You are here

„Citroen SM“: unikalus prancūziškas kupė

„Citroen SM“ buvo gaminamas 1970-1975 metais. 1971 metų Europos metų automobilio konkurse šis kupė užėmė trečiąją vietą, o 1972 metų „Motor Trend“ metų automobilio rinkimuose JAV tapo nugalėtoju.

Taigi jau iškart galime susidaryti įspūdį, kad tai labai įdomus ir išskirtinis prancūziškas automobilis. Būtent šį faktą patvirtino ir automobilio savininkas, kuris teigia, kad jo klasikinė mašina pranoksta šiuolaikinius automobilius.

Šis prancūzas turėjo iš „Maserati“ pasiskolintą V6 variklį (buvo montuojamas į „Maserati Merak“ modelį). Variklio galia siekė 170 AG, o automobilis galėjo pasiekti 220 km/h greitį.

Ir nors „Citroen SM“ yra senas automobilis, tačiau jis tuomet atrodė futuristiškai ir turėjo begalę įdomių techninių sprendimų, kurie tapo itin populiarūs šiais laikais. Hidraulinė važiuoklė; adaptyvūs priekiniai žibintai, kurie pasisukdavo vairo sukimo kryptimi; kintama vairavimo sistema priklausimai nuo automobilio greičio; anglies pluoštu sustiprinti, lengvo svorio ratlankiai; valytuvai su lietaus davikliu.

Įdomu ir tai, kad „Citroen SM“ neturėjo tradicinio stabdžių pedalo, o tik specialų stabdžių bumbulą, kurį, žinoma, reikėjo spustelėti su koja.

Unikalus automobilis!

„Citroen SM“ pasakojimas apie jo automobilį:

Penkios šio automobilio inovacijos:

Kategorijos: 
Automobiliai: