You are here

Dragūnų vakaras 2017: Oranžinis Passat ir vėl uždominavo

  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
    Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka
  • Dragas/Organizatorių nuotrauka
    Dragas/Organizatorių nuotrauka

Daugiau nei pusė šimto lietuvių atsiliepė į kvietimą išbandyti savo jėgas ginant Kačerginės „Nemuno žiedo” asfaltą nuo kaimyninės Lenkijos bolidų invazijos. Visą rugpjūčio 8 dienos vakarą trukusi kova pateikė gana netikėtus rezultatus.

Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka

„Norinčių stoti šalia tikrai įspūdingų svečių bolidų vakar netrūko, tad pradžioje teko suorganizuoti atrankines varžybas. Trumpai tariant, atrinkome lietuvišką „rinktinę”, kuri tiek žiūrovų, tiek savo lūkesčius patenkino su kaupu ir mes net iš tiesų nebaisiai jaukiai jautėmės, matydami kaip mūsų svečiai yra malami į miltus”, - juokdamasis pasakoja renginio organizatorius Jonas Šiaudikis.

Į „Nemuno žiedo” trasą atgabenti trys svečių „bombos”: „BMW M3”, „Alfa Romeo Gulia” ir „Mercedes Benz AMG” visą vakarą treniravosi, tačiau lietuvių iššūkio atlaikyti nesugebėjo. „BMW” nepavyko patekti į geriausių rezultatų dešimtuką, „Alfa Romeo” turėjo techninių neaiškumų, tad rezultato nerodė, na o „Mercedes Benz” atsilaikė geriausiai ir pademonstravo ketvirtą rezultatą. Kiek aukščiau jo išsirikiavo stipriai Lietuvos “Chip-Tuning” meistrų patobulintas Deivido „BMW”, savadarbis Aido Klimantavičiaus „SKM” ir abejingų nepaliekanti Laimio Sadausko „Audi RS7”. Vakarui žengiant į pabaigą, pastaroji sulaukė dar vieno, savęs verto oponento – kitos „Audi”, tik šį kartą jau „RS6”. Po tikrai daug pastangų atėmusių bandymų ir lygiaverčių kovų, iššūkį metusiam pilotui vis tik teko pripažinti Laimio pranašumą.

Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka

Visų lauktas „Passeratti” pasirodė tik vakaro pabaigoje ir praleidęs atrankines varžybas, stojo eilinį sykį suniokoti bet kokias varžovų viltis į pergalę, dar kartą įrodydamas, jog lietuviškų rankų kūrinys gali lygiai konkuruoti su gamyklų inžinierių šedevrais. Artimiausias „Dragūnų vakaras „Nemuno žiede” vasaros sezoną uždarys rugpjūčio 31 d.

Dragas/Tomo Gudausko nuotrauka

Kategorijos: