You are here

Kodėl taip sunku išsirinkti autoservisą Vilniuje?

  • Autoservisas Vilniuje
    Autoservisas Vilniuje
  • Autoservisas Vilniuje
    Autoservisas Vilniuje
  • Autoservisas Vilniuje
    Autoservisas Vilniuje
carvertical VIN patikra

Daugeliui vairuotojų autoservisas yra tokia pati reikalinga institucija, kaip ir poliklinika ar odontologo kabinetas, kur tenka apsilankyti po keletą kartų per metus. Čia pastovumas vertinamas itin aukštai – noras turėti „savą“ autoservisą tikrai yra suprantamas ir pagirtinas, tačiau kartais vairuotojai užduoda sau sunkų klausimą: kodėl taip sunku išsirinkti autoservisą Vilniuje? Kodėl autoservisai būna nesuinteresuoti, kad atvažiuotum dar ir dar kartą? Kodėl kai kur kainos – visiškai neadekvačios?

Surasti gerus meistrus netoli namų kartais būna tikras iššūkis. O juk sostinė didelė – čia tokių paslaugų pasirinkimas itin platus.

Autoservisas Vilniuje

Autoservisų paieškos platformos Geriservisai.lt projektų vadovas Tadas Koškinas įsitikinęs, kad tokio sunkaus pasirinkimo priežastys yra kelios.

(Ne)pagarba klientui

Kai kurie Vilniaus autoservisai tiesiog negerbia savo klientų. Meluoja jiems į akis, nemaloniai bendrauja, nesistengia ieškoti kompromisų sprendžiant tam tikras konfliktines situacijas. Kai kurie autoservisai turi tokius didelius klientų srautus, kad vieno ar kito kliento praradimas jiems neatrodo visiškai baisus.

Priešinga situacija yra provincijoje, kur visi autoservisai vieni kitus pažįsta ir aršiai kovoja dėl savo klientų. Jei kurio nors autoserviso darbuotojai nepagarbiai bendrauja, sukčiauja ar apgauna klientą, tikėtina, kad netrukus apie tokį „akiplėšiškumą“ sužinos kaimynai, giminės ir kolegos, kurie pasvarstys, ar važiuoti į tą „nemandagią“ vietą.

Vilniuje situacija kitokia, todėl vairuotojai dažnai susiduria su nepagarbiais komentarais ar net pakeltu tonu.

Vienadienis klientas vs. nuolatinis klientas

Dalis Vilniaus autoservisų neturi nuolatinių klientų aptarnavimo strategijos. Nėra lojalumo kortelių ar specialių paslaugų nuolatiniams klientams ir t.t. Tačiau yra ir tokių, kurie yra daugiau orientuoti į įmones su savo dideliais automobilių parkais, tad nuolatinių klientų aptarnavimas jiems įprastas.

Kartais keista stebėti, kad autoserviso personalas nesuinteresuotas „užkabinti" naujai atėjusių klientų ilgesniam laikui. Ypač tų, kurie važinėja 8-12 metų senumo automobiliais ir lankosi autoservisuose ne du kartus per metus keičiant padangas ir tepalus.

Tingima paieškoti gero kainos ir kokybės santykio

Kainos ir kokybės santykis – tai reklaminė frazė, kurią kartoja visų autoservisų vadybininkai. Dažnai jie tai daro automatiškai, nesusimąstydami, ką tas „kainos ir kokybės santykis“ reiškia.

O reiškia labai paprastą situaciją – jei klientas neturi pinigų, jam surandama pigesnė detalė iš Kinijos ar laužyno akcentuojant „pakankamą“ jos kokybę, o ne brukama originali detalė už kelis kartus didesnę kainą.

Jei klientas pakankamai turtingas, jam taip pat galima pasiūlyti tam tikrų papildomų paslaugų, kad būtų akcentuojamas tas pats kainos ir kokybės santykis. Abejais atvejais autoserviso tikslas yra užsidirbti, bet tai galima daryti sąžiningai. Bet kartais tiesiog patingima paieškoti pigesnių alternatyvų, arba siūlomi ne itin geri sprendimai.

Labai didelis kvalifikacijos skirtumas

Brangūs ir kvalifikuoti bei patyrę meistrai dirba geruose ir dideliuose servisuose. Savo garaže dirba paprasti meistrai, apie kurių darbą dažnai norisi pasakoti įterpiant necenzūrinių išsireiškimų. Dėl to kyla nemažai problemų, jei šalia namų nėra nė vieno kvalifikuoto serviso, vien tik „garažiukai“.

Autoservisas Vilniuje

Provincijoje tokios atskirties nėra, nes ten servisai nedideli, visi meistrai turi panašią kvalifikaciją. Kartais provincijoje dirba aukštesnės kvalifikacijos meistrai, sugebantys rasti išeitį iš itin sudėtingų situacijų. Tokie dar vadinami „auksarankiais“ - galinčiais vos ne iš numirusiųjų prikelti automobilius bent trumpam laikui.

Tiesa, provincijoje nėra labai specializuotų servisų, dirbančių vien tik, pavyzdžiui, su „Subaru" ar „Volvo" markės automobiliais, ar tik japoniškais, ar tik amerikietiškais.

Čia sostinės privalumas, nes norimas paslaugas visada galima gauti, gal tik vieta ir paslaugų kaina nebus itin patogi.

Informacijos trūkumas

Šiuolaikinis vairuotojas dažnai nėra linkęs skambinti. Jis rašo žinutes prieš tai pasiskaitęs apie autoserviso paslaugas jo interneto puslapyje arba „Facebook" paskyroje. Dažnai tokiam vairuotojui trūksta informacijos apie paslaugas, kurias teikia tam tikri autoservisai. 

Papildomai visada įdomu sužinoti ir kitų žmonių atsiliepimus apie autoserviso darbą ir įvertinti, ar verta prasidėti su šia įmone.

Atsiliepimų paieška internete yra gana sudėtingas ir ilgai trunkantis užsiėmimas, todėl ir buvo sukurtas portalas Geriservisai.lt, kuriame sistemiškai sugrupuoti autoservisai pagal paslaugas ir tikslią buvimo vietą.

Žmonės čia taip pat gali palikti savo atsiliepimus apie aptarnavimo kokybę, kad kitiems būtų paprasčiau apsispręsti – patikėti vienam ar kitam autoservisui savą automobilį, ar ne.

Šiuolaikiniai vairuotojai noriai dalinasi savo patirtimi ir negaili rekomendacijų geriems meistrams. Kritikos „strėlių“ negaili prastai darbą atlikusiems, todėl visada skaitant tokius atsiliepimus reiktų pasvarstyti, ar ne per daug emocijų buvo išlieta internete.

Kategorijos: