You are here

„Audi Quattro Roadster“: unikali versija be stogo

  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster
  • Treser Audi Quattro Roadster
    Treser Audi Quattro Roadster

Automobilių pasaulis prieš daugiau nei 20 metų buvo labai įdomus. Žmonės tuomet nebuvo matę tiek, kiek mes dabar esame matę, todėl ir automobilių gamintojams buvo daug lengviau visus nustebinti naujovėmis ar netikėtais sprendimais.

Tačiau, kaip ir dabar, taip ir tuomet, įvairios automobilių modifikavimo kompanijos turėdavo paruošę unikalių projektų, kurie dar ir šiomis dienomis sukelia dėmesį ir begalę susidomėjimo.

Nukeltas stogas“

Būtent 1983 metais Frankfurto automobilių parodoje pristatytas „Treser Audi Quattro Roadster“ nepalieka abejingų ir dabar. Tik įsivaizduokite, kokia tuomet turėjo būti žmonių reakcija, matant bandymą „Audi Quattro“ „nukelti stogą“.

Tai Walter Treserio kūrinys. Walteris anksčiau yra buvęs „Audi-Sport“ padalinio bosas, puikiai išmanęs „Audi“ markės automobilius ir turėjęs „Audi“ tobulinimo dirbtuves, kuriose galėjo padaryti pačius įdomiausius dalykus.

„Treser Quattro Roadster“ buvo kabrioletas su metaliniu sulankstomu stogu. Mygtuko paspaudimu pakildavo galinis dangtis, vairuotojui tuo tarpu reikėjo atleisti pora skląsčių ir sustumti stogą į bagažinę. Tačiau vėlesnė šio kabrioleto versija turėjo pilnai automatinę sistemą, kuri leido stogui pačiam sulįsti į bagažo skyrių ir vėl išlįsti. Stogas pakildavo arba nusileisdavo per 20 sekundžių. Kadangi metalinis stogas užima daug vietos, todėl automobilio gale buvo sumontuotos itin mažos sėdynės, netinkamos suaugusiems žmonėms.

Plius 50 AG

Žinoma, Walter Treseris „Audi Quattro“ kabrioletui atliko įvairius rėmo sutvirtinimus, kurie neleido automobiliui apvirsti ir užtikrino stabilų automobilio valdymą, kuris buvo gal net ir geresnis už standartinio modelio. Taip pat buvo galimybė šiam kabrioletui gauti ir papildomos variklio galios. Standartinė 200 AG galia galėjo būti pakelta iki 250 AG.

Standartinis modelis iki 100 km/h greitį galėjo pasiekti per 7,1 sek., po 37 sek. jis galėjo skrieti 180 km/h greičiu, o maksimalus greitis buvo 220 km/h.

„Treser“ modifikuotas motoras su 250 AG leido iki 100 km/h įsibėgėti per 6,6 sek., 180 km/h greitį pasiekti per 22 sek., o maksimaliai automobilis galėjo įsibėgėti virš 230 km/h.

Kaina

1983 metais šio neeilinio kabrioleto kaina siekė 142 000 Vokietijos markių. Ne pigus daiktas. Todėl natūralu, kad iki 1985 metų „Treser“ pagamino ir pardavė tik apie 40 vienetų tokių automobilių, kurių dauguma iškeliavo į Artimuosius Rytus, JAV ar Didžiąją Britaniją.

Treser Audi Quattro Roadster

Kategorijos: 
Automobiliai: