You are here

„BMW M4 GTS“: 500 AG ir 600 Nm turintis sportinis kupė

„BMW“ išleido greičiausią produkcijai skirtą, ribotos versijos modelį - „M4 GTS“, kuris turi 500 AG galią po variklio dangčiu ir Niurburgringo trasos ratą įveikė per 7 minutes 28 sekundes. Tai yra beveik 30 sekundžių greičiau, nei tai daro standartinis „M4“ modelis.

Taip, tai trasai pritaikytas, bet ir gatvėse legaliai galintis važinėti sportiškas kupė, kurio bus išleista 700 vienetų, iš kurių 300 gaus Amerika.

„M4 GTS“ 3,0 litrų šešių cilindrų variklis buvo modifikuotas – jis turi vandens įpurškimo technologiją, kuri leidžia sumažinti į variklį patenkančio oro temperatūrą.

„Su „BMW M4 GTS“ debiutuos dvi technologinės inovacijos – viena automobilio priekyje, ir viena – gale. Priekyje, po kapotu bus montuojamas variklis su naujoviška vandens įpurškimo technologija. Ji serijiniame modelyje bus panaudota pirmą kartą. Su „BMW M4 GTS“ pasirodys ir dar viena automobilių pasaulyje nematyta naujovė – organinių šviesos diodų (OLED) technologijos galiniai žibintai. Ši technologija atveria neįtikėtinų efektų galimybes“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.

Taigi S55 variklis turi 500 AG ir 600 Nm galią, kuri lyginant su standartiniu modeliu yra išaugusi nuo 431 AG ir 550 Nm. Skaičiais ant popieriaus prieaugis nėra didelis, tačiau Niurburgringe šie skaičiai sugeba puikiai parodyti savo pranašumą.

Kalbant apie kuro sąnaudas, jos nesikeičia, tačiau vandens įpurškimo sistema, turinti 5 litrų talpos baką, reikalauja, kad jis būtų nuolat pripildytas po itin „stipraus“ važiavimo trasoje arba po penkių pilnų degalų bako pripildymo važiuojant normaliu greičiu greitkelyje.

„M4 GTS“ turi dvigubos sankabos 7 laipsnių pavarų dėžę su „Launch Control“ sistema. Automobilio pagreitis iki 100 km/h trunka vos 3,8 sek, o maksimalus greitis siekia 305 km/h.

Šis kupė turi ne tik daugiau galios, bet ir mažiau svorio, nei standartinis „M4“. Jis sveria 80 kg mažiau. Toks rezultatas pasiektas išėmus galines sėdynes, naudojant aliuminį ir anglies pluoštą, sustiprintą plastiku bei titaninę išmetimo sistemą.

Automobilio gale esančiuose „L“ formos žibintuose pritaikyta OLED technologija, kuri naudojama įvairiems ekranams – nuo mobiliųjų telefonų iki televizorių. Pirmą kartą istorijoje ši technologija panaudota ir galinėms lempoms bei posūkio signalams serijinės gamybos automobiliuose. OLED technologija yra išskirtinė tuo, kad yra plona (1,4 mm storio) ir gali kurti šviesą visame paviršiuje arba tiksliai aktyvuoti tik dalyje jo ir tokiu būdu sukurti įspūdingai atrodančius vizualinius efektus.

„M“ divizija šiam modeliui taip pat suteikė reguliuojamus amortizatorius, papildomus spoilerius, įskaitant ir galinį didžiulį spoilerį, atnaujintą elektromechaninę valdymo sistemą. Kupė yra apautas 265/35 R19 dydžio padangomis priekyje, ir 285-30 R20 – gale.

Kaip ir priklauso sportiškam automobiliui, kuris visiškai nebijo pasirodyti trasoje, „BMW M4 GTS“ gali pasigirti ir tokia dvasia alsuojančiu interjeru, kuriame kiekvienas vairuotojas norės praleisti tikrai ne vieną valandą laiko.

Kategorijos: 
Automobiliai: