You are here

BMW M6 paslaptis atskleista (video)

„BMW“ pagaliau atskleidė naujojo „M6” paslaptis. „M“ raide pažymėti „šeštukai“ su kupė ir kabrioleto kėbulu debiutuos Ženevos automobilių parodoje kovo mėnesį.

Po „M6” variklio dangčiu slepiasi tas pats, 4,4 litro V8 su dviejomis turbinomis variklis (S63), kokį matėme ir paskutiniame „M5” sedane.

Aštuonių cilindrų širdelė pasiekia 560 AG ir 680 Nm galią. „BMW“ teigia, kad variklį bus galima sukti iki 7200 aps./min, ir tik tuomet įsijungs apsukų ribotuvas.

Visa variklio galia į automobilio ratus perduodama per septynių laipsnių automatinę dvigubos sankabos pavarų dėžę.

„M6 Coupe” nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia per 4,2 s, o „M6 Convertible“ per 4,3 s. 200 km/h greitį automobilis su kupė kėbulu pasieks 0,5 s greičiau už kabrioletą, t.y. per 12,6 s. Elektronika ribos abiejų modelių greitį iki 250 km/h, tačiau įsigytas papildomas „M Driver“ paketas leis greičio ribojimą atidėti iki 305 km/h.

Nepaisant to, kad V8 variklis turi geresnes charakteristikas, nei senesnis V10 (+10 proc. galios ir +30 proc. sukimo momento), naujasis „M6” yra 30 proc. taupesnis. Modelio su kupė kėbulu vidutinės kuro sąnaudos 9,9 l/100 km, o kabrioleto – 10,3 l/100 km.

Nepaisant to, kad automobilio konstrukcijoje panaudota daug svorį taupančių medžiagų, tokių kaip anglies pluoštas, aliuminis ir termoplastikas, automobilis yra gana sunkus. „M6 Coupe” sveria 1850 kg, o kabrioletas net 1980 kg.

Galingas, greitas ir sunkus automobilis turi greitai sustoti. „BMW“ šioje srityje tikrai pasistengė ir į „M6” sumontavo 400 mm skersmens stabdžių diskus priekyje ir 396 mm – gale. Be to, kiekvienas suportas turi po šešis cilindriukus.

Automobilis į kelią remsis 19 colių ratlankiais, apautais 265/40 padangomis priekyje ir 295/35 – gale. 20 colių ratlankius bus galima užsisakyti papildomai.

Kategorijos: 
Automobiliai: