You are here

„Dodge Challenger SRT Demon“ - dragerio svajonė

  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon
  • Dodge Challenger SRT Demon
    Dodge Challenger SRT Demon

„Dodge Challenger SRT Demon“ - paskutinis žodis pavadinime išduoda, kad reikalą turime su velnišku automobiliu. O taip! Jo 6,2 litro darbinio tūrio V8 variklyje kojomis trypia net 840 demonais virtusių arklių. Nuspaudus gazą iki dugno, ten turėtų užvirti tikras pragaras, nes pagreitis nuo 0 iki 96 km/h (60 mph) trunka vos 2,3 sek. Skaičių klaviatūroje nesumaišėme. 2,3 sek. - yra visiška tiesa.

Dodge Challenger SRT Demon

Panašu, kad gamintojas šį automobilį kūrė taip, kad jis ketvirčio mylios drago trasą sugebėtų įveikti greičiau nei per 10 sek. „Challenger SRT Demon“ tai padaro per 9,65 sek. ir kirsdamas liniją pasiekia 225 km/h greitį.

Lyginant su „Challenger SRT Hellcat“ modeliu, kuris turi 707 AG, „Demon“ gavo ne tik daugiau galios, bet jo variklio sūkiai buvo pakelti nuo 6200 iki 6500 aps./min.

Pasiekti tokias puikias charakteristikas leidžia 2,7 litro kompresorius, nauji variklio komponentai bei itin godžiai degalus ryjantys du kuro siurbliai.

Dodge Challenger SRT Demon

Įdomu tai, kad šis automobilis mėgsta siurbčioti ne bet kokį oktaninio skaičiaus benziną, jam į kurą baką lengvai galima pilti didesnį nei 100 oktaninio skaičiaus benziną ir pasijusti, jog savo kasdieninėms išvykoms skirtą automobilį, vairuotojas girdo lenktyniniam bolidams subalansuotais degalais. Beje, „Dodge Challenger SRT Demon“ dėl šios priežasties užsikabiną titulą, kaip pirmasis masinei produkcijai skirtas automobilis, galintis naudoti tokius degalus.

Negana to, šiam automobiliui jau priklauso toks Pasaulio Gineso rekordas – pirmasis serijinei gamybai skirtas automobilis, kuriam startuojant į viršų kyla priekiniai ratai. Akceleruojant vairuotoją veikia 1,8 g jėga – tai taip pat geriausias rezultatas tarp visų rinkoje esančių automobilių.

Sukurtas dragui! Ne kitaip! Specialiai tam reikalui galima įsigyti siaurus priekinius ratus ir specialų įrankių komplektą jiems pakeisti.

Dodge Challenger SRT Demon

Šis velniškas automobilis planuojamas išleisti 3300 vienetų tiražu ir bus skirtas JAV (3000 vnt.) ir Kanadai (300 vnt.)

Demoniškas video:

Kategorijos: 
Automobiliai: