You are here

Išskirtinai atrodanti Arno „Toyota Corolla"

  • Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
    Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
    Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
    Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
    Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
    Toyota Corolla/AI Media nuotrauka
  • Toyota Corolla
    Toyota Corolla
  • Toyota Corolla
    Toyota Corolla
  • Toyota Corolla
    Toyota Corolla
  • Toyota Corolla
    Toyota Corolla
  • Toyota Corolla/Foto Bros nuotrauka
    Toyota Corolla/Foto Bros nuotrauka
  • Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
    Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
    Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
    Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
  • Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka
    Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka

Ką daryti, kai rankoje laikai stockinės Corollos raktelius, bet yra noras išsiskirti ir turėti tokį automobilį, kuris prikaustytų dėmesį – didesnį nei galima įsivaizduoti? Atsakymas paprastas – atiduoti visą laiką, jėgas ir skintis kelią į automano pasaulį. Žinoma, būtų paprasta įsigyti jau išsiskiriantį ir ekstravagantišką automobilį, bet dar maloniau, kai visi jo pokyčiai yra atlikti pačio savininko rankomis. Būtent todėl kalbiname vieną tokių atsidavusių savo automobiliui žmonių – vieną iš japoniškų automobilių mylėtojų klubo „Sunrise Cruisers“ įkūrėjų – Arną Babrauską.

Arnai, pristatyk savo automobilį.

Vairuoju Toyota Corolla E12, 2.0 l. D4D. Automobilis 2004 metais gimęs Japonijoje, o ne, kaip dažniausiai sutinkama, Europoje.

Toyota Corolla/AI Media nuotrauka

Kiek laiko vairuoji savo transporto priemonę? Kodėl įsigijai būtent Toyota ir būtent šį automobilį?

Į mano garažą Corolla įriedėjo dar 2014 metų gegužės pirmąją. Toyota pasirinkau todėl, kad didelę įtaką šiam sprendimui darė šeima – jau daugelį metų visi artimieji vairuoja būtent šios markės automobilius. Prieš šį pirkinį vairavau senesnės kartos Toyota Corolla E11, buitiškai dar vadinamą „varliakę“, tačiau susiklosčius tam tikroms aplinkybėms, ją sudaužiau.

Reikėjo naujo daily automobilio. To pačio varianto arba net senesnio pirkti nesinorėjo, todėl įsigijau sekančios kartos modelį. Kaip ir minėjau, didelę įtaką sprendimui padarė ir tai, kad ji surinkta būtent Japonijoje.

Nuo ko prasidėjo Corolla modifikavimas?

Viskas prasidėjo nuo to, kad vienas draugas turėjo tokį patį automobilį su pilna TTE apdaila, kuri gatvėje tikrai nėra kasdien sutinkama. Neslėpsiu, jo mašina tikrai traukė akį. Būtent dėl to nusprendžiau ir saviškę palepinti tokiomis pačiomis dalimis. Nusipirkus spoilerį, galinį bamperį, slenksčius bei priekinę „lūpą“ - viskas buvo vienu metu nudažyta, sutvarkyta bei sudėta ant mano automobilio.

Toyota Corolla/AI Media nuotrauka

Kokias modifikacijas automobiliui atlikai vėliau?

Kaip ir minėjau, visų pirma susidėjau TTE apdailą. Vėliau nusprendžiau pasikeisti visą saloną – senojo liko tik priekinė panelė, vairas ir pan. Nuėmiau paprastus skardinius ratus ir uždėjau septyniolikos colių skersmens Japan Racing JR3 ratlankius. Galų gale pribrendo laikas ir dropuiCorolla nusileido arčiau žemės apie 6 cm. Kol kas paskutinis rimtesnis modasTS Facelift priekio swap‘as.

Kiek laiko truko svarbiausios modifikacijos?

Mano nuomone, kol turi projektą, tol jokios modifikacijos niekada nebus užbaigtos. Kai kažką veiki su automobiliu rimtesnio ir jis tau reikalingas ne tik kaip transporto priemonė, nuvažiuoti iš taško A į tašką B – tu visada bandysi jį vesti tobulumo link.. bet taip niekada ir neprivesi, nes tobulumui – ribų nėra. Kad ir kiek mašina jau turės modifikacijų, norėdamas visada atrasi, į ką dar suinvestuoti pinigų, ką pakeisti. Trumpai tariant, tai yra veikla, kuri turi pradinį atskaitos tašką, bet galinio – ne. Iki kol jo neparduodi.

Ar yra nutikę kokių įsimintinų įvykių Corolla projekto vystymo eigoje?

Vienas smagesnių nutikimų prasidėjo 2017 metų balandžio gale. Atvykus į Kaune organizuojamą Toyota automobilių susitikimą, kolega įkalbėjo dalyvauti pirmajame mano gyvenime rimtesniame renginyje „Jap Cars Grand Meet Lithuania“.

Toyota Corolla

Deja, buvo nutikę taip, kad iki renginio liko daug mažiau nei mėnuo, o aš buvau su nubrozdintu automobilio priekiu (koviniai randai po žiemos), automobilis buvo apardytas, o po žiemos sezono apdailos detalės buvo dar tik taisymo procese. Teko skubiai kibti į darbus: pabaigti dažyti ratus, perdažyti priekinį bei galinį bamperius, nupoliruoti automobilį bei padaryti kokybiškų nuotraukų. Likus dviems savaitėms iki renginio skelbimuose atradau TS Fl priekinį bamperį, kurio negalėjau rasti jau trejus metus. Pasitaikius tokiai galimybei – negalėjau neįsigyti naujo pirkinio. Likus trims dienoms iki renginio bamperis dar buvo dažomas, automobilis dar nebuvo nupoliruotas, nuotraukų taip pat nebuvo. Galų gale viskas buvo atlikta laiku, tačiau tam reikėjo praleisti likusias naktis garaže prie automobilio.

Ar viską darei vienas pats, ar sulaukei kokios nors pagalbos?

Didžioji dalis darbų buvo atlikta pačio garaže, o su darbais, kuriems jau reikėjo specialios įrangos – padėjo draugai, kurie tuo užsiima rimčiau.

Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka

Ar buvo kokių sunkumų?

Pats didžiausias sunkumas – dalių paieška, nes Corolla tikrai nėra tas automobilis, kuris būtų dažnai modifikuojamas. Ir bendrai paėmus – tai nėra mašina, kurios dalių yra apstu kaip kokių Honda Civic arba BMW E36. Taip pat dar viena didelė tikrų japonų problema – korozijos paveikti varžtai.

Kokie tavo ateities planai, susiję su šiuo automobiliu?

Jei kalbėtume apie išorę, tai pirmoje vietoje mano mintyse šiuo metu yra mašinos perdažymas bei orinės pakabos sudėjimas. Taip pat mąstau ir apie kelis apdailos niekučius, tokius kaip galinis difuzorius, priekinis spliteris, slenksčių pažeminimai. Žinoma, tai darbai artimiausiam sezonui, bet kaip ir minėjau, su kiekvienu sezonu tų darbų galima prigalvoti – tereikia noro, laiko ir papildomų investicijų.

Toyota Corolla/ALT Media nuotrauka

Antrosios pusės komentaras:

Aš labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi Arnu. Kiekvieną dieną matau, kaip jis įnirtingai ieško naujų dalių, domisi šia veikla, stebi įvairius vaizdo įrašus internetinėje erdvėje, bendrauja su žmonėmis, turinčiais tą pačią aistrą. Kiekvieną nepasisekimą išgyvena, bet kiekvieną laimėjimą ir pergalę lydi plati šypsena ir džiaugsmas. Man daugiau nieko ir nereikia – tik kad jis būtų laimingas ir tinkamai save realizuotų. Nežinau, ar norom, ar nenorom, bet Arnas ir mane įtraukė į savo veiklą: dalyvaujame renginiuose Lietuvos mastu, kartas nuo karto ir aš prisidedu, jei ne prie darbų šalia automobilio, tai bent jau prie jo švaros palaikymo. Bet kuriuo atveju žinau tiek, kad jį palaikysiu visais 100 procentų, nes nėra nieko geriau, kaip tikslingai eiti savo užsibrėžtu keliu su artimųjų palaikymu.

Atliktų modifikacijų sąrašas:

  • TSport facelift priekio swapas

  • Custom Facelift priekiniai tamsinti žibintai

  • TTE Slenksčiai

  • Facelift galinis bamperis su TTE pažeminimais

  • TTE galinis spoileris

  • Nuimti visi moldingai

  • Japan Racing JR3 ratai

  • Custom JDM galiniai žibintai

  • Daug apdailos niekučių (vėjo deflektoriai, galinis tow hook, TRD antena, TTE badges, TTE shift knob)

  • Remus išmetimo bakelis

  • Bilstein Žeminti amortizatoriai ~15mm

  • KYB žemintos spyruoklės 45mm

  • Oda persiūtas salonas

  • Perlituotas visas salono apšvietimas į LED iš žalios į Baltą/Raudoną

  • Įdėtos Subaru WRX STi priekinės sėdynės

 

Teksto autorė Ieva Stundytė

Toyota Corolla/AI Media nuotrauka

Turite įdomų, išskirtinį, ilgai puoselėtą automobilį? Papasakokite jo istoriją ir jūs. Parašykite mums žinutę Facebook'e arba el. paštu info@98.lt

Kategorijos: 
Automobiliai: