You are here

BMW 7 G11/G12 Facelift: Pokyčiai tiek išorėje, tiek viduje

  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series
  • BMW 7-Series
    BMW 7-Series

BMW pristato atnaujintą, šeštos kartos 7 serijos sedaną G11/G12 – markės flagmaną, dar labiau išryškinantį koncerno poziciją prabangių automobilių segmente. Atnaujinti išskirtinio modelio varikliai yra galingesni, vairavimo asistentai – išmanesni, o įvairios saugumo bei komforto technologijos – pačios moderniausios ne tik visoje BMW gamoje, bet ir visoje prabangiausių flagmanų rinkoje.

BMW 7-Series

Pokyčiai išorėje ir dėmesys akustiniam komfortui

Atnaujintas BMW 7, kaip ir ankstesnių kartų modeliai, turės du kėbulo variantus: standartinį (G11) ir prailgintą (G12 - jo ratų bazė 14 cm ilgesnė). Abiejų modelių ilgis (atitinkamai 5 120 ir 5 260 mm) yra 22 mm didesnis nei jų pirmtakų. Automobilio plotis (1 902) ir aukštis (1 467 mm standartinio ir 1 479 mm ilgesnės bazės) išlieka nepakitę.

Lyginant su ankstesniuoju modeliu, labiausiai skiriasi priekinė automobilio dalis. Pati tolimiausia jo vieta yra 50 mm aukštesnė – ši stiliaus detalė išskiria BMW 7 iš kitų, pabrėžia jo galią. Žvelgiant iš priekio, dominuojanti detalė – firminės BMW radiatoriaus grotelės, jų plotas didesnis net 40 proc. nei anksčiau. Jos priderintos prie siauresnių priekinių žibintų – šis kontrastas pabrėžia naująjį prabangiausių BMW modelių charakterį.

BMW 7-Series

Standartinėje BMW 7 įrangoje yra adaptyvūs LED žibintai, o papildomai užsakomi – lazeriniai, kurių tolimosios šviesos net tamsiausią naktį artimiausius 560 metrų paverčia diena.

Galinėje dalyje išsiskiria integruoti išmetimo sistemos antgaliai su plačiais chromo apvadais, o žibintai yra 35 mm siauresni nei pirmtako. Abu galiniai žibintai taip pat sujungti labai siaura, vos 6 mm LED juosta.

Atnaujintas BMW 7 interjere vyrauja spalvų, medžiagų ir dizaino detalių harmonija. Keleiviai salone jaučiasi ypatingai patogiai dėl daugybės smulkių detalių – pavyzdžiui, šoninėse durelėse integruotų porankių.

Ypatingą dėmesį automobilio konstruktoriai skyrė akustiniam komfortui. Papildoma garso izoliacija panaudota galinių ratų arkose, B statramsčiuose, o šoniniai bei galinis langas yra storesni.

Varikliai – nuo „plug-in“ hibrido iki V12

BMW 7 išsiskiria itin plačia variklių gama: klientai gali rinktis iš benzininių ir dyzelinių 6, 8 ir 12 cilindrų agregatų bei įkraunamo „plug-in“ hibrido versijų.

Pats galingiausias gamos modelis – „BMW M760Li xDrive“ su 6,6 l V12 varikliu. Jis pasiekia 430 kW (585 AG) pajėgumą ir yra komplektuojamas su kietųjų dalelių filtru. „BMW 750i xDrive“ ir „BMW 750Li xDrive“ montuojamas atnaujintas 4,4 l V8 variklis, kurio galia padidinta iki 390 kW (530 AG).

„Plug-in“ versija sujungia prabangaus sedano sportiškumą, keleivių komfortą su išskirtinai aukštu efektyvumu bei suteikia galimybę važiuoti visiškai be garso ir į aplinką išmetant nulinę anglies dvideginio emisiją. Šios sistemos pagrindas – šešių cilindrų benzininis variklis, kuris kartu su elektriniu pasiekia 290 kW (394 AG). Vidutinės BMW 745e, BMW 745Le ir „BMW 745Le xDrive“ benzino sąnaudos yra nuo 2,1 iki 2,6 l/100 km, o vien elektra jie gali įveikti nuo 50 iki 58 kilometrų.

Dyzelinių variklių gamoje – trys efektyvūs ir nedidele emisija pasižymintys šešių cilindrų agregatai. Neprilygstamą dinamiką užtikrina „BMW 750d xDrive“, pasiekiantis 294 kW (400 AG) pajėgumą. Gamos viduryje – „BMW 740d xDrive“, pasiekiantis 235 kW (320 AG), o pats ekonomiškiausias yra BMW 730d – 195 kW (265 AG) pasiekiantis automobilio variklis vartoja vos 5,5 – 5,3 l/100 km degalų. 195 kW (265 AG) variklis montuojamas ir į ilgesnės ratų bazės modelius, kurie gali būti varomi galiniais arba visais keturiais ratais.

Moderniausios komforto technologijos

BMW 7 dar kartą pabrėžia savo, kaip vieno inovatyviausių prabangių flagmanų klasės automobilių, vardą. Standartinėje įrangoje esančios sistemos vairavimą paverčia dar labiau komfortišką ir saugų. BMW 7 turi judėjimo eismo juostoje asistentą su galimybe autonomiškai judėti eismo spūstyje, aktyvią kruizo kontrolę, įspėjimo apie judančius automobilius išvažiuojant iš stovėjimo vietos sistemą.

BMW 7-Series

Standartinėje įrangoje esanti „Parking Assistant“ sistema padeda vairuotojui pastatyti automobilį ir manevruoti ankštose aikštelėse, o „Reversing Assistant“ gali autonomiškai judėti atbuline eiga iki 50 metrų tuo pačiu keliu, kuriuo buvo atvažiuota į priekį.

Kiekvienas BMW 7 turi „Live Cockpit Professional“ sistemą, kurioje yra navigacinė įranga ir išmani multimedija, valdoma dviejuose ekranuose – už vairo esančiame 12,3 colio ir salono viduryje – 10,25 colio įstrižainės.

Naujuosius BMW 7 automobilius jau galima užsakyti oficialaus markės atstovo Lietuvoje „Krasta Auto“ salonuose, o klientus pirmieji modeliai pasieks 2019 m. balandžio mėnesį.

Kategorijos: 
Automobiliai: