You are here

Deividas: „Opel Calibra“ buvo meilė iš pirmo žvilgsnio

„Tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio“,- taip savo pirmą susitikimą su „Opel Calibra“ apibūdino Deividas.

Dar būdamas mokyklinukas, jis buvo apsuptas kaimynų, kurie varinėdavo pardavimui automobilius iš Vokietijos. Jis matė pačių įvairiausių modelių, taigi svajonėse ilgai rinkosi savo būsimą automobilį.

„Vieną gražią dieną užmačiau iki tol neregėtas kėbulo linijas, variklio gausmą, bei greitį, kuriuo pro mane praskriejo kaimynas, bandydamas šviežiai atgabentą automobilį. Tuomet ramybės nedavė mintis, kas gi tai buvo? Greitai nubėgau pas tėvą ir paprašiau, kad mane nuvežtų pas vieną kaimyną, kuris varinėdavo automobilius, nes greičiausiai pas jį bus tas anksčiau neregėtas automobilis“,- pasakojo Deividas.

Už kelių minučių jis jau buvo kaimyno kieme, kur stovėjo tas smalsumą sukėlęs automobilis - „Opel Calibra“. „Tuomet sau pasakiau, kad užaugęs turėsiu būtent tokį automobilį“,- sau tikslą iškėlė Deividas. Visi pirmi uždirbti pinigai keliavo į kiaulę taupyklę su tikslu įsigyti būtent tokį automobilį.

„Pirmieji studijų metai buvo baigti, ir kieme jau stovėjo ji. Pirmoji „Calibra“ buvo juodos spalvos su pavargusiu kėbulu, bet po kapotu puikavosi įžymusis DOHC variklis“,- su plačia šypsena savo pirmąjį pirkinį prisimena Deividas.

Gaila, bet šiuo automobiliu Deividas ilgai pasidžiaugti negalėjo. Po 3 mėnesių jis papuolė į avariją, kurioje buvo nekaltas, o jos metu niekas nenukentėjo. Tačiau automobilis buvo sudaužytas nepataisomai. „Pardavęs tai, kas liko iš automobilio, bei prisidėjęs kelis šimtus litų, nusipirkau kitą „Calibra“. Negi taip lengvai pasiduosi?“,- sakė pašnekovas.

Antras kartas buvo neapsakomai geresnis, kadangi šis automobilis pas Deividą yra jau daugiau nei 9 metai. Be to, automobilis yra idealios būklės ir turi daugybę patobulinimų.

Kaip pasakoja Deividas, draugystė su antrąją „Calibra“ prasidėjo nestandartiškai: „Žinojau, kad vėl noriu „Calibros“, vėl su patikimuoju DOHC varikliu, tik šįkart pirmenybė buvo kėbulo būklei. Dienos autogiduose ir autopliusuose… nieko gero… arba geras kėbulas ir plika, arba geru varikliu, bet miręs kėbulas. Tėvas rekomendavo imti su geresniu kėbulu - vis tik studentiški finansai, nesu lenktynininkas, užteks ir silpnesnio. Tėvas išrinko, tėvas nupirko ir parvarė, bet už mano pinigus (juokiasi).

Savaitę laukiau susitikimo su savo antrąja. Ir ką gi mes turime? Kėbulas absoliučiai be rudžių, galinės arkos idealios, slenksčiai idealūs, pora mikroskopinių rudelyčių, keletas minimalių įbrėžimų. Variklis 2.0l 85 kW - studentui pats tas, ir dar su kondicionieriumi, oho! Salonas pats paprasčiausias ir skurdžiausias. Sėdynė ištepliota baltais dažais ir dar suplyšusi. Daugiau viskas gražu. Reziumė: skurdžios ir neįdomios komplektacijos „Calibra“, bet su geru kėbulu. O svarbiausia, kad širdyje ramu, nes vėl kieme gyva „Calibra“ (juokiasi).

Į Lietuvą automobilis buvo pargabentas iš Vokietijos. Juo pora mėnesių važinėjo jauna šeima, o sekančiu šeimininku tapo Deividas.

O tuomet viskas ir prasidėjo – lėtai, bet užtikrintai ir šis automobilis gavo daugybę įvairių pasikeitimų.

Būdamas pas jį, visus devynis metus, „Calibra“ nematė žiemų, nes su automobiliu buvo važinėjama tik vasarą. Automobilis buvo nuolat puoselėjamas, yra itin tvarkingas ir prikaupė didžiulį sąrašą gėrybių:

Po variklio dangčiu:

- Variklio swap'as: iš c20ne 85kw, į c20xe 110kw.

- „Lexmaul“ oro įsiurbimo kolektorius, originaliai padidinantis variklio galią

- „D&W“ rasporkė

- „K&N“ daugkartinis oro filtras į originalią dėžę

Interjeras:

- Medžiaginis salonas buvo pakeistas į odinį su šildomomis sėdynėmis

- Lubos pertrauktos Alcantra

- Šviesūs kilimai pakeisti į tamsesnius

- Salone buvo keletas nulaužtų ar sugadintų detalių, kurios pakeistos į naudotas, bet originalias

- 2 komplektai originalių kilimėlių (medžiaginiai ir guminiai)

- Reguliuojamas vairas

Bagažinė:

- Originali „Bose“ aparatūra, kuri buvo montuojama gamykliškai į „Calibra modelį

Pakaba:

- „Bilstein B4“ dujiniai amortizatoriai

- „Irmscher“ žeminančios spyruoklės

- „Radiance“ priekiniai ir galiniai stabdžių diskai

Eksterjeras:

- „Irmscher“ apdailos komplektas

- „Irmscher“ galinis spoileris

- „Irmscher“ duslintuvo antgalis

- „SWF“ centrinė apdaila tarp galinių žibintų

- R17 „TSW Heat“ ratlankiai (vieną karta perdažyti) su 215/40 „Hankook Ventus S1 Evo“ padangomis

Išmetimas:

- Sukurinis rezonatorius vietoje katalizatoriaus

- „Remus“ originalus išmetimas

- „Irmscher“ galinis bakelis (Made by „Remus“)

Deividas teigia, kad automobilis nebus pardavinėjamas, o toliau puoselėjamas: „Tikiuosi ir toliau džiuginti lietuvius su tokia išlikusia „Calibra“ ant Lietuvos žemelės“.

Turite įdomų, išskirtinį, ilgai puoselėtą automobilį? Papasakokite ir jūs jo istoriją. Parašykite mums žinutę Facebook'e arba el. paštu info@98.lt

Kategorijos: 
Automobiliai: