You are here

„BMW M5 E39“, pavirtęs į „BMW E60“. Kodėl?

„BMW M5 E39“ - puikus, galingas ir greitas automobilis, po variklio dangčiu slepiantis V8 jėgainę su 400 „arklių“, kurie leidžia 100 km/h greitį pasiekti vos per 5,3 sek. ir mėgautis puikiu pagreičiu spaudžiant akceleratoriaus pedalą iki pat 250 km/h žymos, kuomet įsijungia greičio ribotuvas.

Šį „M5“ vėliau pakeitė naujesnis „BMW M5 E60“ su 5,0 litrų V10 varikliu.

Tiek E39, tiek E60 turi savo fanų ratą, bet kodėl „M5 E39“ reikėtų transformuoti į „M5 E60“ - atsakyti sunku.

Tai tiesiog unikalus projektas, galbūt net ir nereikalaujantis logiškų atsakymų į klausimą: „Kodėl?“

Štai vienas „BMW M5 E39“ savininkas taip ir pasielgė – savo automobilį pavertė į „E60“ modelį. Tiesa, po variklio dangčiu modifikacijos neįvyko ir liko tas pats V8 agregatas, originaliai priklausantis „M5 E39“.

Šis transformeris, pavadinkime jį taip, yra parduodamas Vokietijoje. Pardavėjas už jį nori gauti 34 750 eurų. 1999 metais pagamintas automobilis yra įveikęs 136 500 km atstumą.

Pardavėjas teigia, kad jo kūrinys yra puikios būklės, o visi darbai kainavo net 25 000 eurų. Turi jis „M6“ ratus, sportinę išmetimo sistemą, orinę važiuoklę ir gali įsibėgėti iki 305 km/h. Dabartinė jo galia apie 440 AG.

TAIP PAT SKAITYKITE: Viskas apie BMW M5 E39

Kategorijos: 
Automobiliai: