You are here

2017 metų „Drift Devil“ komandos iššūkiai

  • Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
    Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
  • Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka
    Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka
  • Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka
    Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka
  • Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka
    Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka
  • Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
    Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
  • Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
    Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
  • Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
    Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
  • Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka
    Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka

Nors pavasario saulės dar niekaip nesulaukiam, bet 2017 m. drifto sezonas jau nenumaldomai artėja ir „Drift Devil“ komandos nariai jau visą mėnesį įnirtingai ruošiasi varžyboms.

Balandžio 21 dieną startavo klubo prezidentas Kęstutis Kelpša Lenkijoje vykusiame Drift Master GP pirmame etape. Kaip sekėsi suspėti pasiruošti startui, paklaustas Kęstutis pasakojo, jog su komanda į varžybas išvažiavo mažai miegoję, nes visą savaitę buvo atliekami baigiamieji darbai, kad automobilis atitiktų reikalavimus. Pasak jo įtampa tvyrojo iki pat išvykimo: „Kol vyko pasiruošimo darbai apie ateinančias varžybas net negalvojau. Mintis buvo vienintelė – kad tik suspėčiau. Ir tik pajudėjus Lenkijos link atėjo suvokimas, kad jau vykstame ten, kur bus naujas iššūkis sutikus naujus varžovus.“

Drift Devil/Vyganto Rimkaus nuotrauka

Savo startą Kęstutis vertina teigiamai, nepaisant skaudaus kontakto su vadinama Lenkijos drifto karaliene Karolina Pilarczyk top 32 kovoje, kur priešininkė važiuodama priekyje apsisuko, o Kęstučiui nebuvo kaip išvengti smūgio. Nors Kelpša pateko į top 16, deja automobilio pataisyti nebuvo galimybių, kaip pats vairuotojas pasakė gyvos transliacijos metu „automobilis neberemontuojamas“. Reikia tikėtis, kad Kęstutis su komandos pagalba spės pasiruošti sekančiam etapui, kuris vyks gegužės 13 dieną Vokietijoje. Kęstutis šiemet rimtai nusiteikęs ir planuoja dalyvauti visuose Drift Master GP etapuose, prieš sezoną padidino savo automobilio variklio galią iki 700+ AG 800 Nm ir neplanuoja nusileisti užsienio varžovams.

Ateinančiam savaitgaliui, balandžio 30 d., ruošiasi ir kiti komandos nariai. Street lygoje šiemet savo jėgas bandys net keturi komandos nariai. Andrėj Osadčij ir Tomas Duoplys variklio galingumo nedidino, tik atliko kosmetinius automobilių darbus. Šiemet jie jaučiasi stipresni ir iš savęs tikisi aukštesnių rezultatų. Taip pat šiemet pasirodys, jau visus metus svajojantis į varžybas išvažiuoti, Vygantas Rimkus. Jis visada svajojo turėti tokį automobilį kaip Donato Macpreikšo, todėl gaminti savo automobilį patikėjo būtent jam. Na ir pirmosios varžybos bus Evaldui Gedminui su „Mazda RX-8“ MB V8 5.5 varikliu, išvystančiu 310 AG.

Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka

Augant vairavimo drifte įgūdžiams, kilo noras didinti automobilių galias, ko pasekoje tenka kilti į aukštesnę lygą. Taigi į Semi pro lygą šiemet pakilo trys komandos nariai. Paulius Petraitis su bolidu, turinčiu 3.0 litrų variklį su turbokompresoriumi, kuris išvysto 400+ AG 500+ Nm galią. Evaldas Šiliauskas startuos su V8 turbo jėgaine,išvystančia 500+AG 800+Nm. Šioje lygoje startuos ir Vitalijus Retenis. „Praėjusį sezoną mano automobilis patyrė išties didelių avarijų, ko pasekoje nukentėjo automobilio geometrija ir valdymas. Tik pasibaigus 2016 metų sezonui iškart ieškojau naujo automobilio. Pasirinkau naujesnio modelio „BMW e46“. Jį papildė IRP važiuoklė, mano senasis 4.4 litrų V8 BMW variklis. Pradėjus bendradarbiauti su automotive.lt variklį papildė turbina, kurios dėka turime įspūdingus 520+ AG ir 880+Nm. Didelė galia pastūmėjo mane žengti į aukštesnę lygą, tad antrąjį savo sezoną pasirinkau važiuoti Lietuvos ir Latvijos semi pro lygoje“ – pasakojo Vitalijus.

Drift Devil/Artūro Sėlenio nuotrauka

Aukščiausioje lygoje, t.y. Pro, drifto karaliaus taurės šiemet sieks, per žiemą tvarkęs visus praėjusio sezono avarijų padarinius, Donatas Macpreikšas. Šiemet jis tęsia bendradarbiavimą su „Basement“ ir automobilis bus dar tvirtesnis. Prie jo prisijungė ir aukščiausioje lygoje pasirodys Andrius Surplys. Jis modifikavo automobilio variklį, primontavo turbokompresorių, ko pasekoje variklis išvysto 600+ AG 800+ Nm galią. „Manęs laukia didelis iššūkis“ – šypsodamasis sakė Andrius.

Taigi komandos nariai nestovi vietoje, meta sau vis didesnius iššūkius, o tai skatina jų augimą. „Drift Devil“ pažada gražių vaizdų, tad šį sezoną gerbėjai galės džiaugtis komanda kiekvienose varžybose.

Kategorijos: