You are here

„BMW M550d xDrive“ turi net keturis turbokompresorius

  • BMW M550d xDrive G30
    BMW M550d xDrive G30
  • BMW M550d xDrive G30
    BMW M550d xDrive G30
  • BMW M550d xDrive G30
    BMW M550d xDrive G30
  • BMW M550d xDrive G30
    BMW M550d xDrive G30
  • BMW M550d xDrive G30
    BMW M550d xDrive G30
  • BMW M550d xDrive G30
    BMW M550d xDrive G30

Naujasis dyzeliu varomas „BMW M550d xDrive G30“, kurį galima įsigyti tiek sedano, tiek universalo kėbulu, yra ypatingas tuo, kad po dangčiu slepia net keturis turbokompresorius.

Taigi dabar 3,0 litrų 6 cilindrų variklis, turėjęs tris turbinas, gavo dar ir ketvirtą. Su variklių suporuotą trečiąjį didelį turbokompresorių G30 modelyje keičia du nauji žemo slėgio turbokompresoriai.

BMW M550d xDrive G30

Lyginant su senesniuoju „M550d“, naujojo variklio galia tiek tiek išaugo ir dabar siekia 400 AG ir 760 Nm. Maksimalus sukimo momentas užtikrinimas jau nuo 2000 aps./min., o daugiau nei 450 niutonmetrų galia galima mėgautis jau nuo 1000 aps./min.

Variklio galia į visus keturis varomuosius ratus yra siunčiama „M Performance“ patobulintą 8 laipsnių automatinę greičių dėžę, kuri sedanui leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 4,4 sek., o universalui per 4,6 sek. Maksimalus greitis yra ribojamas iki 250 km/h. Įdomu tai, kad šio dyzelio penktuko su sedano kėbulu pagreitis iki 100 km/h yra tik 0,1 sek. prastesnis už senesnio „M5 F10“ modelio, o už „M550d F10“ yra greitesnis 0,3 sek.

BMW M550d xDrive G30

Gamintojas deklaruoja, kad vidutinės sedano kuro sąnaudos šimtui kilometrų yra 5,9 litro, o universalas naudos 0,3 litro daugiau.

Šie dyzeliniai modeliai be galingo variklio dar gauna M Sport važiuoklę, kuri automobilį nuleidžia 10 mm arčiau žemės.

Taigi gavosi puikus penktos serijos BMW G30.

Kategorijos: 
Automobiliai: