You are here

Naujos kartos „Mercedes-Benz C-Class"

Dar 2014 metų kovo pradžioje apie naująją „Mercedes-Benz" C klasę buvo girdima Ženevos automobilių parodos kontekste, o dabar šios klasės automobilius jau galima apžiūrėti „Silberauto“ salone Vilniuje. 

Modernioji „Mercedes-Benz" C klasė pasiekė Lietuvą. Jau dabar salono lankytojai gali apžiūrėti pasaulį nustebinusius vokiečių kūrinius. Tai dinamiško ir modernaus stiliaus automobiliai, pasižymintys, iš pirmos pažiūros, viena kitai prieštaraujančiomis savybėmis – komfortiškumas ir sportiškumas. Šiuo metu Lietuvoje galima susipažinti su „C 220 BlueTEC" (125 kW, 170 AG) dyzeliniu varikliu varomu „Mercedes-Benz" modeliu bei su „C 180" (115kW, 156AG) ir „C 200" (135kW, 184AG) modeliais, varomais benzininiais varikliais.

Mercedes-Benz modernumas tampa šio gamintojo vizitine kortele

Naujieji C klasės modeliai ryškiai išsiskiria savo moderniu dizainu. Gamintojas teigia, kad Atsisėdus į C klasės modelį jaučiamasi panašiai kaip ir perėjus iš ekonominės į verslo klasę lėktuve. Automobilyje esantis vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis prabangiu interjeru, įvairiomis technologijomis ir nepriekaištinga kokybe. Interjero detalėmis siekiama išskirti C klasės sportiškumą, tačiau grakščiomis linijomis išlaikoma šiam vokiečių gamintojui būdinga elegancija.

„Mercedes-Benz" C klasės centrinėje konsoloje montuojamas 7 arba 8,4 colių ekranas, taip pat rankai skirtoje atramoje virš valdiklio centriniame tunelyje įtaisytas kitas inovatyvus ranka liečiamas ekranas, kuriame galima itin paprastai ir intuityviai pirštų gestais valdyti visas pagrindinio įrenginio funkcijas. Automobilių gamintojas „Mercedes-Benz" aiškiai deklaruoja ir siekia užtikrinti aukščiausią vairuotojų ir keleivių saugumo lygį. Todėl šioje klasėje svarbi informacija pateikiama tiesiai ant priekinio stiklo. Vairuotojui nebereikia nukreipti dėmesio į šoną, kad matytų automobilio greitį, jo apribojimus ir nurodymus dėl navigacijos bei ekrano pranešimus iš DISTRONIC PLUS sistemos.

Sportiškumą papildo komfortas

Naujosios C klasės modeliai standartiškai komplektuojami su visiškai naujos kartos plienine pakaba. Vairuotojui ji suteikia galimybę pajusti išskirtinį manevringumą ir vairavimo dinamiką. Jau numatyta, kad C klasės modelių standartinėje komplikacijoje bus įtraukta elektromechaninė Direct Steer vairo sistema, kuri pagal sudėtingus algoritmus reguliuoja vairo stiprintuvą ir prisideda prie transporto priemonės efektyvaus valdymo.

Tačiau kaip ir kituose „Mercedes-Benz" automobiliuose C klasės modeliuose sportiškumą lydi komfortas ir vairuotojas bei keleiviai gali jaustis patogiai net ir važiuojant sportiniu režimu. Šiuose modeliuose diegiamos aukštesnį komforto ir saugumo lygį užtikrinančios sistemos, kurios dar visai nesenai buvo pristatomos naujausiuose S ir E klasės modeliuose.

Taip pat „Mercedes-Benz" C klasė tapo pirmoji savo segmente, kurioje galimi modeliai su visiškai nauja pneumatine pakaba (AIRMATIC). Ši naujovė leidžia vairuotojui susireguliuoti autyomobilį pagal savo individualius poreikius. Ši sistema turi universalią savaiminio išsilyginimo funkciją, kuri leidžia komfortiškai vairuoti net ir pakrautą transporto priemonę.

Naujos kartos „Mercedes-Benz C-Class"

Naujos kartos „Mercedes-Benz“ C klasės modelis pailgėjo 95 mm (4868 mm) ir tapo 40 mm platesnis (1810 mm) už pirmtaką. Automobilio aukštis - 1442 mm (sumažėjo 5 mm), o ratų bazė išaugo 80 mm ir dabar sudaro 2840 mm. Bagažinės tūris buvo padidintas iki 480 litrų.

Žvelgiant į naujojo „C“ klasės dizainą, naujovių nematyti – dizaino linijos primena „E“ bei „S“ klasės modelius.

Automobilio vidus dvelkia prabanga, čia naudojamos geros kokybės medžiagos.

„C-Class“ yra 100 kg lengvenis dėl naujos MRA platformos. Kuro sąnaudos taip pat tapo mažesnės – apetitas sumažėjo 20 procentų, o visi automobiliai turės „Start/Stop“ sistemą.

„Mercedes-Benz C-Class“ yra pirmasis automobilis segmente, kuris yra siūlomas su orine važiuokle.

Automobilis bus siūlomas su trimis varikliais. „C 220 BlueTEC“ turi 2,2 litro 4 cilindrų dyzelinį agregatą, pasiekiantį 170 AG ir 400 Nm. Nuo 0 iki 100 km/h jis įsibėgėja per 8,1 s, o 100 km kelio vidutiniškai nuvažiuoja su 4 litrais degalų.

„C 180“ versija turi 1,6 litro benzininį variklį, generuojantį 156 AG ir 250 Nm galią. Pagreitis iki 100 km/h trunka 8,2 s, o kuro sąnaudos sudaro 5 litrus.

„C 200“ variantas turi 2,0 litrų 184 AG ir 300 Nm variklį. Pagreitis iki 100 km/h trunka 7,5 s, o kuro sąnaudos sudaro 5,3 litro.

Vėliau gamintojas pristatys 1,6 litro dyzelinį variklį su 115 AG ir 280 Nm bei 136 AG ir 320 Nm. Taip pat bus siūlomas ir 2,2 litro dyzelinis variklis su 115 AG, 204 AG ir 170 AG su „BlueEFFICIENCY“ technologija.

Taip pat dar bus ir penki benzininiai varikliai, išvystantys nuo 156 AG uju 238 AG. Gamintojas dar pasiūlys ir hibridinę „C 300 BlueTEC“ versiją, kuri turės 4 cilindrų dyzelinį variklį su 204 AG ir 27 AG galios elektros motorą. Hibridas 100 km kelio naudos 3,9 litro degalų.

Priklausomai nuo variklio bus galima rinktis naują 6 laipsnių mechaninę transmisiją arba 7 laipsnių automatinį variantą.

„C 180“ modelio kaina prasideda nuo 33 558 Eurų, „C 200“ kainuos nuo 36 414 Eurų, o „C 220“ nuo 38 675 Eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: