You are here

Citroen C4 Cactus: Atsinaujinęs „skraidantis kilimas“ iš Prancūzijos

  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus
  • Atnaujintas Citroen C4 Cactus
    Atnaujintas Citroen C4 Cactus

Ar esate kada bandę iš aukštai kristi ant minkštos lovos arba į minkštą fotelį? Pabandykite ir suprasite, kokio minkštumo yra atnaujinto „Citroen C4 Cactus“ sėdynės. Atsidarius automobilio duris, atsisėdi į vairuotojo vietą ir akimirką vieną, kitą, trečią galvoji: „eina sau kaip minkšta!“

Odė sėdynėms!

Pradėjus važiuoti šiuo automobiliu, minkštumo ir lengvumo pojūtis dar labiau sustiprėja dėka naujos hidraulinės pakabos, kompensuojančios kelio nelygumus. Šis duetas sukuria tokį jausmą, lyg riedant keliu, skristumėme „skraidančiu kilimu“.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Važiuojant kartais susidaro toks įspūdis, lyg kažkuri automobilio padanga yra netekusi dalies oro slėgio. Labai minkštas ir maloniai keliu riedantis automobilis.

Žinoma, garbaus amžiaus senolyje „DS“ sėdynės yra dar minkštesnės, minkštesnės už bet kokią sofą. Bet faktas tame, kad praėjus daugybei metų „Citroen“ ir toliau išlaiko itin komfortiško, išskirtinio bei žavingo automobilio statusą.

Nei po vieno kito testuoto automobilio nėra buvę tokio pojūčio, kuomet įsėdus į kitą automobilį, atrodo, jog jo sėdynė būtų kaip taburetė. Kaktusas nors ir „spygliuotas“, tačiau labai minkštas!

Apie sėdynes verta pasakyti ir tai, kad atnaujinto „C4 Cactus“ sostai gavo tvirtesnį nugaros prilaikymą, lyginant su pirmtaku. Jaukumo viduje prideda sėdynių spalvų deriniai ir raštas. Gamintojas siūlo 5 savitus interjero atmosferos variantus.

Dizainas

Tiems, kam nepatiko 2014 metais debiutavęs „Kaktusas“, gavęs tuomet gana keistą išvaizdą ir dar „spyglius“ („airbumps) ant šonų, tie į atnaujintą modelį turėtų žvelgti laimingesniu veidu. Automobilis tapo dar stilingesnis, „spyglių“ ant durelių praktiškai neliko.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Solidus ir dailus kūrinys – nei pridėsi, nei atimsi. O spalvos kokios ir kaip nuostabiai jos tinka šiam automobiliui!

Minimalistinis interjeras

Interjere išlaikytas tas pats minimalistinis stilius su dvejomis planšetėmis: viena prieš vairuotojo akis, kita – jam iš dešinės. Taip pat išliko ir keletas įdomių dizaino elementų, matytų ir pirmtake.

Mygtukų viduje beveik nėra. Keli jų ant vairo ir tik keletas centrinėje konsolėje: užvedimo mygtukas, priekinio ir galinio stiklo šildymas, avarinis, centrinis užraktas ir oro kondicionieriaus išjungimas.

Visa kita – valdoma ekrano pagalba. Jame viskas išdėstyta paprastai ir suprantamai, pasiklysti nepavyks.

Ekraną baksnoti dažniausiai teks tuomet, kai bus noras padidinti arba sumažinti temperatūrą ar reguliuojant pučiamo vėjo intensyvumą. Su ratuku viskas vyktų paprasčiau, tačiau „Citroen“ siūlo pratintis prie valdymo ekrane.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Interjeras toks paprastas, kad net nėra apie ką diskutuoti. Mums jis patiko, nes viskas aišku, suprantama ir neperkrauta. Dar ir erdvu, o didesnį erdvės pojūtį suteikia ir panoraminis stogas. Tik galinėje sėdynių eilėje norėtųsi daugiau vietos kojoms sėdint už savęs (vidutiniškai atstumtos vairuotojo sėdynės). Į bagažo skyrių telpa 358 litrai krovinių, o nulenkus galines sėdynes ši erdvė išauga iki 1170 litrų.

Grįžtant prie ekranų, norėjosi, kad ekrane prieš vairuotojo akis būtų pateikta daugiau informacijos: vidutinis greitis, vidutinės degalų sąnaudos, likęs nuvažiuoti atstumas ir pan. Na, bet visa tai galima matyti kitame ekrane.

Ekrane už vairo pateikiamas tik greitis, degalų bako likutis, rida, autopiloto funkcija bei pavarų perjungimo sufleris. Gal ir užtenka? Nes kartais itin didelė informacijos gausa – vargina ir neleidžia ramiai ir atsipūtus keliauti, kreipiant dėmesį vien tik į kelią.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Trys cilindrai apetitu nepasižymi

Testuotas modelis buvo su 1,2 litro, trijų cilindrų turbininiu varikliu, turinčiu 131 AG ir 230 Nm. Visa tai į priekinius varomuosius ratus buvo skirstoma per mechaninę 6 laipsnių greičių dėžę.

Važiuojant mieste vidutinės degalų sąnaudos sudarė 8,3 l/100 km. Išsukus į užmiestį, paprastame kelyje variklis naudojo vos 4,5 l/100 km. Važiavimas greitkelyje vidutiniu 126 km/h greičiu pareikalavo 6,1 litro benzino šimtui kilometrų kelio. „Citroen“ pasižymi ekonomiškais varikliais, taigi būtent tai „Kaktusas“ ir demonstravo.

Dešinėje kojoje įjungus ekonomiškesnį važiavimo režimą, degalų sąnaudas mieste tikrai pavyktų sumažinti ženkliai.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Nors ir mažo litražo, tačiau variklis gana elastingas ir 131 arklys jam kaip reikiant padeda tuomet, kai reikia daugiau dinamiškumo. Važiuojant paprastu keliu ir lenkiant lėčiau riedančius automobilius, netenka prašyti automobilio judėti greičiau – tereikia įmesti ketvirtą pavarą ir lenkimas įvyks žaibiškuoju kaktuso greičiu. Kam įdomu, pagreitis nuo 0 iki 100 km/h trunka 9,1 sek. Neblogai!

Kelyje

Kelyje atnaujintas „C4 Cactus“ kaip „skraidantis kilimas“ - būtent taip šį automobilį apibūdina ir pats gamintojas.

Važiuoja jis minkštai, komfortiškai, maloniai.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Staigiau manevruojant automobilis svyruoja į šonus, bet virsti nesiruošia. Vairas yra neinformatyvus, bet tai žino ir pats gamintojas, kuris visą dėmesį skyrė tam, kad vairuotojo ir keleivių sėdimosios dalys jaustųsi kuo komfortiškiau. Aišku, automobilis tikrai be problemų važiuoja ten, kur jam liepia vairuotojas, bet norėtųsi gerokai didesnio grįžtamojo ryšio tarp vairo ir ratų.

Verta paminėti, kad „C4 Cactus“ pasižymi efektyviais stabdžiais, važiuoklė gerai sugeria nelygumus. Tiesa, važiuojant per aukščiau virš žemės iškilusį siaurą „gulintį policininką“, galas nusileidžia šiek tiek kiečiau.

Saugesnis

Atnaujintas „Kaktusas“ tapo ne tik stilingesnis, komfortiškesnis, bet ir saugesnis. Jis gavo aklosios zonos jutiklį, avarinio stabdymo, vairuotojo dėmesio palaikymo bei įspėjimo apie nukrypimą nuo kelio juostos sistemas.

Kaina

„Citroen C4 Cactus“ kainuoja nuo 14 900 eurų. Tai bus versija su 82 AG benzininiu varikliu ir mechanine greičių dėže. 130 AG variklį turinčios versijos kaina prasideda nuo 17 600 eurų.

Atnaujintas Citroen Cactus C4

Kategorijos: 
Automobiliai: