You are here

Kruopštaus darbo rezultatas - Liudviko „BMW E36 Coupe“

Liudviko automobilių parke yra trys mašinos: du trečios serijos „BMW“ ir vienas „Audi 80 Avant Quattro“. Pastarasis yra naudojamas kasdien. „BMW 330d E46“ taip pat galėjo tapti kasdien naudojamu automobiliu, tačiau jis atgimė naujam gyvenimui. Iš paprasto „Touring“ jis virto Facelift'u su „M“ paketu ir daug kitų žaislų. Tačiau šįkart istorija ne apie šį „BMW“ ir ne apie „Audi“.

Pasakojimas yra apie „BMW 320i E36“, kurį Liudvikas turi keturis metus. Puikiai atrodantis kupė dar nėra iki galo užbaigtas projektas, kadangi kiekvienais metais atsiranda naujų idėjų ir norų. „Šis automobilis turi užtikrintą vietą garaže ir aiškų tikslą - puošti mano garažą, teikti man malonumą savaitgaliais ir atverti kelią mano saviraiškai“,- teigia Liudvikas.

Atlikti darbai

1995 metais pagamintas automobilis pirmą kartą buvo registruotas Italijoje, taigi į Lietuvą jis atkeliavo su gero stovio kėbulu – neturėjo korozijos. Tai kaip automobilis atrodo dabar, buvo pasiekta per tris metus. Prieš tai šios mašinos vietą ir vaidmenį užėmė „BMW 318ti Compact“, kuris darbų atlikimo kokybe lyginosi su šiuo kupė. Tačiau Liudvikui šis modelis ne itin patiko ir be didelės sąžinės graužaties jis buvo parduotas, o jo vietą užėmė kupė.

Puikiai atrodantis „BMW E36 Coupe“ turi didžiulį sąrašą atliktų darbų. Visų pirma jis aprėdytas pilnu „M“ paketu, gale atsirado ardomas „GT EVO“ spoileris, „Krasta Auto“ buvo užsakytas naujas galinis difuzorius ir priekinio bamperio spoileris bei daug kitų naujų originalių smulkmenų. Be to, yra perdažytas kėbulas.

Interjeras pakeistas į Recaro saloną iš kito 1997 metų gamybos kupė. Taip pat pakeistas vairas, automobilyje atsirado pilnas borto kompiuteris.

Priekyje yra sudėti „H&R“ amortizatoriai su „Eibach“ spyruoklėmis. Į žemę automobilis remiasi 17 colių skersmens pilnai restauruotais „Autec“ ratlankiais, kurių plotis priekyje yra 8,5 colio, o gale 10 colių. Priekyje sumontuotos 205/40 dydžio, o gale 215/45 dydžio „Hankook“ padangos.

Kad automobilis yra mylimas ir prie jo buvo dirbama itin kruopščiai, patvirtina ne tik bendras vaizdas, bet ir Liudviko žodžiai: „Visa kita, tai tiesiog smulkmenų medžiojimas ir begalinės pastangos kiek įmanoma viską tvarkingiau atlikti“.

Ateities planai

Kalbant apie ateities planus, tai tiek važiuoklė, tiek variklis yra tos vietos, kurios paliktos tobulėjimui. Planuojama perrinkti iš naujo važiuoklę. Tam jau yra paruoštas ir garaže gulintis 2,5 TDS galinis tiltas su TDS pusašiais ir reduktoriumi.

O netolimoje ateityje M52B20 variklį pakeis M52B28 agregatas. Liudvikas atvirauja, kad vien variklio pakeitimu neapsiribos. „Norėtųsi atmosferiką paversti varikliu su turbokompresoriumi. Kadaise teko turėti pažinties su benzininiu varikliu su turbo. Aišku, ten taip pat buvo mano asmeniškai pačio prikišti pirštai. Tad manau, kad su ankstesne patirtimi galėčiau padaryt kažką įdomaus ir M52B28 varikliui. Na, bet tai tik kitų artimiausių 2 metų planai“,- sako jis.

Matant, kiek darbo ir kruopštumo įdėta prie šio projekto, važiuoklės ir variklio modifikacijos taip pat bus atliktos atsakingai ir dėmesingai.

Taip pat skaitykite ir apie idealų Deivido BMW 328i E36 sedaną

Galbūt jūs irgi turite įdomų mylimą automobilį, o gal jūsų garaže gimsta įdomus projektas? Pasidalinkite! Susisiekite su mumis el. paštu: info@98.lt arba parašykite žinutę į Facebook'ą

Kategorijos: 
Automobiliai: