You are here

„BMW X5“ ir „X6“ gavo „M“ raides ir 575 AG variklį

Vokietijos automobilių gamintojo BMW sportinių automobilių „M" padalinys patobulino  naująjį sportinį visureigį „BMW X5" ir sportinį kupė visureigį „BMW X6". Rezultatas – visureigiai, kelyje besielgiantys kaip sportiniai automobiliai su galingiausiais BMW istorijoje varikliais, montuojamais į visais ratais varomus BMW. Naujieji „X5 M" ir „X6 M" komplektuojami su benzininiais 4,4 l darbinio tūrio V8 varikliais, su kuriais visureigiai 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4,2 sekundės.

„Prieš penkerius metus pirmą kartą „BMW M" padalinio patirtį pritaikius visų varančiųjų ratų „BMW X" modeliuose gavome aukščiausius klasėje dinamiškumo rodiklius. Naujosios kartos modeliai nedaro jokių išlygų rašydami naująjį „X5 M" ir „X6 M" modelių istorijos puslapį – jie yra dar dinamiškesni, ekonomiškesni ir vairuotojams suteikia karščiausias emocijas", – sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto Vilnius" direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Anot jos, ką tik anonsuotus modelius jau galima užsisakyti „Krasta Auto" salonuose. „X5 M" kaina prasideda nuo 421 tūkst. litų (~122 tūkst. EUR), „X6 M" – nuo 431,5 tūkst. litų (~125 tūkst. EUR).

Abu automobilius į priekį varo patobulintas 4,4 litro twin-turbo V8 variklis, kurio galia pakelta nuo 555 AG ir 680 Nm iki 575 AG ir 750 Nm. Tai yra 4 proc. daugiau nei ankstesnieji modeliai. Kiek daugiau – 10 proc. – ūgtelėjo naujųjų „X5 M" ir „X6 M" sukimo momentas. Sukimo momentas jaučiamas labai plačiame 2 200 – 5000 apsisukimų per minutę diapazone.

Varikliai sujungti su automatine 8 laipsnių M Steptronic transmisija, kuri galią perduoda į visus keturis ratus.

Nuo 0 iki 100 km/h greitis yra pasiekiamas per 4,2 s, o maksimalus greitis yra ribojamas elektronikos iki 250 km/h. Dabar „BMW X5 M" ir „BMW X6 M" 100 kilometrų suvartoja nuo 13,9l/100km iki 11,1l/100km

Gatvėje naujieji „BMW X5 M" ir „BMW X6 M" atpažįstami ir pirmo žvilgsnio. Nuo standartinių modelių juos išskiria sportinį charakterį išduodančios didesnės oro paėmimo angos, šoninės „žiaunos" su modelio pavadinimu, tipiniai M stiliaus šoniniai veidrodėliai ir keturių galinių išmetimo vamzdžių sistema. „M" automobilių fanai naujuosius modelius iškart atpažins iš išskirtinių „M" 20 colių lengvo lydinio ratlankių arba „M" ortakio, kuris montuojamas ant „BMW X6 M".

Vairuotojui apie tai, kad jis vairuoja „M" automobilį neleis pamiršti „M" simbolika ir priedai automobilio salone. Tiek „BMW X5 M", tiek „BMW X6 M" sumontuoti specialūs „M" prietaisų skydeliai, „M" odinis sportinis vairas su už jo sumontuotomis aliumininėmis pavarų perjungimo svirtelėmis, „M" pavarų perjungimo svirtis centrinėje konsolėje bei elektra valdomos „M" sportinės sėdynės. Papildomai vairuotojai galės užsisakyti ant priekinio stiklo projektuojama ekraną, kuriame rodoma pavara, variklio apsukos ir rekomendacijos, kada perjungti pavaras.

Dar vienas naujųjų visureigių sportinio charakterio įrodymas – Dinaminė stabilumo kontrolė, kuri leidžia vairuotojams rinktis iš trijų važiavimo režimų. Be standartinių įjungta/išjungta režimų BMW į „X5 M" ir „X6 M" įdiegė „M Dynamic Mode" režimą. Šis saugiai kontroliuoja nepakankamą pasukamumą (angl. udersteer) ir per didelį pasukamumą (angl. oversteer), bet leidžia ratams prasisukti šiek tiek daugiau ir vairuotojui įvykdyti lengvą šonaslydį. Jei sistemos užfiksuos pavojų, jos įsiterps ir automobilį grąžins į reikiamą trajektoriją.

Kategorijos: 
Automobiliai: