You are here

„Audi RS6-E Hybrid“ su stebuklingu mygtuku ir 1018 AG

  • Audi RS6-E Avant ABT
    Audi RS6-E Avant ABT
  • Audi RS6-E Avant ABT
    Audi RS6-E Avant ABT
  • Audi RS6-E Avant ABT
    Audi RS6-E Avant ABT
  • Audi RS6-E Avant ABT
    Audi RS6-E Avant ABT
  • Audi RS6-E Avant ABT
    Audi RS6-E Avant ABT

Tiuningo kompanija ABT kviečia susipažinti su itin galingu „Audi RS6-E Avant“ prototipu, kuriam buvo atlikti ne tik išorės patobulinimo darbai, variklio modifikacija, bet ir elektros motoro ir 13,6 kWh talpos baterijos instaliacija. Taigi rezultatas toks – turime galingą hibridą.

Audi RS6-E Avant ABT

Vien tik vidaus degimo 4,0 litrų V8 variklis po modifikacijų generuoja 730 AG. Paspaudus stebuklingą mygtuką, elektros motoras sukuria papildomus 288 AG ir 317 Nm bei siunčia visa tai į galinius ratus. Tuo metu „RS6-E Hybrid“ į priekį šauna su 1018 arklių pagalba. Sukimo momentas – 1291 Nm.

Kuomet šis variklis dirba kartu su elektros motoru, pagreitis iki 100 km/h trunka 3,3 sek. Pasiekiamas maksimalus greitis – 320 km/h.

Nepaisant įspūdingo pagreičio, ABT teigia, kad stebuklingas mygtukas elektros motorą aktyvuoja tik esant didesniam nei 100 km/h greičiui.

Audi RS6-E Avant ABT

Elektrinių arklių ir niutonų impulsas juntamas apie 10 sekundžių. 13,6 kWh baterija leidžia atlikti apie 20 tokių paspaudimų. Vėliau, važiavimo metu, ji vėl prikaupia tam reikiamos energijos.

„ABT“ savo kūrinį apavė 21 colio ratlankiais, sudėjo „H&R“ spyruokles, o išorę papuošė tiuningo elementais.

Tiuningo specialistai neatskleidė savo planų apie tokios hibrido versijos gamybą.

Mygtuko veikimo principas ir pagreitis pademonstruotas čia:

Kategorijos: 
Automobiliai: