You are here

Dakaras 2021: „MAZ-SPORTauto" komanda turės du „kapotnikus"

  • MAZ 6440RR/iGo2Dakar nuotrauka
    MAZ 6440RR/iGo2Dakar nuotrauka

2020 metų sausį Saudo Arabijoje vykęs Dakaro ralis turėjo išspręsti dviejų milžinų santykius. Dar 2019 metų gruodžio mėnesį „iGo2Dakar” kalbintas „MAZ SPOTauto“ direktoriaus pavaduotojas Grigorijus Patskevičius prognozavo pergalę savo komandai.

Dakaro ralio trasose užtikrintai viešpataujančios rusų „Kamaz“ komandos dominavimą turėjo nutraukti Baltarusijos MAZ gamykloje paruoštas naujas ginklas – „MAZ-6440RR“. Deja, finišo juostą „MAZ-6440RR“ pilotuojams Sergejaus Viazovičiaus kirto tik trečias, o pirmąsias dvi vietas pasidalino „Kamaz“ komanda. Čempionu sunkvežimių įskaitoje tapo Andrėjus Karginovas.

Keturis kartus sunkvežimių įskaitos čempionas Eduardas Nikolajevas šiemet taikėsi pasiglemžti penktąjį titulą, tačiau buvo priverstas trauktis iš lenktynių dėl sunkvežimio gedimo.

Nurimus 2020 metų Dakaro ralio aistroms, „MAZ-SPORTauto“ komandos vadovas Sergejus Viazovičius pranešė jog 2021 metais Dakaro ralyje komanda planuoja startuoti su dviem identiškos komponuotės sunkvežimiais ir taip, dar kartą sieks nutraukti „Kamaz“ komandos dominavimą sunkiausiose pasaulyje bekelės varžybose. Pokyčių planuojama ir komandos sudėtyje, tačiau kol padėtis pasaulyje yra sudėtinga, dėl suprantamų priežasčių nevyksta jokios lenktynės, todėl ir kalbėti apie kažką konkretaus dar anksti, nes nieko gali ir neįvykti. Tačiau jau yra aišku, kad antrojo „kapotniko“ pilotu bus Aleksejus Višnevskis.

MAZ 6440RR/iGo2Dakar nuotrauka

„Mes bandėme sukurti vieną gražiausių sunkvežimių. Naujasis „MAZ-6440RR“ yra ne tik galingas ir manevringas, bet ir atrodo įspūdingai. Ralio reido varžybose jam garantuotas dėmesys, o tai prisidės prie MAZ vardo garsinimo pasaulyje“, – nepriklausomų žurnalistų „iGo2Dakar“ komandai komentavo „MAZ-SPORTauto“ vadovas ir lenktynininkas Sergejus Viazovičius.

S. Viazovičius paklaustas, apie tokio sunkvežimio pranašumus pasakojo: „Akivaizdus pranašumas - tai yra geriausias svorio paskirstymas, palyginti su be kapoto esančiu analogu. Sumažėjęs apkrovų dydis ekipažui, todėl tokiu sunkvežimiu patogiau įveikti didelius lenktynių nuotolius. Taip pat buvo sumontuota automatinė pavarų dėžė. Ir iš esmės, tokio tipo sunkvežimis yra lengvesnis. Sukaupta patirtis 2020 metų Dakaro ralyje leido atlikti dar keletą patobulinimų, o pagrindinis jų slypi po variklio gaubtu – padidinta sunkvežimio galia. Taip pat, sužeminome svorio centrą. Dabar du komandos „MAZ-6440RR“ apginkluoti daugiau nei 1000 arklio galių turinčiais turbininiais varikliais. Žinoma, reikia nepamiršti, kad maksimalus sunkvežimio greitis elektroniniu būdu ribojamas iki 140 km/val. – tai padaryta tik dėl Dakaro ralio taisyklių.“

„Visų pirma, tokiu sunkiu metu linkiu sveikatos visiems Dakaro ralio sirgaliams, jų šeimoms, artimiesiems ir draugams. Džiaugsmo, sėkmės, pergalių, geros nuotaikos ir neišsenkančios energijos! Palaikykite „MAZ-SPORTauto”, - pokalbio pabaigoje linkėjo Sergejus Viazovičius.

Kategorijos: