You are here

„Alfa Romeo Stelvio“ krosoveris su 510 AG

  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio

2016 metų Los Andželo automobilių parodoje „Alfa Romeo“ pristatė ilgai lauktą padidinto pravažumo automobilį „Stelvio“.

Naujasis „Alfa Romeo“ visureigis pavadintas aukščiausios Italijos Alpių perėjos vardu. Tai gerai žinoma įspūdingo vaizdo 20 km kelio atkarpa, turinti 75 vingius ir aukščiausioje vietoje siekianti 2758 m. Per šią atkarpą yra ne kartą driekęsi istorinių automobilių ir dviračių lenktynių maršrutai.

Šis krosoveris yra sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir gražuolis „Alfa Romeo Giulia“ sedanas.

„Šiais metais prasidėjo nauja „Alfa Romeo“ era, kai rinkoje pasirodė sedanas „Giulia“, atspindintis geriausias šios istorinės markės tradicijas. Šiandien „Alfa Romeo“ visus stebina toliau žengdama į visiškai naują šiai markei visureigių segmentą ir atnešdama šviežio vėjo gūsį. Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ siūlo unikalų grakščių itališkų formų, nepriekaištingai išbaigto dizaino, pavydėtinų galios charakteristikų ir pažangių valdymo technologijų derinį“, – sako „Modus Group“ priklausančios bendrovės „Autobrava“ direktorius Andrius Mockaitis.

Alfa Romeo Stelvio

Nuotraukose esantis „Stelvio“ turi tą patį variklį, kap ir „Giulia Quadrifoglio“. Tai 2,9 litro V6 jėgainė su 510 AG ir 600 Nm galia. Kas leidžia šiam krosoveriui iki 96 km/h greitį pasiekti per 3,9 sek. Maksimalus greitis yra 284 km/h. Taigi tai dar vienas karštas „Alfa Romeo“ automobilis, kurio vėl visi lauks šios markės fanai.

Alfa Romeo Stelvio

„Stelvio“ turi visų varančiųjų ratų sistemą su vektoriniu diferencialu, kas leis itin gerai jaustis vairuojant šį automobilį. Automatinė 8 laipsnių greičių dėžė pavaras keis 150 milisekundžių greičių, kuomet bus įjungtas Race režimas.

Šalia galingosios versijos bus siūlomas ir 2,0 litrų keturių cilindrų benzininis variklis su 280 AG ir 400 Nm galia, kas leis įsibėgėti iki 231 km/h. Pagreitis iki 100 km/h - 5,7 sek. Šiame variklyje panaudota inovatyvi aukšto slėgio turbinos technologija „du viename“ ir elektrohidrauliniu būdu reguliuojami vožtuvai „MultiAir“. Kaip ir galingoji versija taip ir ši turės visus varomuosius ratus ir 8 laipsnių automatinę greičių dėžę.

Alfa Romeo Stelvio

Taip pat Europa gaus ir dyzelinį variantą: 2,2 litro jėgainė su 210 AG, sujungta su 8 bėgių automatu, perduodančiu galią visiems keturiems ratams. 100 km/h greitį šis variklis leis pasiekti per 6,6 sek.

Keturių varančiųjų ratų sistema „Q4“

Naujajame „Stelvio“ visureigyje naudojama pažangi keturių varančiųjų ratų sistema su „Q4“ technologija, kuri nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir „Stelvio“ valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį.

Alfa Romeo Stelvio

„Stelvio Quadrifoglio“ turi stabdžių sistemą „Integrated Brake System“, kuri pirmą kartą buvo panaudota sedane „Giulia“. Inovatyvi stabdžių sistema užtikrina didesnį automobilio stabilumą, dar greičiau padeda inicijuoti stabdymą ir reikšmingai sutrumpinti sustojimo kelią. Šios lengvasvorės stabdžių sistemos komponentai pagaminti iš aliuminio, o stabdžių diskus sudaro anglies pluošto ir keramikos mišinys.

Tuo metu važiuoklės valdymo sistema „Alfa Chassis Domain Control“ veikia kaip automobilio smegenys, kurios koordinuoja ir pasirinktam važiavimo režimui optimizuoja visų elektroninių automobilio sistemų darbą. Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ vairuotojui suteikia galimybę pasirinkti iš keturių režimų: „Alfa DNA Pro“: „Dynamic“, „Natural“, efektyviam važiavimui skirto „Advanced Efficiency“ ir maksimaliai automobilio galimybes išnaudojantį „Race“.

50:50 svorio paskirstymas ir malonumas vairuoti

„Stelvio“ kėbului jo kūrėjai suteikė išraiškingą, skulptūrišką formą. Kėbulo linijos kuria kontrastą tarp apšviestų ir šešėlyje likusių dalių, o subtilūs dugno apdailos elementai, priekinių ir galinių buferių apdaila, masyvios ratų arkos pabrėžia šio modelio sportiškumą. Naujojo „Stelvio“ kėbulo ilgis yra 468 cm, aukštis – 165 cm, plotis – 216 cm.

Vienas pagrindinių siekių kuriant „Stelvio Quadrifoglio“ buvo užtikrinti maksimalų malonumą vairuoti. To pagrindas – idealios 50:50 proporcijos svoris tarp ašių ir optimalus automobilio masės bei jo galios santykis. Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies. Daug kur panaudotos mažai sveriančios medžiagos – anglies pluošto kardaninis velenas, aliuminio lydinio variklio blokas. Pakabos ir stabdžių elementai, durys, ratai, variklio ir bagažinės dangtis taip pat iš aliuminio.

Planuojama, kad „Alfa Romeo Stelvio“ visureigis Lietuvos rinkoje pasirodys 2017 m. II ketvirtyje, jo kaina kol kas neskelbiama.

 

Mes šio automobilio jau pradedame laukti. O jūs?

Kategorijos: 
Automobiliai: