You are here

Ateities idėjų rezultatas - „Audi Quattro Spyder“

1991 metų Frankfurto automobilių parodoje susirinkę lankytojai išvydo sportiškai atrodantį „Audi Quattro Spyder“ konceptą, kuris turėjo iš aliuminio pagamintą kėbulą, centre sumontuotą variklį bei ryškią oranžinę spalvą.

„Quattro Spyder“ nebuvo itin galingas. Jame buvo sumontuotas 2,8 litro V6 variklis su 174 AG ir 245 Nm galia, kuri buvo perduodama į visus keturis varomus ratus per penkių laipsnių mechaninę greičių dėžę.

Iš aliuminio pagamintą kėbulą turėjęs konceptas sutaupė net 30 procentų svorio – metalinis kėbulas būtų svėręs būtent tiek procentų daugiau. Bendrai automobilio svoris siekė vos 1100 kg. Automobilis buvo apautas 18 colių ratlankiais su 205/55 dydžio padangomis.

Įvertintas teigiamai

Įdomu tai, kad po automobilio pristatymo parodoje, susižavėjimas juo buvo toks didelis, jog visi galvojo, kad tai produkcijai skirtas modelis. Buvo net gi žmonių, kurie teiravosi, kaip galima už šį automobilį palikti užstatą.

Iš viso buvo pagaminti tik du „Audi Quattro Spyder“ prototipai (oranžinis ir žalias), nors buvo tikimasi šį automobilį pradėti gaminti ir pardavinėti už maždaug 100 000 Vokietijos markių, tačiau dėl didelių gamybos kaštų, šis projektas nebuvo toliau vystomas, nes gamintojas nemanė, jog viskas atsipirks.

Į produkciją nekeliavusio koncepto idėjos buvo panaudotos gamintojo vėlesniems modeliams. Kuomet 2007 metais pasirodė „Audi R8“ - buvo galima išvysti „Quattro Spyder“ koncepto užuominų bei viduryje sumontuotą variklį. Taip pat ir „TT" modelis kažkiek priminė šį konceptą. Be to, 1994 metais debiutavęs „Audi A8“ buvo gamintas su aliumininiu kėbulu ir jis buvo pirmasis automobilis pasaulyje, turintis iš šios medžiagos pagamintą kėbulą.

Automobiliai: