You are here

„BMW K55 Compact“ su V12 motoru, pasiskolintu iš „BMW 850i“

„BMW" automobilių tobulinimo specialistai „Racing Dynamics“ iš Italijos atliko eksperimentą ir suporavo du „BMW“ modelius: „850i“ ir trečios serijos „Kompaktą“ - „318ti E36“. Tiksliau, į „trečiuką“ jie įdėjo 12 cilindrų motorą iš „850i“. Didžiausias „BMW“ variklis buvo sumontuotas į mažiausią automobilį.

Viskas iškart netilpo. Teko paruošti vietą didžiuliam motorui. Ne gana to, dar buvo padidintas ir V12 variklio tūris: nuo 5,4 litrų iki 5,5 litrų. Dar buvo pakeistas išmetimo kolektorius bei perprogramuotas variklio valdymo blokas. Rezultatas 433 AG ir 550 Nm galia. Visa tai buvo perduodama į galinius ratus per šešių laipsnių „Getrag“ mechaninę greičių dėžę.

1461 kg sveriantis mažasis hečbekas „Racing Dynamics K55 Compact“ buvo itin greitas. Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h tetruko vos 4,5 s, o maksimalus greitis siekė 306 km/h.

Kad automobilis susidorotų su padidėjusiu pagreičiu ir maksimaliu greičiu, buvo pasirūpinta ir stabdžiais – priekyje sumontuoti stabdžių suportai su keturiais cilindriukais. Į žemę „K55“ rėmėsi 18 colių ratlankiais su 235/40 padangomis priekyje ir 265/35 – gale.

Automobilis itin dinamiškai reagavo į menkiausią akceleratoriaus paspaudimą, nebuvo jokių vėlavimų. „Trečiuko“ valdymas buvo itin tikslus ir vairuotojas galėjo lengvai valdyti situaciją.

Kategorijos: 
Automobiliai: