You are here

Audi A7 Sportback: Pribloškiantis automobilis – ne kitaip!

  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
  • Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka
    Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

„A7“ modelis „Audi“ gamoje atsirado 2010 metais. Tai beveik penkių metrų ilgio, keturių durų sedanas-kupė. 2018 metų vasario mėnesį „Audi“ pradėjo antros kartos „A7 Sportback“ gamybą. Automobilis tapo dar išraiškingesnis, dar sportiškesnis ir dar pažangesnis.

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

Kuomet kalba pasisuka apie „Audi“, galima net neabejoti, kad gamintojas savo darbą bus atlikęs itin skrupulingai ir kokybiškai. Taip yra ir su naujuoju „A7“ modeliu. Čia lyg ir būtų galima dėti tašką, peržiūrėti nuotraukų galeriją ir išsiskirstyti.

Bet geras ir įdomus automobilis nusipelno dar šiek tiek jūsų dėmesio.

Dar kartą peržvelkite nuotraukas ir atsakykite, ar turite kritikos automobilio išorei bei viduj?

Modernus kūrinys

Sunku čia ką kritikuoti – eksterjeras elegantiškas ir sportiškas, gatvėje susirenkantis visus žvilgsnius, ypač tuomet, kai į žemę „A7“ remiasi su 21 colio ratais. Interjeras – kokybiškas, subtilus, čia vyrauja vokiška tvarka, modernumas ir minimalizmas, o bene visos funkcijos atliekamos baksnojant į du didelės raiškos ekranus. Meniu yra labai paprasti, logiškai išdėstyti. Pasiklysti tikrai neturėtų pavykti, užslėptų funkcijų taip pat nėra. Į paspaudimus ekranai reaguoja akimirksiu ir suteikdami grįžtamąjį ryšį, ne tik itin greitai atlikta komanda, bet ir mažu virpesiuku pirštui. Prieš akis – dar vienas didžiulis ekranas, rodantis greitį, apsukas, žemėlapį ir visą kitą reikalingą informaciją apie automobilį.

Lygiai taip pat, kaip ir kituose naujausiuose šio gamintojo modeliuose: „Audi A6", „A8" ar „Q8"

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

Važiuoti su antros kartos „A7“ malonu. Automobilis stabilus, tvirtas, greitas. Tiesa, 21 colio ratlankiai su žemo profilio padangomis (255/35) mažino komforto jausmą. Tokiais ratais apautas automobilis jautė bene kiekvieną kelio nelygumą, tačiau kaip išgalėdamas stengėsi būti kuo komfortiškesnis, tačiau ratai darė savo. Šįkart komfortas buvo paaukotas dėl išvaizdos. Todėl priekaištų jokių ir negali būti. Žinoma, mažesni ratai ir didesnio profilio padangos, leis džiaugtis nuostabiu komforto jausmu. Komforto jausmą didina ir gera garso izoliacija.

Pagirti galima ir automobilio interjero apšvietimą, kurio spalvas galima keisti pagal nuotaiką ar pagal naują savaitės dieną. Tamsiu paros metu viduje dvelkia romantika.

50 TDI

Testuotas „Audi A7 Sportback“ turėjo „50 TDI“ emblemą, kuri sako, jog po variklio dangčiu plaka 3.0 litrų, 6 cilindrų, dyzelinė širdis su 286 AG ir 620 Nm. Variklis sujungtas su 8 laipsnių tiptronic transmisija, kuri galią paskirsto į visus keturis varomuosius ratus. Quattro!

Bene, vienintelis priekaištas šiam automobiliui – tai greičių dėžės darbas, kuri per ilgai galvoja skirstydama pavaras, kuomet akceleratorius spaudžiamas agresyviau.

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

Pagreitis iki 100 km/h yra vos 5,7 sek. Automobilis sparčiai bėgėjasi įvairiuose greičio diapazonuose, tačiau visuomet numinus akceleratorių iki dugno, suima mažytis nervas. Greičių dėžė delsia atiduoti variklio galią į ratus. Tačiau jeigu per daug tuo nebus piktnaudžiaujama, o akceleratorius spaudžiamas elastingai ir su protu, tai greičių dėžė apie savo darbą net nepraneš. Atrodys taip, jog ji nedirba, o tik visuomet tyliai ilsisi. Maksimalus „Audi A7 Sportback“ greitis apribotas iki 250 km/h.

Dinamiškas „Audi A7“ gali pasigirti puikiomis degalų sąnaudomis. Štai važiuojant magistrale 130 km/h greičiu, borto kompiuteris rodė 6,4 l/100 km vidutines sąnaudas. Paprastame užmiesčio kelyje, kur greitis ribojamas iki 90 km/h, degalų sąnaudos siekė vos 5.2 l/100 km. Mieste automobiliui reikėjo 10,6 l/100 km.

Linkęs į autonomiškumą

Važiuojant šiuo automobiliu su įjungta adaptyvine greičio palaikymo sistema, automobilis pats mažina greitį iki leistino greičio gyvenvietėse ar prieš greitį ribojančius kelio ženklus, o šioms zonoms pasibaigus, vėl pagreitėja iki nustatytos ribos. Jeigu toji nustatyta greičio riba yra didesnė, nei leistina – po kurio laiko „Audi“ kompiuteris tai pastebės ir sumažins automobilio greitį pagal taisykles.

Viršijus leistiną greitį, skydelyje nuolat žybsi įspėjamoji lemputė, kad su koja reikėtų priliesti stabdžių pedalą. Be to, tuo metu juntama ir labai menka vibracija per greičio pedalą. Taip automobilis informuoja, kad reikia mažinti greitį.

Taigi, be visų savo pliusų, naujasis „Audi A7 Sportback“ dar ir išmanus, linkęs į autonomiškumą. Linijų palaikymo sistema taip pat veikia puikiai.

Įspūdį daro ir 360 laipsnių apžvalgos kamera, suprojektuojanti automobilio atvaizdą realioje vietoje. Pirštu sukiojant šį atvaizdą, galima apžvelgti situaciją aplink automobilį, net matant jo į vieną ar kitą pusę pasukamus ratus. Labai įdomu visa tai stebėti.

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

Žaisliukai kainuoja

Žinoma, visi šie žaisliukai kainuoja. Be to, „Audi“ automobilių bazinė kaina visuomet būna sąlyginai nedidelė, tačiau pradėjus komplektuoti įvairius dalykus, ji ima augti lyg ant mielių.

Ne kitaip yra ir su naujuoju „Audi A7 Sportback“.

Prieš akis dabar guli nuotraukose matomo automobilio komplektacijos sąrašas, kuriame įdomiausi yra du skaičiai: bazinė ir galutinė (sukomplektuoto automobilio) kainos.

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

66 900 eurų ir 119 071 euras. Panašiai, kaip į maisto prekių parduotuvę atėjus nusipirkti mėsos, daržovių ir duonos, išvažiuojama su pilnu vežimu įvairaus gėrio. Taip ir čia – norėjote tik „Audi A7“, o bekomplektuojant išėjo dar beveik vienas „Audi A7“.

Įdomesni įrašai čekyje:

- „S Line“ sportinis paketas, į kurį įeina ir sportinė važiuoklė, leidžianti šiam automobiliui prie žemės priartėti 10 mm – 1 381 euras

- „S Line“ eksterjero paketas – 1 834 eurai

- „Bang & Olufsen” 3D garso sistema – 7 302 eurai

- Adaptyvi pneumatinė važiuoklė – 2 253 eurai

- Naktinio matymo asistentas – 2 434 eurai

- MMI navigacija „plus“ su „MMI touch response“ technologija – 3 758 eurai

- Projekcinis ekranas – 1 574 eurai

- Panoraminis stiklinis stoglangis – 1 823 eurai

- Aplinkos matymo kameros – 1 302 eurai

- 21 colio skersmens ratlankiai su 255/35 padangomis – 3 000 eurų.

- HD matriciniai priekiniai šviesos diodų žibintai su lazerinėmis šviesomis – 3 159 eurai

- „Valcona“ oda su rombų raštu – 1 076 eurai.

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

Pabaiga

Visa tai verta šiek tiek daugiau nei 30 000 eurų. Visi kiti privalumai patenka į likusią sumos dalį.

Žodžiu, šiame automobilyje yra viskas, ko tik gali reikėti ir ko galbūt tikrai neprireiks.

GaTvėje į šį 4969 mm ilgio sedaną-kupė atsisuks bene kiekvienas. Retas, kuris sugebės smalsų žvilgsnį nukreipti į šalį.

„Audi A7 Sportback“ vairuotojas visuomet jausis puikiai: tiek šalia automobilio, tiek jo viduje.

Pribloškiantis automobilis – ne kitaip!

Audi A7 Sportback/V P Motors nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: