You are here

Bentley Continental GTC: 635 arkliai, 5000 saulės spindulių ir 3000 dėmesio

  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible
  • Bentley Continental GT Convertible
    Bentley Continental GT Convertible

635 arkliai, 900 niutonmetrų, visa įmanoma saulė (5000), vėjas plaukuose, daugybė gerų emocijų ir nesuskaičiuojamas kiekis dėmesio (3000) – visa tai „Bentley Continental GT“ kabrioletui.

Bentley Continental GT Convertible

Vairuojant ryškų ar išskirtinį automobilį, visada įdomu stebėti, kaip aplinkui elgiasi žmonės – ar jie kreipia dėmesį į automobilį, ar jį pastebi, ar atsisuka, ar palydi žvilgsniu, galų gale ar stengiasi nufotografuoti ar smalsiu žvilgsniu apžiūrėti jį atidžiau. „Continental GTC“ susprogdino viso to „bombą“. Automobilis traukte traukė dėmesį, o jį nufotografuoti norėjo bene visi praeiviai. Kai kuriems didelis smalsumas leido prieiti prie pat kabrioleto ir atidžiau apžvelgti jo interjerą ar pasidaryti asmenukę į kadrą įkomponuojant ir šį prabangų kabrioletą. Dar kartą teko įsitikinti, kad automobiliai sutverti kurti geroms emocijoms. O šio gėrio generuojamų emocijų kaina sukasi aplink 245 tūkstančius europinių pinigų sumą.

Testuojant šį britišką automobilį reikėtų padėkoti ir saulėtai dienai, nes su uždengtu stogu automobilis tikrai nebūtų Vilniaus miesto gatvėse sulaukęs tiek dėmesio. Puiki vasariška diena, atviras „Bentley“ stogas, gera išorės spalva, teisingos nuotaikos aplinkoje ne vienam miestiečiui ar miesto svečiui padovanojo gerą puokštę teigiamų akimirkų. Iš tiesų, Vilniaus senamiestyje „Continental GTC“ atrodė pasakiškai!

Bentley Continental GT Convertible

Nereikėjo net kelti W12 variklio apsukų ar garsiai leisti muziką per itin kokybišką „Naim“ garso sistemą – užteko tik lėtai važiuoti, šen bei ten trumpam stabtelėti – ir „Bentley“ kabrioletas jau buvo sugaudęs visų žvilgsnius.

Gerokai anksčiau testuotas „Continental GT“ kupė tiek dėmesio lyg ir nesulaukė, nors irgi puošė gatves.

Tiesa, paprastas „GT“ ir „GT“ kabrioletas yra bene identiški automobiliai – tik vienas su kietu stogu, o kitas su sulankstomu – kabrioletas. 6,0 litrų dvylikos cilindrų variklis pas abu modelius tas pats ir turi tą patį arklio galių ir niutonmetrų skaičių: 635 ir 900. Abu modeliai turi cilindrų deaktyvacijos sistemą, leidžiančią taupyti degalus. Variklio galia į visus varomuosius ratus perduodama per 8 laipsnių, dviejų sankabų ZF greičių dėžę. Galiniai ratai gauna 60 procentų, o priekiniai – 40 procentų galios.

Bentley Continental GT Convertible

Kabrioletas 100 km/h greitį pasiekia per 3,8 sek. arba 0,1 sek. lėčiau, nei tai padaro kupė. Kabrioletas sveria 2414 kg ir yra 170 kg sunkesnis už kupė. Bet ta viena dešimtoji pagreičio pojūčio tikrai nepablogins, turint omeny tai, kad lekiant su atviru stogu ir plaukus kedenant vėjui – greičio pojūtis bus dar kitoks.

Maksimalus greitis abiejų modelių toks pats – 333 km/h. Kabrioleto stogą nuleisti ir pakelti galima važiuojant iki 50 km/h greičiu.

Žinoma, toks automobilis labiausiai tinkamas šiltuoju metų laiku, kuomet nesibaiminant peršalti, galima važinėti atviru stogu ir mėgautis saulėtomis dienomis.

Bentley Continental GT Convertible

Kabrioleto kaina prasideda nuo 192 000 eurų, o testuoto modelio dėl papildomos komplektacijos ir prabangos elementų kaina buvo išaugusi per 50 tūkstančių eurų. Štai vien „Cricket Ball“ spalvos odinis interjeras kainuoja 4500 eurų. Tai nauja raudona spalva, sukurta specialiai „Continental GT“ kabrioletui ir puikiai deranti su „Tweed“ medžiagos stogu už 1740 eurus. Viduje dominuoja Koa medžio, randamo Havajų salose, apdailos, kainuojančios 1100 eurų. Pradinę kainą dar beveik 10 000 eurų išaugino ir 22 colių ratlankiai.

Kainą dar 6500 eurų suma išaugino „Naim for Bentley“ garso sistema ir t.t. Daugiau nei penkiasdešimt papildomų tūkstančių susirinko labai greitai ir tai dar nėra riba. Rankomis gaminami automobiliai gali būti sukurti pagal kiekvieno pirkėjo individualius poreikius ir banko sąskaitos dydį. „Bentley“ jokios ribos neegzistuoja.

Bentley Continental GT Convertible

Praleidus šiek tiek daugiau nei dvi valandas su šiuo automobiliu – pavyko pasikrauti didžiulį kraitį vien tik teigiamų emocijų.

Žinoma, visų pirma labai įdomu buvo atskleisti šio automobilio grožį per nuotraukas – tai itin fotogeniškas automobilis. Antra – gera buvo juo iš lėto „plaukti“ Vilniaus miesto gatvėmis, junginėjant pavaras su prie vairo įtaisytomis mentelėmis ir palaikant aukštesnes apsukas. Murkia W12 jėgainė gražiai ir verčia vis tyčia žeminti pavaras.

Toks automobilis tuo pačiu yra ir žaislas, ir stiliaus komponentas, ir prabangaus gyvenimo dalis – šis kabrioletas ne bet kam. Tą iškart akcentuoja ir jo kaina, o be to, tokiam automobiliui reikia pribręsti bei jį valdant vadovautis protu, o ne dešinės kojos svoriu.

Bentley Continental GT Convertible

Kategorijos: 
Automobiliai: