You are here

Bendras Audi, BMW, Mercedes-Benz klubų renginys

2013 metų gegužės mėnesį Vilniuje vyko bendras „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ automobilių gerbėjų klubų renginys – mašinų bandymai ir žygis, kurį vainikavo vaikų globos namuose pasodinti medeliai.

Kas nepamena šių automobilių? „Landsberginis „Mercedes-Benz“, „brazauskinė „Audi“ – tokias pravardes turėjo automobiliai-flagmanai, kuriais kažkada važinėjo ir aukščiausio rango Lietuvos vadovai, ir šešėlinio verslo atstovai. Šios šimtus tūkstančių litų kainavusios prestižinės mašinos vis rečiau sutinkamos miestų gatvėse, o gerai prižiūrėtų egzempliorių – vienetai. Tačiau jų yra ir jie turi ištikimus gerbėjus.

Būtent labiausiai prestižinius „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ markių automobilius nusprendė palyginti pirmą kartą Lietuvoje vykusio bendro „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes-Benz“ klubų renginio dalyviai.                 

Į servisą, kur vyko automobilių techninė apžiūra, atvyko 1989 metais pagamintas „Audi V8“, 1992 metų BMW 740i (E32) ir 1989 metų S klasės „Mercedes 500 SE“ (W126). Visi modeliai – su prestižiniais V8 motorais, kurių galia siekia nuo 252 AG (S klasės „Mercedes 500 SE“) iki 286 AG (BMW 740i).

Apžiūros metu buvo vertinama ne tik automobilių išorė, bet ir techninė būklė. Visgi šiems automobiliams jau daugiau nei 20 metų, o kiekvieno jų odometras rodo per 300 tūkst. kilometrų. Be to, nors ir stropiai prižiūrimi, jie kasdien rieda mūsų šalies keliais.

Pakėlus kiekvieną automobilį keltuvu paaiškėjo, kad nors 7 serijos BMW ir sukurtas dinamiškam vairavimo stiliui, tačiau kruopščiai prižiūrėto automobilio pakaba sulaukė mažiausiai priekaištų. Šiek tiek daugiau trūkumų turėjo S klasės „Mercedes“. Na, o daugiausiai jų aptikta apžiūrėjus „Audi V8“. Nenuostabu – šis vienintelis tos kartos prestižinės klasės automobilis turi visų varančiųjų ratų „Quattro“ pavarą, tad juo drąsiai važiuojama net ir neasfaltuotais keliais. Taip pat „Audi V8“ atsarginių dalių kainos, palyginti su tų pačių metų konkurentais, yra pačios didžiausios.

Bandymai kelyje

Tik technine automobilių apžiūra renginio dalyviai neapsiribojo. Kitą dieną susitikę sutartoje vietoje, jie drauge išsiruošė į „flagmanų“ bandymus. Jų metu siekta išsiaiškinti skirtingų markių automobilių elgesio kelyje ypatumus, įvertinti didžiausius kiekvienos mašinos privalumus ir trūkumus. „Neakivaizdinėje“ klasėje dalyvavo ir „Audi A8“, „Audi S8“, taip pat naujesnės kartos S klasės „Mercedes“ (W140), dar kitaip žinomas „banginio“ vardu. Kiekvienas renginio dalyvis galėjo įvertinti kaip su nauja karta patobulėjo automobilio kokybė, padidėjo komfortas salone, pagerėjo važiavimo savybės.

Be to, iš renginyje dalyvavusių merginų buvo suburta automobilio komfortą vertinančių eksperčių grupė. Kadangi beveik kiekvienas tik savo mėgstamos markės automobilį vairuojantis gerbėjas kilometro atstumu gali atskirti „savą“ variklio garsą, ši atsakinga užduotis buvo patikėta mažiau patyrusioms dalyvėms.

„Akluoju“ būdu buvo vertinama ar patogu įsėsti ir išlipti, sėdėti ant galinės sėdynės, akustinis salono komfortas, taip pat automobilio stabilumas važiuojant vingiuotu keliu ir greitkeliu.

Tikriausiai nei vieno nenustebino, kad stabiliausiu automobiliu važiuojant vingiuotu keliu pripažintas BMW 740i. Tačiau gana netikėtai šis sportiškas sedanas buvo pripažintas ir turįs geriausią galinę sėdynę – sėdėdamos ant jos, eksperčių grupės narės jautėsi geriausiai ir patogiausiai. Tuo tarpu akustiniu komfortu sportiškas BMW neprilygo nei S klasės „Mercedes“, nei „Audi V8“, kurie tarpusavyje pasidalijo 1–2 vietas. Taip pat tiek į „Mercedes“, tiek ir į „Audi V8“ keleivėms buvo patogiausia įsėsti ir išlipti. Na, o važiuojant greitkeliu komfortiškiausiu automobiliu sėdintiems gale buvo išrinktas S klasės „Mercedes“.

Pirmąjį „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes-Benz“ mėgėjų klubų žygį vainikavo apsilankymas Beižionių vaikų globos namuose. Čia vaikai susidomėję apžiūrėjo automobilius, patys aprodė savo ūkį, o klubų atstovai kiemelyje pasodino po klubo vardinį medelį.

 

AUDI V8

 

Privalumai

Erdvus salonas ir didelė bagažinė

Gausi bazinė įranga

Tyliai ir švelniai dirbantis variklis

Trūkumai

Didelis aerodinaminis triukšmas

Su „automatu“ trūksta dinamikos

Brangios atsarginės dalys

 

7 serijos BMW (E32)

 

Privalumai

Galingi varikliai

Tikslus valdymas, gerai įveikia posūkius

Didelė bagažinė

Trūkumai

Gana ankštas salonas

Kieta, sportiška pakaba

Brangus aptarnavimas

 

S klasės MERCEDES (W126)

 

 

Privalumai

Erdvus salonas

Patikimi varikliai

Itin komfortiškas važiavimas

Trūkumai

Nestabilus pučiant šoniniam vėjui

Nepatogi galinė sėdynė

Didelės aptarnavimo išlaidos

Kategorijos: 
Automobiliai: