You are here

„BMW Nazca M12“: Superautomobilis, kurio BMW gaminti nesiryžo

  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca C2 ir C2 Spider
    BMW Nazca C2 ir C2 Spider
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca M12
    BMW Nazca M12
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2 Spider
    BMW Nazca C2 Spider
  • BMW Nazca C2 Spider
    BMW Nazca C2 Spider
  • BMW Nazca C2 Spider
    BMW Nazca C2 Spider
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2
  • BMW Nazca C2
    BMW Nazca C2

1991 metais „Italdesign“ namai, kuruojami Giorgetto Giugiaro sukūrė įspūdingo dizaino „BMW Nazca M12“ superautomobilio prototipą. Kaip ir anksčiau jų kurtas BMW superautomobilis „M1“, pasiekęs produkcijos liniją, taip ir „Nazca M12“ turėjo panašias radiatoriaus groteles, žemą profilį ir viduryje sumontuotą variklį.

BMW Nazca M12

Tiesa, šis prototipas buvo apvalesnių, modernesnių formų, nei „M1“.

Įdomu, tai kad „M12“ durys atsidarė tradiciškai, tačiau šoninių stiklų atidarymas buvo į viršų.

Po iš anglies pluošto pagamintu kėbulu slėpėsi BMW V12 variklis iš „750i“ ir „850i“ modelių. Penkių litrų jėgainė generavo 300 AG bei 450 Nm galią ir leido įsibėgėti iki 290 km/h. Pagreitis iki 100 km/h truko mažiau nei 5 sekundes. Variklis buvo sujungtas su 5 laipsnių ZF mechanine greičių dėže.

BMW Nazca M12

Automobilio svoris buvo 1100 kg.

Gaila, bet BMW nesiryžo paleisti „M12“ modelio į produkciją ir tęsti „M1“ pradėto kelio, taigi jis taip ir liko prototipu.

Nepaisant to, G. Giugiaro priklausanti „Italdesign“ kompanija pagamino dar dvi šio superautomobilio versijas, pavadintas „Nazca C2“ ir „C2 Spider“. Jas BMW leido krikštyti „Italdesign“ vardu.

BMW Nazca C2 ir C2 Spider

„Italdesign Nazca C2“ viešai buvo pristatytas 1992 metų Tokijo automobilių parodoje.

„C2“ turėjo 5,0 litrų V12 variklį, patobulintą „Alpina“ ir sutinkamą „Alpina B12“ modelyje. Jėgainės galia siekė 350 AG ir 470 Nm. Ši versija galėjo įsibėgėti iki 311 km/h. Lyginant su pirmtaku, jis svėrė 100 kg mažiau.

BMW Nazca C2

1993 metais buvo pagamintas ir atviro kėbulo variantas - „Nazca C2 Spider“. Pastaroji versija turėjo 5,7 litro V12 variklį su 380 AG, pasiskolintą iš „850CSi“ ir sujungtą su 6 laipsnių greičių dėže.

BMW Nazca C2 Spider

Sklando gandai, kad mėlynai nudažytas „Nazca C2“ buvo pagamintas specialiai Brunėjaus sultonui, o 2011 metais mėlynas „Nazca C2“ buvo parduodamas už 725 000 eurų.

BMW Nazca C2

Automobiliai: