You are here

Elektromobilis „Audi e-tron Sportback" nuvažiuos toliau, nei „e-tron"

  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback
  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback
  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback
  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback
  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback
  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback

„Ateitis yra elektrinė“ – „Audi“ nuosekliai laikosi savo strategijos ir pristato antrą „e-tron“ gamos modelį. „Audi e-tron Sportback“ yra dinamiškas 300 kW galios SUV kupė, vienu įkrovimu galintis nuvažiuoti iki 446 kilometrų. Maždaug 30 km didesnį nuvažiuojamą atstumą, palyginti su „e-tron“, užtikrina labiau efektyvios aerodinaminės kėbulo savybės.

Jo skaitmeniniai „matrix LED“ žibintai yra pirmą kartą panaudoti serijinės gamybos automobilyje. Šviesa yra išskaidoma į mažiausius pikselius ir gali būti nukreipta su ypatingu tikslumu – tai leidžia saugiau važiuoti siauruose kelio ruožuose ir taip pat rodo kurioje eismo juostos vietoje yra automobilis. Šio modelio debiutas Lietuvoje numatytas 2020 m. pavasarį.

Audi e-tron Sportback

„Audi e-tron Sportback“ yra 4901 mm ilgio, 1935 mm pločio ir 1616 mm aukščio.

Elektrinis SUV galimas trylikos skirtingų spalvų, tarp kurių yra ir nauja metalizuota „plasma blue“ spalva, siūloma išskirtinai tik „e-tron Sportback“ modeliui.

„S line“ modelis dar labiau pabrėžia sportiškus „Audi e-tron Sportback“ modelio genus. Standartinėje įrangoje sumontuoti 20 colių ratlankiai ir sportinė pneumatinė pakaba, o išraiškingų formų priekinis buferis šonuose turi didesnius ortakius, pagerinančius oro srauto aptakumą.

Kiekviena „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ ašis turi sumontuotą elektros variklį, varomą trifaze elektros srove. Pasiekdami 265 kW galią ir 561 Nm sukimo momentą, du elektros varikliai SUV kupė padeda itin greitai įsibėgėti ir važiuoti be taršos praktiškai visiškoje tyloje. Iki 100 km/h „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ įsibėgėja per 6,6 sekundes, o maksimalus greitis yra apribotas ties 200 km/h. Perjungęs važiavimo režimą iš D į S padėtį ir visiškai nuspaudęs akceleratorių, vairuotojas gali aktyvuoti „boost“ režimą, kuomet aštuonioms sekundėms elektros pavara pasiekia 300 kW galią ir 664 Nm sukimo momentą. Tai SUV kupė leidžia nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 5,7 sekundes.

Vienas svarbiausių faktorių, lemiančių sportišką charakterį ir ypatingai geras valdymo savybes, yra žemai sumontuoti pavaros elementai, užtikrinantys gerokai žemesnį svorio centrą, palyginti su įprastu SUV. Visi sunkiausi elementai yra sumontuoti automobilio centre. Svorio paskirstymas ašims yra puikiai subalansuotas su beveik 50:50 siekiančiu santykiu ir neutraliomis inercinėmis kėbulo savybėmis.

„Audi e-tron Sportback 55 quattro“ akumuliatoriai talpina 95 kWh energijos, iš kurių vartotojui pasiekiama 86,5 kWh ir jie veikia naudodami 396 voltų įtampą. Akumuliatorių įranga yra ypatingai tvirta ir atspari smūgiams – tą užtikrina vientisas apsauginis karkasas ir aliuminio laminatas, kuriame sumontuoti 36 colių moduliai.

Stabdant nuo 100 km/h „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ maksimaliai gali rekuperuoti iki 300 Nm ir 220 kW energijos. Itin lankstus temperatūrų valdymas, apimantis keturias atskiras grandines, maksimaliai efektyviai reguliuoja aukštos įtampos elementų temperatūrą.

Elektromobilis gali būti įkraunamas nuolatine DC srove iki 150 kW galia greitojo įkrovimo stotelėse. Vos per pusvalandį akumuliatoriai įkraunami iki 80 % – pakankamai, kad galima būtų nuvažiuoti kitą ilgą tolimos kelionės etapą.

Audi e-tron Sportback

Krovimui viešose AC įkrovimo stotelėse galima naudoti standartinį „mode-3“ kabelį. Elektromobilį galima įkrauti iki 11 kW siekiančia galia, o pasirinktinai užsisakius elektromobilyje esantį kroviklį, kuris bus galimas nuo 2020 m. vasaros, įkrovimo galią galima padidinti iki 22 kW. „Audi“ priklausantis įkrovimo vietų tinklas „e-tron Charging Service“ leidžia naudotis beveik 120 000 viešųjų įkrovimo vietų 21-oje Europos šalyje ir šis skaičius vis auga. Ar krausite įprastu ar greituoju būdu, 11 ar 150 kW, užteks vienos kortelės, kad būtų pradėtas įkrovimas. „Plug & Charge“ funkcija, kuri taip pat bus galima nuo 2020 metų, įkrovimą padarys dar patogesniu: elektromobilis pats užsiregistruos įkrovimo stotelėje ir pradės krovimą.

Kategorijos: 
Automobiliai: