You are here

Aušrinė: „Automobiliai ir motociklai – nuolat auganti aistra“

Pirmą kartą su Aušrine bendravome 2015 metais, tačiau jau tuomet buvo aišku, kad su šia mergina, be galo mylinčia automobilius ir motociklus, teks dar ne kartą susitikti ir pabendrauti, nes kuomet kalbi su ja, supranti, kad auto-moto tema merginai yra neišsemiama, vis besitęsianti ir kupina naujovių.

Aušrinė nuolat apsupta automobilių arba su jais susijusių dalykų, dar ji – dievina motociklus. Ir ne tik dievina, bet ir jais važinėja bei dalyvauja varžybose.

Taigi 2017 metų pavasarį pradedam įdomiu pokalbiu su ja.

Kuomet bendravome 2015 metų pabaigoje, vairavai „Renault Clio“. Ką vairuoji dabar?

Nuo „Clio“ pasikeitė jau du automobiliai - neilgam turėjau apynaujį „Hyundai i30“, 2016 metų vasarą važinėjau motociklu „Yamaha R6, o pasibaigus sezonui nusipirkau „BMW Z4“.

Buvai sakiusi, kad „Z4 M“ yra tavo vaikystės svajonė. Taigi ji iš dalies išsipildė?

„BMW Z4 M“ - mano vaikystės svajonė, taigi galiu sakyti, kad ji kažkiek išsipildė. Nors „Emkės“ dar neturiu, bet „Z4 2.5Si“ vis dar neatsidžiaugiu. Šiame automobilyje šiek tiek modifikuotas variklis, tad vietoj 141 kW turiu 176 kW, kurių žiemos sezonui pilnai pakako.

Ar patenkinta šiuo automobiliu? Patogu važinėti juo kasdien?

Iki pilnos laimės norėčiau LSD arba virinto reduktoriaus, kad ir ant ,,šlapio" galėčiau padriftinti be didelių pastangų ir nelaužant automobilio, nes dabar suka tik vieną ratą.

Su draugais juokaujame, kad automobilis, nors ir nedidelis, bet sutalpina 5 poras batų, dėžę visokių purškiklių, dažų, valiklių, detalių ir pusę spintos. Be to, man ir prie -10 laipsnių šalčio kartais norisi pavažinėti be stogo

Teko įprasti važiuoti itin žemu automobiliu ir kratytis kaip kartinge, taip pat jo vairas itin jautrus, tad gatvėmis važinėju kaip slalomu, nes įvažiavus į tris rimtas duobes gali tekti ir ratus perdažyti, ir bamperius keisti - visa laimė, man to daryti dar neteko, bet jo vairavimas reikalauja daugiau dėmesio keliui ir duobėms. Nepaisant to, man „Z4“ yra atgaiva po bet kokio darbo ar streso.

Buvai minėjusi, kad 2016 metais motociklu šturmuosi Kačerginės „Nemuno žiedą“? Ar pavyko šis planas?

2016 metų sezonas buvo itin nesėkmingas dėl autoavarijos, kurioje mane partrenkė motociklo nepastebėjęs ir su draugais užsikalbėjęs vairuotojas. Po šios avarijos beveik visą sezoną nevaldžiau kairės plaštakos su pirštais. Nepaisant to, 2016 metais vis gi Kačerginės „Nemuno žiedas“ ir Parnu „auto24ring“ trasa buvo aplankytos, jose pravažiuota - gerėjančiais rezultatais džiaugiuosi.

2016 metais spėjau sudalyvauti „Vrooam oil Trophy“ renginyje, kuris vyksta sporto klubo „Coffee Racers“ organizuojamų Trackday metu visą sezoną, taip pat dalyvavau „Navas racing“ klubo organizuojamuose Trackday ir varžybose.

Dėl minėtų sveikatos trikdžių nestartavau Lietuvos čempionate, o tai labai norėjau padaryti. Tačiau startuojant reikia rodyti rezultatą, o be vienos rankos to rezultato ypatingo neparodysi. Ypač žinant tai, kad man Kačerginės trasa dar yra visiškai nauja ir iki galo nepažinta.

Važiavau kartu su Pretendent'o ir kitomis grupėmis treniruotėse, bet varžybose nestartavau.

Kokie 2017 metų planai? Ar dalyvausi varžybose?

Po praėjusių metų avarijos pradėjau dažniau kartoti posakį, jog kuo daugiau planuoji, tuo daugiau netikėtų aplinkybių įvyksta ir pakeičia tavo planus, tad apie tai daug nekalbėsiu. Svarbiausi planai - šiemet vasaros sezonui pasilikti „BMW Z4“, bei vėl nusipirkti tokio pat Facelift modelio „R6“ motociklą ir toliau dalyvauti lenktynėse bei važinėti gatvėmis.

Nors ,,lakstymas" gatvėmis prieštaringai vertinamas lenktynininkų, man tai vis dar teikia didžiulį malonumą ir to atsisakyti artimiausius sezonus neketinu.

Be to, šiuo metu mane kasdienybėje, darbo aplinkoje ir laisvalaikio metu supa detalės, detalės ir dar kartą detalės, tad planuoju toliau gilintis į šią veiklą ir visus su motociklu susijusius darbus darytis jau visiškai pati - dabar jau turiu ir tam reikalingus įrankius, ir vietą, ir žinias.

2017 metų sezono metu būtinai noriu išbandyti Brno, Poznanės trasas. Tobula būtų ir Slovakijos ring'as. Kas be ko, tęsiu treniruotes Kačerginėje, ypač dabar, kai ši trasa man yra arčiau, nei bet kada. Aukštadvaryje, Elektrėnuose taip pat.

Jau tradicija tapo Parnu „auto24ring“ trasa, kurioje stebėti galiu ir savo kasmet besikeičiančius rezultatus, lyginti motociklus, tad Parnu taip pat įsitraukia į sąrašus.

Nežinau kaip šiemet gausis su visiškai lenktyninio motociklo ruošimu, nes tuo atveju tektų turėti du - vieną trasai, kitą miestui, bet iki 2019 metų dabartinių rėmėjų ir sunkaus darbo pagalba noriu pasiruošti pilną trasai skirtą motociklą - su lenktyniniais plastikais, pakaba, išmetimu ir kitais dalykais.

Pamiršau paminėti, jog praėjusiais metais tapau „Pando Moto“ - lietuviškų moto džinsų reklamos veidu ir ambasadore, gavau nedidelį rėmimą iš „GoPro“ ir „Factory Effex“, tad šių prekinių ženklų dėka važiuoti tampa lengviau, ir lengviau ieškoti rėmėjų tada, kai esi bent kažkiek kažkam žinomas.

Galbūt dažnai atrodo, jog siekiu populiarumo ir šlovės, nes esu moteris, bet tai galiu paneigti ir paaiškinti - kuo didesnis skaičius žmonių tave stebi, seka socialiniuose tinkluose, tuo lengviau rasti rėmėjus. Kadangi mano svajonė vis dar lieka „Isle of man TT“ ir Superbike, o svajonę nuo tikslo skiria tik vienas dalykas - tikslas turi datą, rėmėjų klausimas išlieka aktualus. Taip pat, kaip ir kiekvieno žmogaus palaikymas man yra labai svarbus. Kiekviena mergina, klausianti manęs, kokį motociklą pirkti, įprasmina mano visą šią veiklą, galint kažkam padėti, patarti.

Kaip trasoje į tave žiūri vyrai? Stengiasi aplenkti? Padeda?

Buvo visokių patirčių. Kas be ko, vaikinai visada malonūs, visada paslaugūs, smalsūs. Būna tokių, kurie prieina per lenktynes ir pradeda reguliuoti savo nuožiūra rankenėles, šlangeles, manydami, jog ,,daro geriau", nors taip susireguliavusi būnu pati, dėl vienokių ar kitokių pagrįstų priežasčių, tad jeigu kažkas skaitote - prašau mano motociklo nereguliuoti, jei reikės pagalbos - aš paprašysiu (juokiasi).

Kartais per lenktynes išgirstu komentarų, kai vaikinai bando pasigirti, kad ,,ką mes čia vienoje grupėje gonkėj važiuosim", o po to per pačias lenktynes aš juos aplenkiu. Tada būna smagu ir juokinga.

Kas smagu, kad kalbos, jog mocus perku dėl bernų dėmesio jau aprimo ir bent jau dėl šito visi ramūs. Džiaugiuosi, jog sulaukiu daug palaikymo iš tikrai aukšto lygio lenktynininkų, esu gavusi ir kvietimą prisijungti prie labai rimtos komandos.

Dėl bandymo ar nebandymo aplenkti - lenktynės yra lenktynės, ten tavo lytis nesvarbi. Gatvėse normalu palaukti vienas kito arba sutarti vietą, kur susitinkame. Lenktynėse niekas nelaukia, visi stengiamės pasiekti maksimalių rezultatų. Po lenktynių žiūrėdama video matau, kaip susinervuoja vyras, pamatęs jį aplenkiančią ir nuvažiuojančią plaukų kasą.

Kas tave treniruoja važiuoti motociklu?

Oficialaus ar pastovaus trenerio neturiu ir niekada neturėjau, bet esu laiminga turėdama nemažai tikrai gerai važiuojančių draugų, kurie paprašius patarimo visada padeda.

Vienas iš jų labai daug prisidėjo prie mano važiavimo, tobulėjimo, rankos gijimo, motociklo pirkimo ir pardavimo šį sezoną.

Jam vieninteliui savo motociklu leisdavau važiuoti be jokio galvos skausmo. Ant vienviečio motociklo dviese ir ant rato važinėdavom, ir ,,stoppie" darydavome, ir niekad nei sekundei nebuvau sudvejojusi jo vairavimo sugebėjimais.

Baigiant apie treniruotes - aš turbūt esu kvailo charakterio žmogus, bet retai prašau pamokymų ar patarimų. Mėgstu viską išmokti pati, pajaučiant motociklą ir savo galimybes ant jo, pajaučiant ribą tarp kritimo ir saugaus važiavimo. Kiekviena diena yra treniruotė, kiekviena avarinė situacija ar skirtinga kelio danga tampa treniruotė, kur turi jausti viską: ir asfaltą, ir motociklą, ir save patį.

2016 metų sezono gale prisižiūrėjau į slide'inantį - (ant slidžios kelio dangos sankabos, bėgių žeminimo ir galinių stabdžių dėka) gražiai motociklo galiniu ratu slidinėjantį draugą ir išmokau tai daryti pati. Laukiu nesulaukiu, kada galėčiau tai pratęsti.

Taip pat esu išmokusi ir ant motociklo galo sėdint laikytis – nesvarbu kas - ar keliamas galinis, ar priekinis ratas. Šio sezono laukiu jau vien dėl to, kad bus galima pakartoti viską, ką išmokau.

Nepaisant to, kad didelis dėmesys bus skiriamas motociklams, automobilių tikriausiai nesiruoši pamiršti?

Gyvenime turbūt yra tik dvi sritys, kuriomis mano susidomėjimas ir aistra/ryšys su jomis tik auga kasmet - tai automobiliai ir motociklai. Daug pasikeitė per šį, palyginus neilgą laiko tarpą, kuomet bendravome anksčiau.

Teko parduoti kelis automobilius, dalyvauti remonto procesuose, pridėti rankas ir prie dabartinio „Z4“.

Dabar kasdien tenka per rankas perleisti šimtus automobilių detalių - ir variklio, ir kėbulo, ir elektronikos, ir visų kitų sričių, tad ateina supratimas kas ir kaip, iš kur veikia.

Per šiuos metus tikrai labai labai daug išmokau, o vardan mylimo darbo ir aplinkos, kasdien turiu galimybę mokytis ir gilintis dar labiau. Paskatinta to, pakeičiau ir gyvenamąjį miestą. O savo pomėgio motociklams ir automobiliams – tikrai nepakeisiu, nes tai yra nuolat auganti aistra.

Aušrinės veiklą galite sekti Instagram'oje - Aušrinė Kri

Kviečiame ir kitas dailiosios lyties atstoves papasakoti apie savo automobilius. Jeigu ir tu vairuoji automobilį bei nori apie jį pakalbėti, susisiek su mumis el. paštu info@98.lt arba parašyk žinutę į Facebook'ą

Automobiliai: