?

„Išeitis tik viena – pasikliauti televizijos transliacijomis, kurios šiemet bus itin aukšto kokybinio lygio, nes renginys bus filmuojamos su net 14 HD kokybės kamerų, ir eksperto-komentatoriaus amplua debiutuojančiu patyrusiu lenktynininku Dainiumi Matijošaičiu, - tikina lenktynių organizatorius D. Jonušis. – Beje, didžiulį susidomėjimą keliančios lenktynių kvalifikacinės varžybos šiemet pirmąsyk bus tiesiogiai transliuojamos per TV6 kanalą“.

Spaudos konferencijoje grupė merginų, dabar vykstančių „Miss Racing“ rinkimų dalyvių, demonstravo naujosios lenktynių drabužių linijos modelius ir pakvietė įdėmiau apžiūrėti pagrindinį „ENEOS 1006 km lenktynių“ trofėjų – nugalėtojų taurę su išgraviruotais visų laimėjusių lenktynes komandų pavadinimais.

Ši įspūdinga taurė „Sportlande“ bus eksponuojama iki lenktynių pradžios.

SPAUDOS KONFERENCIJA 06.28

Likus vos trims savaitėms iki liepos 20-osios, kai Palangoje bus pakelta tarptautinių, didžiausių Baltijos šalyse „ENEOS 1006 km lenktynių“ vėliava, buvo surengta spaudos konferencija, kurioje kalbėta apie didžiausią automobilių sporto fiestą ir pasirengimą jai, žiūrovų laukiančias naujoves, lenktynių dalyvius, jų techniką ir kai kurias kitas renginio peripetijas buvo kalbama antradienį Vilniuje įvykusioje spaudos konferencijoje, į kurią pakvietė lenktynes Palangoje nuo pat pirmųjų rengianti VšĮ „Promo events“.

Saugų eismą skatinančios lenktynės

Per šešiolika metų, kai Palangoje rengiamos maratoninės automobilių lenktynės, daugelis žiūrovų apie jas susidarė nuomonę ne tik kaip apie saugų renginį, bet ir savotišką sektiną pavyzdį kur ir kaip reikia lenktyniauti, kaip organizuoti varžybas, kad jos paliktų kuo geriausius įspūdžius tiek sportininkams, tiek žiūrovams.

Apie lenktynes tokios nuomonės ir Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, renginį pažįstantis ne iš nuogirdų. Kvalifikacinių varžybų dalyviai varžosi dėl Ministro taurės, kurią nugalėtojams dažniausia įteikia pats jos steigėjas.

„Saugus eismas – vienas svarbiausių Susisiekimo ministerijos prioritetų. Darome viską, kad eismo sauga nuolat gerėtų, o skiriamas ypatingas dėmesys šiai kelių transporto sričiai leidžia pasiekti neblogų rezultatų, - spaudos konferencijoje kalbėjo R. Sinkevičius. – Šią sporto šventę labai vertinu ir todėl, kad tiek mūsų, tiek užsienio šalių sportininkai yra vairavimo profesionalai, kurie ne tik atkakliai siekia pergalių, bet ir skubėdami finišo link griežtai laikosi taisyklių. Todėl „ENEOS 1006 km lenktynės“ - svarbus ir išties atsakingas vairavimo ir kartu saugaus eismo egzaminas, kurį lenktynininkai, manau, išlaiko su pagyrimu“.

Ministras pakvietė pamąstyti, kodėl gi mes, ramiai važiuodami šalies keliais ar miestų gatvėmis, negalime būti vairuotojais iš didžiosios raidės, jei žmonės net ekstremaliomis sąlygomis gali vairuoti pavyzdingai?

Su artėjančiu reikšmingu šalies automobilių sporto renginiu ministras pasveikino lenktynių organizatorius ir visus jame dalyvausiančius sportininkus, žiūrovus.

„Iš visos širdies linkiu, kad šis įspūdingas tarptautinis sporto renginys būtų saugus ir nepamirštamas. Tegul jis ir šiemet sukviečia kuo daugiau dalyvių, ypač kitų šalių sportininkų, nes tai ne tik kelia renginio prestižą, bet ir reklamuoja Lietuvos vardą bei mūsų šalies sportą užsienyje“, - sakė Susisiekimo ministras.

Tvirtai įleistos šaknys

LASF prezidentas Romas Austinskas pasidžiaugė, jog maratoninės lenktynės Palangoje ne tik prigijo, bet ir subujojo.

„Kiekvienai federacijai, ne tik LASF, didžiulė garbė savo sportiniame kalendoriuje turėti tokį renginį, kaip tradicinės „ENEOS 1006 km lenktynės“ Palangoje“, - sakė LASF prezidentas R. Austinskas, septynioliktą kartą paeiliui rengiamas lenktynes prilyginęs 17-čiam jaunuoliui, kurį auginant jau įdėta daugiausia pastangų bei išmonės.

„Septyniolikmetis tolimesnio kelio jau gali ieškotis savarankiškai, tačiau to nepasakysi apie nepuoselėjamą renginį, - kalbėjo federacijos vadovas. – Laimei, taip nėra. Lenktynių organizatoriai kasmet negaili galybės pastangų, entuziazmo ir išmonės, todėl šios varžybos garsėja ne tik azartiška, uždegančia sportine puse, bet ir galybe renginį lydinčių atskirų pramogų, nepaliekančių abejingais nei jauno, nei jau pagyvenusio“.

R. Austinsko nuomone, tradicinės maratoninės lenktynės Palangoje ne tik reprezentuoja Lietuvos automobilių sportą, bet ir pačią šalį, kurią kasmet atranda vis daugiau garsių užsienio lenktynininkų. Todėl yra pagrindo tikėtis, kad didžiausia vasaros greičio fiesta dar ilgai džiugins ne tik sportininkus ir gausų būrį šios sporto šakos gerbėjų, bet ir daugelį tų, kuriems automobilių sportas – net ne Nr. 1.

Organizatoriai lenktynėms pasirengę

Padėkojęs ministrui ir LASF prezidentui už aukštą lenktynių įvertinimą jas rengiančios „Promo events“ direktorius D. Jonušis patikino, jog organizatoriai jau pasirengę atsakingiausiam sezono egzaminui ir, kaip ir ankstesniais metais, tikisi garbingai jį išlaikyti. Nors šiemetinės „ENEOS 1006 km lenktynės“ gerokai skirsis nuo ankstesnių, o dėl to jų organizatoriams teko išspręsti keletą specifinių užduočių.

Pasak pagrindinio lenktynių organizatoriaus, apie sparčiai artėjančių septynioliktųjų maratoninių lenktynių Palangoje pradžią byloja ir tas faktas, kad 2015 metų nugalėtojai - „Juta – KG Group“ – jau sugrąžino pagrindinį šių lenktynių trofėjų – pereinamąją taurę.

„Ko gero skelbti tikslų komandų skaičių, šiemet dalyvausiančių lenktynėse Palangoje, dar kiek ankstoka, nes kaip tik dabar su daugeliu potencialių dalyvių labai intensyviai derinamos sutartys ir kiti organizaciniai klausimai, - sakė D. Jonušis. – Tačiau tikimės, jog prie starto linijos išsirikiuos ne mažiau automobilių, nei jų buvo pernai. Ko gero ir šiemet nebus pažeista pastaraisiais metais nusistovėjusi tradicija, kai laikinojoje lenktynių trasoje šalia didžiausio šalies vasaros kurorto zuja 40-45 komandų lenktynininkai“.

D. Jonušį džiugina, jog dalyvavimo varžybose formalumus jau baigia tvarkyti po dvi pajėgias komandas iš Belgijos ir kaimyninės Latvijos, po vieną iš Olandijos, Švedijos ir Anglijos.

„ENEOS 1006 km lenktynės“ - neatsiejama „Comparex Racing by EMG Motorsport“ komandos sportinio kalendoriaus dalis, todėl laukiu dienos, kai vėl susitiksime Palangoje“, - renginio organizatoriams rašo daugkartinis šių varžybų dalyvis belgas Steve Vanbellingenas.

Kartu su komandos draugais Ward Sluys ir Benny Smets jis puikiai mena 2010-iuosius, kai jų pilotuojama „BMW Silhouette“ pirma kirto 1000 km lenktynių finišą. Steve teigia nepamiršęs ir to pergalės šampano skonio bei esąs kupinas ryžto pakartoti sėkmę, tačiau į Palangą kasmet susirenka labai pajėgūs varžovai, todėl tą padaryti čia nelengva.

Tradiciškai 1006 km lenktynių distancijoje matysime besivaržančius ir bene visus greičiausius šalies sportininkus – Ramūną Čapkauską, Deivydą Jocių, Benediktą Vanagą, Andrių Jasionauską, Rimvydą Agurkį, rimtą iššūkį mesti vyrams pasirengusią Indrę Senkutę, Giedrių Nomeiką ir daugelį kitų, nelinkusių sudėti ginklų iki pat paskutiniųjų trasos metrų.

Tarp jų - ir latvį Konstantiną Calko, kuriam priklauso 2014 m pasiektas naujosios trasos greičio rekordas, kai jis vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą įveikė per 1 min. 07,046 sek.

Spaudos konferencijoje D. Jonušis priminė labai iškalbingą faktą - per visus 16 metų, kai vyksta 1000 km lenktynės, nė vienam nugalėtojui dar nėra pavykę apginti iškovoto titulo. Todėl absoliučiai teisūs manantys, jog intrigos čia niekada nestinga. Nestigs jos ir šiemet.

Atrankos varžybas matys visi

„Norėčiau akcentuoti dar dvi naujienas, kurios neabejotinai labiausia pradžiugins automobilių sportą mėgstančius žiūrovus, - sakė D. Jonušis. – Tai į „ENEOS 1006 km lenktynių“ tvarkaraštį pirmą kartą įtrauktos naktinės šonaslydžio arba geriau drifto pavadinimu žinomos lenktynės, kurios kartu bus ir „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ trečiojo etapo batalijos ir kuriose neabejotinai varžysis visi geriausieji šalies čempionato dalyviai“.

Pagal dar negalutinį lenktynių tvarkaraštį jos prasidės penktadienio, liepos 22-osios, vakarą ir baigsis apie vidurnaktį.

Dar viena maloni žinia – visuomet keliančios didžiulį susidomėjimą lenktynių kvalifikacinės varžybos šiemet pirmąsyk bus tiesiogiai transliuojamos per TV6 kanalą. Taigi, jas galės stebėti visi žiūrovai, tarp jų – ir nesantys Palangoje.

Beje, šiemet televizijos transliacijos iš laikinosios lenktynių trasos šalia Palangos bus kaip niekad aukšto kokybinio lygio, nes renginys bus filmuojamos su net 14 HD kokybės kamerų, o visa TV transliacijos technika trim sunkvežimiais bus atgabenta iš Estijos.

Organizatoriai spaudos konferencijoje išsamiau nepasakojo apie neišvengiamą šių lenktynių atributą, itin plačią, gerokai atnaujintą renginio kultūrinę-pramoginę programą, kurią pažadėjo pristatyti atskirai. Tačiau vieną naujovę - „ENEOS 1006 km lenktynių“ „Miss Racing“ rinkimus, kurių organizacija rūpinasi vairuojančių moterų asociacija „Racing Ladies“, jau pastebėjo ne tik pulkas grožiui neabejingų vyrų, bet ir šalies žiniasklaida.

Į pagrindinį gražuolių finalą Palangoje pateks 17 merginų – lygiai tiek, kiek metų vyksta šios lenktynės. Pretendentės ten susikaus dėl pagrindinių prizų ir visuotinio dėmesio, o laimėjusi „Miss Racing“ karūną taps kitų metų lenktynių „veidu“.

Konkurso prizininkės pasirašys sutartį ir bus deleguotos į rugpjūtį Belgijoje vyksiančias 24 val. lenktynes, kur joms teks labai atsakinga misija reprezentuoti Lietuvą.

NAUJOVĖS ŽIŪROVAMS

Tūkstančiai žmonių ir sportinių automobilių, galingų variklių gausmas ir azariška lenktynių dvasia tris dienas Palangą paverčia tikra švente. O šventės be muzikos neįsivaizduojamos, todėl šiemet muzikine lenktynių programa rūpinsis patyrę šios srities profesionalai – aštuntus metus Vilniuje veikiantis menų fabrikas „Loftas“, organizuojantis ryškiausių šiuolaikinių muzikos žvaigždžių koncertus, vienintelį urbanistinį festivalį Lietuvoje „Loftas Fest“, įspūdingus meno performansus, netradicinius kino seansus ir kitus renginius.

Profesionali „Lofto“ komanda pasirūpins, jog lenktynių lankytojams visas tris dienas netrūktų pramogų – trasoje įsikursiančioje scenoje savo pasirodymus surengs ne tik ryškiausi Lietuvos muzikos atlikėjai, bet ir užsienio muzikos žvaigždės. Visa programa bus paskelbta netrukus, tačiau organizatoriai išduoda, jog lenktynių sceną atidarys pasaulinė beatbox'o žvaigždė „The Petebox“. Savo pasirodymuose jis kombinuoja pačius įvairiausius muzikinius žanrus: nuo hip hopo, pop, rock iki drum&bass.

Negana to, šiemet „ENEOS 1006 km lenktynėse“, „Lofto“ iniciatyva lankytojų lauks dar viena naujovė – dizaino mugė „Uptown Market“. Didžiausia dizaino mugė, kiekvieną mėnesį vykstanti Vilniuje, pirmą kartą vyks ir Palangoje.

Dizaino mugėje savo darbus ir naujausias vasaros sezono tendencijas pristatys daugiau kaip 80 originaliausių Lietuvos ir Baltijos šalių dizainerių, kurie visas tris dienas lenktynių lankytojams siūlys įsigyti autorinio dizaino drabužių, aksesuarų ar interjero detalių.

AUTOSPORTO RENGINIAI

 

1. Naktinis dragas -  Daugiau informacijos

2. Žiedinės lenktynės - Daugiau informacijos

3. Trijų dienų slalomas - Daugiau informacijos

4. Naktinis driftas - Daugiau informacijos

Kategorijos: