You are here

„Audi S4" pirmą kartą gavo V6 TDI variklį

Po ketverių metų „Audi" atnaujino penktos kartos „A4 B9“ modelį, kuris tapo dar patogesniu ir sportiškesniu. Jo išorė atkartoja naująjį keturių žiedų gamintojo dizainą, o didžiulis MMI lietimui jautrus ekranas suteikia patogų valdymą, panašų į išmaniojo telefono. Daugelis variklio modelių turi integruotą lengvojo hibrido (MHEV) sistemą, užtikrinančią komfortą ir efektyvumą. Tai galioja ir „Audi S4 TDI“, po kurios kapotu pirmą kartą yra V6 TDI variklis, 48 voltų pagrindinė elektros sistema ir elektra varomas kompresorius (EPC), žadantis dar smagesnį pagreitėjimą. Tai yra unikali galios, traukos ir efektyvumo kombinacija šiame segmente.

Elektrifikacija: važiuoklės sistema

Pradėjus prekybą Europoje, „Audi A4“ modelis bus siūlomas su šešiais turbokompresoriniais varikliais. Jų galia siekia nuo 110 kW (150 PS) iki 255 kW (347 PS), variklių pasirinkimas nuo 35 TFSI iki S4 TDI. Vėliau gamą papildys dar du variklių modeliai: 30 TDI, išvystantis 100 kW (136 PS) galią, ir 35 TDI, suteikiantis 120 kW (163 PS) galią. Visi varikliai – tiek keturių cilindrų dyzeliniai, V6 TDI ar keturių cilindrų TFSI – atitinka „Euro 6d-temp“ emisijų standartus.

Prekybos pradžioje trys variklių modeliai turės 12 voltų hibridines sistemas (MHEV), kurios sumažina kuro suvartojimą, o kelionė tampa dar patogesnė. Remiantis „Audi“ matavimais, kasdieniame vairavime MHEV sistema sumažina kuro suvartojimą iki 0,3 litro šimtui kilometrų.

Pakabos variantai

Pirkėjai gali rinktis iš standartinės ir sportinės pakabos, taip pat siūlomi du adaptyvūs pakabos paketai. Tai komfortiška pakaba su amortizatorių valdymu, kurioje važiuoklės aukštis yra 10 mm mažesnis ir dėl to kelionės yra itin patogios; antroji – 23 mm pažeminta sportiškoji pakaba su arba be amortizatorių valdymo, kuri pabrėžia sportišką automobilio charakterį ir komfortą.

Dyzelio galia: „Audi S4 TDI“

Abu „A4" šeimos S modeliai – „Audi S4 TDI“ ir „S4 TDI Avant“ – turi galingus V6 dyzelinius variklius. Šių 3,0 litrų variklių galia siekia 255 kW (347 PS), o sukimo momentas –700 Nm. „S4 TDI“ sedanas iš stovimos pozicijos 100 km/val. greitį pasiekia per 4,8 sekundės, jo maksimalus greitis apribotas iki 250 km/val.

Automobilio galia rūpinasi elektra valdomas kompresorius, kuris akimirksniu reaguoja į akseleratoriaus pedalo spustelėjimus visomis vairavimo sąlygomis. Jis yra integruotas į naujos kartos 48 voltų elektros grandinę, kuri taip pat yra hibridinės sistemos dalis. Visa tai užtikrina dar didesnį efektyvumą nei „A4" modeliuose esanti 12 voltų MHEV sistema. Atsarginė 12 voltų elektros sistema ir 48 voltų pagrindinė sistema yra sujungtos per galingą DC/DC keitiklį, o maksimali rekuperacijos galia stabdant siekia iki 8 kW. Po bagažine įrengto kompaktiško, oru vėsinamo ličio jonų akumuliatoriaus talpa siekia 0,5 kWh. Ši hibridinė sistema gali sumažinti kuro sąnaudas iki 0,4 litro šimtui kilometrų.

Tobulas valdymas kelyje ir bekelėje: „Audi A4 Allroad Quattro“

Dėl visų keturių varomųjų ratų ir 35 mm pakeltos važiuoklės prošvaisos „Audi A4 Allroad Quattro“ yra išskirtinio komforto ir gerų bekelės savybių derinys. Užsisakius pasirenkamą bekelei pritaikytą pakabą su amortizatorių valdymu, kelionės komfortas ir dinamiškumas dar padidėja.

Šį modelį galima rinktis su benzininiu arba vienu iš dviejų dyzelinių variklių. Kelionės metu vairuotojas taip pat gali nustatyti vieną iš šešių skirtingų vairavimo profilių.

Prekybos pradžia Europoje

„Audi A4“ ir „Audi S4 TDI“ modeliai prekyboje Europos šalyse (kartu ir Lietuvoje) pasirodys 2019 metų rudenį.

Kategorijos: 
Automobiliai: