You are here

Andriaus „BMW E39“: Pilkas dyzelis, virtęs ryškiu traukos objektu

  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
    BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka
  • BMW E36 sedanas/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E36 sedanas/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E36 Coupe/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E36 Coupe/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E36 Coupe/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E36 Coupe/Asmeninio archyvo nuotrauka
  • BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka
    BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

Jeigu sudėtume dvi nuotraukas, kaip šis automobilis atrodė prieš ir po, tai sunku būtų patikėti, kad tai yra vienas ir tas pats „BMW E39“. Bet kuomet benzingalviai imasi darbo prie automobilių, taip jau būna, kad šie gali pasikeisti kardinaliai.

BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka

Taip nutiko ir su 1997 metais pagamintu Andriaus „BMW E39“. Iš pilko dyzelio - automobilis pavirto ryškiu traukos objektu. Bet kad tai nutiktų, teko nemažai nuveikti. Taigi apie viską nuo pradžių.

Pirmasis jo automobilis buvo „BMW E36“ sedanas su 1,6 litro varikliu. Vėliau sekė kitas „E36 1.8 Is“ - kupė. Dabartinis „BMW E39“, yra jo trečiasis automobilis, kuris pas Andrių jau gana ilgai. Visas automobilio virsmas į tai, ką matote dabar trūko apie tris metus. Prieš tai kurį laiką jis tiesiog buvo eksploatuojamas be jokių rimtų ketinimų kažką tobulinti.

BMW E36 Coupe/Asmeninio archyvo nuotrauka

Parduoti ar neparduoti?

Pradžia buvo labai paprasta ir nieko daug nežadanti – Andrius savo 1997 metų gamybos „E39“ sumontavo facelift priekinius žibintus. Tuomet apie pusantrų metų automobilis daugiau jokių patobulinimų taip ir negavo. Vėliau Andrius išvyko į užsienį, o automobilį paliko garaže. Taip pat buvo planų net gi parduoti šį automobilį – skelbimas jau buvo įdėtas, pirkėjas taip pat jau buvo paskambinęs ir rimtai susidomėjęs.

Bet tuomet Andrius sustabdė šį pardavimo sumanymą ir nusprendė kardinaliai pakeisti savo automobilį.

Nauja pradžia

Pasilikęs automobilį sau, Andrius pradėjo jo tobulinimo darbus. Pagrindinis tikslas buvo - „M5 E39“ replika.

Jis iš Vokietijos bei JAV parsisiuntė pilną „M5“ apdailą – viskas su dokumentais. „Visos detales iki vienos originalios, jokios padielkos nėra, stengiuosi viską daryti kokybiškai, kad ir kiek kainuoja. Žodžiu, vokišku stiliumi.“,- atvirauja Andrius, o už tai mes jam keliame nykščius į viršų.

BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

Žinoma, dalių siuntimasis nėra greitas procesas, ypač iš Amerikos, todėl tekdavo nemažai laiko ir palaukti. Andrius net ir šoninius galinio vaizdo veidrodėlius parsisiuntė iš Amerikos, kad tik „M5“ kopija būtų kuo tikslesnė. Taigi automobilis gavo dar ir priekinius „M5“ sparnus, galinės lempos sudėtos nuo facelift modelio, atsirado dar ir „Hamman“ pažeminimai bei stogelis.

Viduje buvo sudėtas durelių apšvietimas, galinė valdymo konsolė, juoda stogo apdaila, pagal specialų užsakymą pagamintas originalus porankis su šaldytuvu, „M5“ vairas, elektrinė užuolaida bei DSP – HiFi garso aparatūra.

BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

Naujų privalumų sąrašą galima tęsti ir toliau: elektroninė važiuoklė, kuri nusileidžia bei pasikelia, prisitaikydama prie kelio dangos (važiuojant greičiau automobilis nusileidžia arčiau žemės, be to galima rinktis tris režimus: „Comfort“, 50/50 bei „Sport“), padangų slėgio davikliai.

Ne gana to, automobilis iš pilkos spalvos buvo perdažytas į raudoną „Ferrari Red 2013“ spalvą, gavo 19 colių skersmens „Vossen CV3“ ratlankius, kurių plotis priekyje yra 8,5 colio, o gale dešimt colių. Galiausiai „Legendinis Customs“ padarė tiesioginę „M5“ tipo išmetimo sistemą, kuri skleidžia tokį garsą, kad net sunku sugalvoti, kad automobilis yra varomas dyzeliu. Andrius net gi juokiasi, kad kartais sulaukia iš aplinkinių klausimų, kas čia per monstriškas variklis. Beje, pastarajam pas „Diesel Animals" buvo atnaujinta programinė įranga bei sukelta galia. Po šių darbų buvo atliktas matavimas ant stendo. Taigi dabar vietoj 135 kW ir 390 Nm nebe pilkas, o ryškiai raudonas dyzelis generuoja 180 kW ir 635 Nm galią. Puiku!

BMW E39/Asmeninio archyvo nuotrauka

Planai

Andriaus automobilis tikrai kardinaliai pasikeitęs, tačiau dar yra ką tobulinti, nors visas tas procesas žingsnis po žingsnio iki dabartinio vaizdo trūko apie tris metus.

Artimiausiuose planuose yra „M5“ stabdžių diskai ir suportai. Variklio skyriuje pagrindinis planas yra – 3,5 litro bi-turbo jėgainės swapas ir greičių dėžės sustiprinimas.

BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka

Šis „BMW E39“ yra Andriaus svajonių automobilis, nes kai paklausėme apie svajonių mašiną jis atsakė tiesiai šviesiai: „Svajonių automobilis kol kas yra maniškis, nes stengiuosi išpildyti savo svajones ir nenoriu šokti aukščiau bambos“. Toliau jis priduria: „Kai pradedi viską vos ne nuo nulio, tai vėliau nebėra, kas nepatiktų automobilyje. Vis ieškai dalykų, ką dar gali pakeisti, atnaujinti ar pagražinti.“ Būtent taip svajonė ir pildosi bei tampa pilnesnė.

Atsinaujinęs „BMW E39“ iškart neliko nepastebėtas. „BMW Fan“ klubas sekė šio projekto eigą ir galiausiai pakvietė Andrių su „SmokeHunters“ komanda (kuriai priklauso šis „BMW“) į smagią fotosesiją. Taigi dabar ryškioji „M5 E39“ kopija su kitais „BMW" automobiliais puošia ir 2016 metų kalendorių.

BMW E39/Erikos Žigutytės nuotrauka

Galbūt jūs irgi turite įdomų mylimą automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Pasidalinkite! Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą

Kategorijos: 
Automobiliai: