You are here

„BMW 6-Series Gran Turismo“ keičia penktuką

  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo
  • BMW 6-Series Gran Turismo
    BMW 6-Series Gran Turismo

BMW atsisakė penktos serijos „Gran Turismo“ modelio, kuris pirmą kartą buvo pristatytas prieš aštuonerius metus. Tačiau nebėda – 2017 metais jį keičia daugiau nei penkių metrų ilgio šeštos serijos „GT“ modelis.

BMW 6-Series Gran Turismo

5091 mm ilgio automobilis turi 610 litrų bagažo skyrių, o nulenkus galines sėdynes čia telpa 1800 litrų krovinio. Lyginant su pirmtaku iš penktos serijos, šeštukas turi kitokią galinę dalį – ji yra 64 mm žemesnė. Taip pat, pats automobilis tapo 21 mm žemesnis.

Dizaino prasme, „6-Series Gran Turismo“ paveldėjo dabartinę BMW linijų filosofiją – puikiai atpažįstama žibintų forma, didžiulės radiatoriaus grotelės. Be to, automobilio šoniniai stiklai yra be rėmų, priekiniuose sparnuose įtaisytos oro angos.

BMW 6-Series Gran Turismo

Viduje įtaisytas 10,25 colio iDrive ekranas, valdomas balsu ir gestais. Automobilis taip pat turi pusiau autonominio važiavimo sistemą ir daugybę kitų, BMW markei būdingų privalumų.

Variklių gama

Variklį bus galima rinktis iš dviejų benzininių ir vieno dyzelinio, kurie visi aprūpinti „BMW TwinPower Turbo“ turbinomis. Silpniausias 2,0 l darbinio tūrio benzininis variklis turės beveik 260 arklio galių ir leis šiam automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 6,3 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos sieks vos 6,2-6,6 litro šimtui kilometrų.

„BMW 640i Grand Turismo“ turės 3,0 l šešių cilindrų benzininį variklį su 340 arklio galių, kurios jam nuo 0 iki 100 km/h leis įsibėgėti per 5,4 sekundės, o su visų varančiųjų ratų „xDrive“ sistema tą patį padarys 0,1 sekundės greičiau. Vidutinės kuro sąnaudos, priklausomai nuo to, ar automobilis turi „xDrive“ sistemą ar ne, svyruoja 7,0-8,2 l benzino šimtui kilometrų.

BMW 6-Series Gran Turismo

„BMW 630d Grand Turismo“ bus aprūpintas 3,0 l darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 265 arklio galias ir net 620 Nm sukimo momentą. Tai šiam automobiliui nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 6,1 sekundės, o „BMW 630d xDrive Grand Turismo“ tą daro 0,1 sekundės greičiau. Vidutinis kuro suvartojimas svyruoja nuo 4,9 iki 5,3 litro versijoje su galiniais varančiais ratais ir nuo 5,5 iki 5,9 litro šimtui kilometru versijoje su „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistema. Visi varikliai bus poruojami su 8 pavarų, labai greitai ir sklandžiai veikiančia „Steptronic“ automatine greičių dėže.

BMW 6-Series Gran Turismo
Lengvesnis ir ekonomiškesnis

 

Naujasis „Grand Turismo“ modelis evoliucionavo, tapo lengvesnis, sportiškesnis ir dar ekonomiškesnis. Nauja kėbulo konstrukcija, kurioje kombinuojamas aliuminis ir didelio stiprumo plienas, pakitusi važiuoklės konstrukcija, palyginus su „BMW 5 Grand Turismo“, naujojo modelio svorį sumažino 150 kilogramų. Patobulinta ir aktyvioji aerodinamika, todėl automobilis yra ekonomiškesnis bei greitesnis nei pirmtakas. Priklausomai nuo variklio versijos, naujasis modelis net 0,7 sekundės greičiau įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h, o kuro ekonomija, vertinant pagal nepriklausomus NEDC tyrėjus, pagerėjo iki 15 procentų.

BMW genuose sportiškumas ir dinamika tiesiog užprogramuoti. „Executive Drive“ parinktis, kuri dirba kartu su „Integral Active Steering“ vairo sistema, užtikrina tikslų ir azartišką automobilio valdymą. Komfortą garantuoja standartiškai montuojama, automatiškai išsilyginanti orinė važiuoklė, o norintiems dar daugiau – „Active Suspension“ pasirinkimo galimybė. Tai reiškia, kad orinė važiuoklė bus ir priekyje. Vienu mygtuko paspaudimu automobilio prošvaisą bus galima padidinti iki 20 milimetrų, o tai leis patogiau ir lengviau įveikti sunkiau pravažiuojamus arba itin prastos būklės kelius.

Pasirodys 2017 m. lapkritį

Naujasis „BMW 6 Grand Turismo“ yra modernus ne tik techniškai, bet ir technologiškai. Jame montuojamos pačios geriausios iki šiol BMW sukurtos sistemos. Visų sistemų širdis, „iDrive“ sistema, kurią galima valdyti per centre sumontuotą lietimui jautrų ekraną. Taip pat automobilis turės ir balso bei gestų atpažinimo sistemas, kuriomis bus galima valdyti dalį funkcijų.

Nepaisant to, kelionė ilga ar trumpa, ji turi būti saugi. Jau standartinės įrangos pakete naujasis modelis turės sistemą, kuri padeda išvengti susidūrimo mieste su kitais automobiliais ir pėsčiaisiais. Kaip papildomą įrangą bus galima užsisakyti patobulintą greičio palaikymo sistemą su „Stop & Go“ fukcija, kuri veikia nuo 0 iki 210 km/h greičio diapazone. Naujasis modelis gali būti aprūpintas ir nuotolinio savaiminio parkavimosi funkcija.

Oficialus naujo „BMW 6 Grand Turismo“ debiutas numatomas 2017 metų rugsėjį vyksiančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Prekyboje automobilis pasirodys šių metų lapkritį.

Kategorijos: 
Automobiliai: