You are here

„Audi Q8“: Pasiruošęs konkuruoti su „BMW X6" ir „MB GLE Coupe"

  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8
  • Audi Q8
    Audi Q8

„Audi Q8“ - naujas ir ilgai lauktas „Audi” kurinys, apjungiantis keturių durelių prabangaus kupė eleganciją ir didelio SUV automobilio praktiškumą. Su itin gausia komplektacija, pažangiausiomis jungiamumo technologijomis, jis yra itin patikimas partneris ir versle, ir laisvalaikiu.

Galų gale, paskutinę 2018 metų liepos mėnesio dieną, ši itin laukta „Audi" naujiena pasirodė Vilniuje. Į viešbutį „Pacai“ susirinkę žiniasklaidos atstovai iš karto gavo progą išbandyti naująjį automobilio modelį.

Audi Q8

Bandomiesiems važiavimams buvo parengti net šeši visiškai nauji „Audi Q8“ modeliai – jie išriedėjo į miesto gatves ir atskleidė savo galimybes užmiesčio keliukuose. Vairuotojai galėjo įsitikinti, kad  „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3.0 TDI varikliu yra tiesiog sukurtas tolimoms kelionėms. Variklis pasiekia 210 kW galią (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/h didelis SUV įsibėgėja per 6,3 sekundės.

Debiuto metu, automobilis kol kas turi tik šį variklį, tačiau vėliau gamintojas pasiūlys ir silpnesnį, 3 litrų dyzelinį agregatą su 231 AG bei bei 3,0 litrų TFSI benzininį variklį su 340 AG. Verta paminėti ir tai, kad pirkėjų dar laukia ir du ypatingieji modeliai - tai „S Q8" ir „RS Q8".

Automobilio salonas yra itin erdvus, nes tarp ašių yra beveik 3 metrų atstumas. Tad kelione patogiai gali mėgautis penki keleiviai, o visi daiktai tilps į 605 litrų talpos bagažinę. Nulenkus galinių sėdynių atlošus bagažinės talpa padidėja beveik tris kartus. Kad ir kokiu keliu rieda naujasis SUV, kelionė išlieka maloni ir nukreipta į tikslą – „Audi Q8“ nesustabdys net bekelė, nes jis turi nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą ir 254 mm prošvaisą.

Pasirinkus pneumatinę važiuoklę, prošvaisa padidėja dar penkiais centimetrais ir automobilis įgauna dar daugiau pranašumo bekelėje, tačiau norint mėgautis sportišku važiavimu asfaltuotais keliais, pneumatinė pakaba leidžia nuleisti automobilį 4 cm arčiau žemės. Gamintojas taip pat suteikią galimybę užsisakyti ir galinius vairuojamus ratus - tokios opcijos konkurentai kol kas neturi.

Dar vienas įdomus sprendimas - norint į bagažo skyrių įkrauti krovinį, galinę automobilio dalį galima automatiškai nuleisti 6,5 cm. Priekis liks pakilęs, tuo tarpu galas nusileis ir taip bus lengviau įkelti sunkų ar didelių gabaritų krovinį.

Audi Q8

Praktiškumą apgaubia ir kelionės malonumą sustiprina progresyvus modelio dizainas. Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės, LED žibintai, ryškios kėbulo briaunos ir atletiškos formos pabrėžia galią, rafinuotumą ir ypatingą dinamiką. 4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio „Audi Q8“ savo sportiška dinamika ir prabanga išsiskiria iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių.

Per bandomuosius važiavimus savo privalumus atskleidė aštuonių greičių automatinė „tiptronic“ pavarų dėže, išmaniosios pagalbinės sistemos, sujungiančios pažangias valdymo ir pakabos technologijas. Sistemą valdyti paprasta, nes beveik visas funkcijas galima nustatyti dviejuose didelės raiškos ekranuose. Viršutinis lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.

Į „Audi Q8“ montuojamos pažangios pagalbinės sistemos padeda lengviau įveikti sankryžas, atpažįsta kelio ženklinimą ir gali reaguoti į greičio ribojimus, sugeba perspėti apie kliūtis ir išvažiavimą iš savo eismo juostos. Aplinką 360 laipsnių stebinčios vaizdo kameros vairuotojui padeda geriau manevruoti.

Audi Q8

„Naujasis „Audi Q8“ atveria iki šiol nežinotą SUV klasės modelių dimensiją. Atletiška dinamika ir aukštos klasės prestižas jį išskiria iš visų „Audi“ SUV modelių. Naujasis „Q8“ užtikrina prekės ženklo gebėjimą vystytis ir atrasti naujus horizontus. Mums labai malonu, kad pristatydami „Q8“ Lietuvoje galime pasiūlyti ne tik į jį pažvelgti, bet iškart juos ir išbandyti“, – teigė Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvai ir Latvijai.

Naujus SUV standartus įtvirtinantis „Audi Q8“ salonus Lietuvoje pasieks rugpjūtį. Taigi pagaliau tokio tipo SUV atstovai, kaip „Mercedes-Benz GLE Coupe" ir „BMW X6" gavo naują konkurentą.

Automobilio kaina Lietuvoje prasidės nuo 70 500 eurų. Gerai sukomplektuotas, oranžinės spalvos „Q8" modelis su 22 colių ratlankiais kainuoja 115 527 eurus.

Taigi bazinę automobilio kainą galima labai nesunkiai užauginti ir tikėtina, kad dauguma pirkėjų rinksis būtent gerai sukomplektuotus automobilius. Štai pavyzdžiui, šio oranžinio modelio įrangos sąraše visos eilutės, susijusios su sėdynėmis sudaro net 9783 eurų sumą. Dar 3849 eurus kainuoja MMI navigacija plus su MMI Touch Response  technologija, panoraminio stiklinio stogo kaina - 1756 eurai, o 22 colių ratlankiai su 285/40 dydžio padangomis kainuoja  - 4812 eurų.

Audi Q8

Kategorijos: 
Automobiliai: