You are here

„Citroen C5 Aircross“: Komforto išraiška pagal prancūzus

  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Citroen C5 Aircross“ – tai dar vienas padidinto pravažumo prancūzų gamintojo automobilis, pasižymintis įdomiu išorės dizainu, itin erdviu interjeru, komfortišku važiavimu bei turintis „Peugeot“ prieskonių.

Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kažkur jau matyta

Kai kam gali pasirodyti, kad automobilio išorė jau yra kažkur matyta, ir tai tiesa. „C5 Aircross“ atrodo lyg padidintas „C3 Aircross“. Tačiau daugelis gamintojų vadovaujasi ta pačia filosofija ir skirtingų modelių, kėbulo tipų ar dydžių automobilius padaro itin panašius, taigi nieko keista, kad ir „Citroen" vadovaujasi tuo pačiu verslo modeliu.

„C5 Aircross“ dėmesį į save atkreipia įvairiais stilingais elementais, dideliais ratais bei raumeninga išore. Taip pat jam gana gerai tinka ir miesto visureigo vardas, nes turi 23 cm prošvaisą. Tai nėra nuobodus automobilis, nei savo išore, nei vidumi.

Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Įlipus į automobilio vidų, iškart kyla vėl ta pati mintis: „kažkur jau tai matyta“. Taip, interjere šis automobilis turi daug „Peugeot“ prieskonių. Tai ir pavarų svirtis, ir multimedijos sistema (bei jos valdymas), ir prietaisų skydelis, esantis prieš vairuotojo akis, jo valdymas, jo grafika – visa tai matyta „Peugeot“ modeliuose. Tiesa, vairas bei prietaisų skydas priklauso jau pačiam „Citroen‘ui“, o minkštos sėdynės – taip pat.

Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Komfortas, komfortas ir dar kartą komfortas

Prancūzai, o ypač „Citroen“, visuomet labai daug dėmesio skyrė komfortui, ne išimtis ir „C5 Aircross“ – automobilis, turintis amortizatorius su hidraulinėmis pagalvėmis, kurios puikiai kompensuoja kelio nelygumus. Važiuoja automobilis labai maloniai, o vairuotojas prie vairo jaučiasi patogiai ir komfortabiliai.

Tiesa, norėtųsi, kiek informatyvesnio vairo, tačiau prancūzai visa tai „nurašo“ į harmoningą ir komfortišką vairavimą užtikrinantį miksą. Komfortiška pakaba, „lengvas“ vairas, minkšos sėdynės – ir visa tai sukuria jausmą, lyg ne važiuotum, o ramiai sklęstum pažeme. Prie to dar prisideda ir gera garso izoliacija.

Pats gamintojas, pristatydamas „C5 Aircross“ akcentus sudeda būtent šiose vietose. Automobilis pristatomas, kaip itin patogus dėl pakabos sistemos su hidraulinėmis pagalvėmis bei „Advanced Comfort“ technologiją turinčių sėdynių. Važiuojant per nelygumus pakaba leidžia išvengti staigių kratymų, o kai amortizatoriai juda nežymiai, sukuriamas „stebuklingo kilimo“ važiavimo efektas.

Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Erdvu. Tiks šeimai

Ir visa tai belieka tik patvirtinti – automobilis tikrai komfortabilus ir patogus.

Patogus jis ir dėl savo erdvės - tiek priekyje, tiek gale jos itin daug. Galinės sėdynės yra atskiros, o tai suteikia universalumo, kadangi jas galima atlošti, sulankstyti ar slankioti. Taigi visi keleiviai gali pasirinkti jam patogiausią sėdėjimo poziciją, o jeigu visi kroviniai netelpa į bagažinę, galima nulekti vieną arba visas tris sėdynes.

Bagažo skyrius irgi didelis ir priklausomai nuo galinių sėdynių padėties čia telpa nuo 580 iki 670 litrų. Ir visa tai reišia, jog toks automobilis puikiai tiks šeimai.

Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

1,5 litro dyzelis

Testuotas modelis turėjo 1,5 litro dyzelinį variklį su 130 AG ir 300 Nm. Variklis sujungtas su 8 laipsnių automatine greičių dėže. Automobilis su šiuo duetu nėra itin dinamiškas, tačiau jo negalima pavadinti ir lėtu. Važiuojant ramiai, pavaros jungiamos sklandžiai, o spausti stipriau net pats automobilis neprovokuoja.

Norint dinamiškesnio važiavimo, galima vieno mygtuko paspaudimu pasirinkti Sport“ režimą. Variklis tuomet dirba gyviau, greičiau reaguoja į akceleratorių, tačiau sportiškumo pojūčio visa tai neprideda. Kad tai ne sportui skirtas automobilis, liudija ir jo pagreitis iki šimto – 10,6 sek.

Važiuojant automagistrale 130 km/h greičiu degalų sąnaudos sudarė 7,5 l/100 km, o sklendžiant paprastais keliais, jos tebuvo 5,2 l/100 km. Mieste šimtui kilometrų kelio reikės tarp 7-8 litrų dyzelino.

Kaina

Kainuoja „Citroen C5 Aircross“ nuo 21 400 eurų. Tiek reikėtų sumokėti už benzininę versiją su 130 AG varikliu bei mechanine greičių dėže. Pigiausia versija su 130 AG turinčia dyzeline jėgaine ir automatine greičių dėže kainuoja 26 500 eurų.

Citroen C5 Aircross/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: