You are here

Audi Q3 Sportback: Kai norisi ir SUV, ir kupė

  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka
_

Ar pamenate laikus, kuomet egzistavo tikrieji kupė kėbulo tipo atstovai? Kupė visada buvo žinomas kaip 2 arba 2+2 sėdimų vietų automobilis, turintis dvejas duris (buvo retų išimčių su 3-5 durimis), nuo salono atskirtą bagažo skyrių, nuožulnią stogo liniją bei dailias kėbulo linijas.

Tačiau bėgant laikui tikrieji kupė beveik išnyko, bet gamintojai, nepaisant pasikeitusių pirkėjų įpročių, vis tik ir toliau norėjo savo modelių gamoje išlaikyti kupė. Tik kiek kitokios.

Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Nauji žmonių įpročiai bei poreikiai suformavo viską taip, kad kupė pradėta vadinti didelius sedanus ir net gi padidinto pravažumo automobilius, kurie turi kupė tipo kėbulo linijas, nuožulnią stogo liniją. Žinoma, tokie automobiliai turi keturias ar penkias duris, erdvius salonus, kur laisvai telpa kad ir penki piliečiai. Jų bagažo erdvė taip pat didžiulė ir kalbant apie SUV‘us, bagažo skyrius, sujungtas su salonu. Keturi varomi ratai taip pat gali įeiti į naujųjų laikų kupė tipo automobilius.

Padidinto pravažumo kupė

Taigi šiam kartui turime padidinto pravažumo kupė iš „Audi“ stovyklos. Tai „Q3 Sportback“. Matematika, kaip ir pas kitus gamintojus,  paprasta: turint paprastą padidinto pravažumo modelį nėra labai sunku jam suprojektuoti stilingą užpakalinę dalį, padailinti priekines linijas ir pavadinti kupė, techninę pusę paliekant identišką. Taigi „Q3 Sportback“ yra kilęs iš standartinio „Q3“.

Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kupė automobiliai dabar tampa reikalingi tam, kad į juos būtų galima prisikrauti daug mantos, susisodinti visą šeimą ir keliauti, kad ir į pasaulio kraštą. Žinoma, keliauti į pasaulio kraštą galima ir su sedanu ar paprastai atrodančiu krosoveriu, tačiau žmonėms reikia išskirtinumo, sportiškų kėbulo linijų ir panačiai. Jeigu rinka diktuoja tokias automobilių madas, tai kodėl gi ne.

Galima pagirti „Audi“ dizainerius, kad jie itin dailiai suprojektavo „Q3 Sportback“ modelį, kuris atrodo itin išraiškingai, sportiškai ir tikrai turi teisę kabintis kupė etiketę.

Fotogeniškas automobilis, tempiantis paskui save aplinkinių žvilgsnius.

Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gerai - beveik viskas

Trumpai ir drūtai sakant, viskas automobilyje patiko, išskyrus vieną – greičių dėžės veikimo principą. Staigiau nuspaudus akceleratoriaus pedalą, ji ilgokai galvoja, o tada pradeda veikti. 2,0 litrų variklio visi 230 „arkliai“ lyg ir pabunda, prasikrapšo akis, pasigalanda kanopas ir tik tada pradeda imtis jiems paskirto darbo. Bet kai pabunda, tuomet dirba gerai. Sukimo momentas yra 350 Nm.

Iki šimto „Q3 Sportback“ pagreitėja vos per 6,5 sek.

Degalųs sąnaudos

Arkliams išgyventi vidutiniškai reikia apie 10 litrų benzino šimtui kilometrų kelio. Užmiestyje degalų suvartojimą laisvai galima palaikyti ties 8 litrų riba, tačiau važiuojant kiek agresyviau ir atliekant daugiau lenkimų, prireiks bent litru daugiau.

Gamintojas deklaruoja, kad mieste reikia 9,5-9,7 litro, o užmiestyje, sako, kad turėtų pakakti 6,1-6,5 litro degalų šimtui kilometrų kelio. Žinoma, kad degalų sąnaudos labai priklauso nuo kiekvieno vairuotojo važiavimo įpročių, tačiau tikėtina, kad užmiestyje galima tilpti į 7 litrus.

Bagažo skyrius taip pat matuojamas litrais, taigi čia tilps 530 litrų krovinio, o nulenkus galines sėdynes, erdvė išsiplečia iki 1400 litrų.

Interjeras

Kaip ir kituose „Audi“ modeliuose, taip ir šio viduje vyrauja ta pati filosofija: ta pati, ne kartą girta ir labai patogi multimedijos sistema, informatyvus prietaisų skydelis, ergonomika, vokiška kokybė, patogumas.

Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taip pat „S line“ komplektaciją turinčiuose modeliuose visada be galo malonu į rankas paimti vairą ir įkritus į sportiškas sėdynes, iš jų nebeišlipti, o tik važiuoti, važiuoti ir važiuoti. Automobilis kelyje elgiasi stabiliai ir yra tvirtas, bet todėl pasižymi kieta pakaba.

Daugiausiai laiko buvo praleista įsijungus patį sportiškiausią „Dynamic“ režimą, tačiau „Comfort“ režimu taip pat gera judėti. Tuomet automobilio pakaba stengiasi labiau sugerti kelio nelygumus, tačiau automobilis kelyje tampa labiau siūbuojantis, jeigu imi jį tam provokuoti.

Automobilis aprūpintas daugybe saugos ir komfortą užtikrinančiomis sistemomis, kurių dalis įeina į bazinę komplektaciją, o kitas teks užsisakyti papildomai, priklausomai nuo norų ir piniginės storio.

Kaina

„Q3 Sportback“ – puikiai atsiliepė į mados šauksmą, o gamintojai šiam savo kūriniui suprojektavo veržlų, dinamiškos išvaizdos, nenuobodų, kupė siluetą turintį kėbulą. Ir jis yra todėl, nes jo reikia. Priešingai jo nebūtų.

Pigiausia, priekiniais ratais varoma „Q3 Sportback“ versija turi 1,5 litro TFSI variklį su 150 AG ir 6 laipsnių mechanine greičių dėže. Kaina prasideda nuo 35 820 eurų.

Tuo tarpu visais keturiais ratais varomas „Q3 Sportback Quattro“ su 2,0 litrų, TFSI, 230 AG varikliu ir 7 laipsnių automatine greičių dėže bei S line apdaila kainuoja nuo 48 320 eurų. Testuota versija buvo gausiai sukomplektuota, taigi jos kaina siekė net 69 852 eurus. Brangus žaislas.

Audi Q3 Sportback/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: