You are here

Dakaro ralis 2016. Dakarą fotografuojantis E. Buiko: tūkstančiai kadrų ir bemiegės naktys

  • Edgaras Buiko
    Edgaras Buiko
  • Edgaras Buiko
    Edgaras Buiko
  • Edgaras Buiko
    Edgaras Buiko
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
  • Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka
    Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka

Tektų gerokai pasiginčyti, kurios profesijos atstovai - mechanikai ir žurnalistai – Dakare miega mažiau. Priklausomai nuo situacijos, nemigos rekordus muša ir tie, ir tie.

„Apie 40 valandų,“- taip savo ilgiausią darbo dieną šių metų Dakaro ralyje įvardija „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos fotografas Edgaras Buiko.

Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka

Benedikto Vanago komandos gyvenimo akimirkas Pietų Amerikoje fiksuojantis profesionalas suskaičiavo, jog miega vidutiniškai po tris valandas per parą. „Penkios valandos poilsio čia – jau prabanga,“- skaičiuoja E. Buiko.

„Įprastai media komandos diena prasideda drauge su lenktynininkais, o dirbti baigiame vėliau už juos. Dieną dirbame greičio ruožuose, pervažiuojame iš bivako į bivaką, vakare fiksuojame komandos gyvenimą. Po visko reikia apdoroti nuotraukas, išsiųsti jas į Lietuvą, sutvarkyti archyvą. Kas lieka paroje, skiriu dušui, valgiui, miegui,“- profesinę darbo dieną nupasakoja E. Buiko.

Edgaras Buiko

Pasak fotografo, ir taip menką poilsį Dakaro ralyje dažna trumpina ryšio bėdos.

„Pastarąsias dvi dienas gyvenome labai prasto interneto zonoje. Gal teisingiau reikėtų sakyti jokio interneto zonoje. Sukaupėme daug kokybiškos medžiagos, bet ji niekaip nepasiekė Lietuvos. Antrąją dieną nupjovėme po porą valandų nuo miego ir važiavome keli šimtus kilometrų iki artimiausio didelio miesto su kokybišku internetu. Dirbame ne tam, kad medžiaga liktų archyve.“

Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka

Per dešimt lenktynių dienų „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandos žurnalistai Argentinos ir Bolivijos keliais įveikė daugiau kaip 6000 kilometrų. E. Buiko archyve – dvigubai tiek kadrų.

„Jos gimė aukštikalnėse, dykumoje, miestuose. Kaitinant 42 laipsnių karščiui, dulkių audroje ir pliaupiant „El Ninjo“ sukeltoms liūtims. Žinot, čia verta nemiegoti, nes naktį irgi yra ką fotografuoti. Dakaras niekada nemiega,“- pokalbį baigė E. Buiko.

Dakaro ralis 2016/Edgaro Buiko nuotrauka

Kategorijos: 
 
 

DAKARO RALIS 2019

REZULTATAI PO 10/10 ETAPŲ

LIETUVIAI DAKARE

Antanas Juknevičius/Toyota - 36

Benediktas Vanagas/Toyota - 11

Vaidotas Žala/Toyota - 12

Balys Bardauskas/KTM - nefinišavo

Arūnas Gelažninkas/KTM - 24

Automobiliai TOP 5

1. Al-Attiyah Toyota 34:38:14
2. Roma Mini +00:46:42
3. Loeb Peugeot +01:54:18
4. Przygonski Mini +02:28:31
5. Despres Mini +02:48:43

 

Sunkvežimiai TOP 5

1. Nikolaev Kamaz 41:01:35
2. Sotnikov Kamaz +00:25:36
3. De Rooy Iveco +01:34:44
4. Villagra Iveco +05:49:08
5. Loprais Tatra +05:59:51

 

Motociklai TOP 5

1. Price KTM 33:57:16
2. Walkner KTM +00:09:13
3. Sunderland KTM +00:13:34
4. Quintanilla Husqvarna +00:20:46
5. Short Husqvarna +00:44:10

 

Keturračiai TOP 5

1. Cavigliasso Yamaha 43:01:54
2. Ferioli Yamaha +01:55:37
3. Gallego Yamaha +02:11:48
4. Giroud Yamaha +04:02:41
5. Andujar Yamaha +06:38:10