You are here

Pirmas „Drift Devil“ komandos žingsnis 2016 metų drifto sezone

  • Drift Devil komanda
    Drift Devil komanda
  • Drift Devil komanda
    Drift Devil komanda
  • Drift Devil komanda
    Drift Devil komanda

Pasibaigus 2015 metų Lietuvos drifto sezonui, „Drift Devil“ buvo pripažinta geriausia komanda. Šį titulą komandai skyrė Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF).

2012 metais įkurta komanda ir jau 2016 metų drifto čempionato pradžioje sugebėjo pademonstruoti puikų rezultatą. Gegužės 7-8 dienomis vykusiame Baltijos šalių drifto čempionate triumfavo šios komandos narys Donatas Macpreikšas.

„Jei atvirai, šiemet tikrai džiaugiuosi „Drift Devil“ komanda. Per keletą metų jie subrendo ir dabar yra faktiškai vien asmeniškai atsakingi už drifto sporto populiarinimą pajūryje. Jų branda puikiai matėsi ir Rygos varžybose, Donato Macpreikšo pergalė manau irgi yra ilgo, nuoseklaus darbo rezultatas.” - gyrė komandą LASF (Lietuvos automobilių sporto federacijos) drifto komiteto pirmininkas Linas Ramoška.

Po šių varžybų savo įspūdžiais pasidalino komandos prezidentas Kęstutis Kelpša bei pirmojo etapo nugalėtojas Donatas Macpreikšas.

Donatas

„Šį sezoną, palyginus su praeitu, automobilis, galima sakyti, visai kitas. IRP dėka buvo pakeista važiuoklė, „Plienas Forged“ pagamino stipresnę sankabą. Atsinaujinom automobilio išvaizdą bei stipriai palengvėjom. Kelias savaites prieš pirmąsias varžybas turėjome netikėtumų su turbokompresoriumi, kurį teko keisti ir perprogramuoti – dėl to automobilis įgavo daugiau galios.

Drift Devil komanda

Pirmųjų PRO lygos varžybų metu (Baltijos šalių čempionate, kuris vyko Latvijoje, Bikerniekų trasoje) gavau iššūkį prisijaukinti atnaujintą automobilį. Treniruočių metu sekėsi sunkiai, bet „Velnių" komanda neleido pasiduoti - važiavimai tik tobulėjo, o kvalifikacijoje buvau vienuoliktas.

Trasa buvo greita, siaura ir gana rizikinga. Automobilis, įgavęs daugiau greičio, privertė „putoti" padangas - nebuvau to numatęs. Salonas skendėjo baltuose dūmuose, todėl teko vadovautis instinktais ir nuojauta, nes matyti buvo beveik neįmanoma.

Susitvarkiau su problemomis ir kiekvieną važiavimą sekėsi važiuoti vis stabiliau, o galiausiai pavyko užlipti ir ant aukščiausiojo apdovanojimų pakylos laiptelio.

Pirmosios varžybos įvedė mus į puikią sezono pradžią ir dar labiau motyvuoja siekti didesnių aukštumų. Žinoma, viso to nebūčiau pasiekęs be ištikimiausios komandos „Drift Devil“ palaikymo bei pagalbos. Nebūčiau tiek patobulėjęs be pagrindinio savo rėmėjo „Basement by Barbara“. Ačiū visiems kas mane palaiko! Mane tai skatina nesustoti!“,- įspūdžiais po pirmojo etapo dalinosi „Drift Devil“ komandos narys Donatas Macpreikšas.

Kęstutis

„Drift Devil“ komandos prezidentas Kęstutis Kelpša taip pat papasakojo apie savo bolidą bei sezono startą: „Po praeito sezono šiek tiek teko padirbėti prie automobilio. Labai didelių modifikacijų nedariau, variklio netobulinau, tačiau labai daug darbo įdėjau į techninius automobilio parametrus: suremontuotas visas kėbulas, pakeistos visos susidėvėjusios važiuoklės ir transmisijos dalys. Pirmoms varžyboms ruošiausi labai atsakingai, teko dar gerokai paplušėti prie automobilio, nes ruošti automobilį sezonui pradėjome likus tik kelioms savaitėms iki varžybų. Žinoma, teko ir nemažai treniruotis bei pasiruošti psichologiškai, nes žinojau, kad trasa labai sudėtinga ir neatleidžianti klaidų. Galiausiai pasiekiau mane tikrai tenkinantį rezultatą pirmame pro lygos etape. Žinoma, visada yra kur pasitempti, bet visi daro klaidas. Džiaugiuosi, kad varžybas teko baigti ne dėl techninio gedimo!“

Priminsime, kad pirmajame poriniame važiavime (TOP32) Kęstutis įveikė latvį Silvestrs Dziedatajs, o TOP16 kovoje demonstruodamas puikų važiavimą pranoko drifto žvaigždę iš Estijos Harald Valdma. Tačiau TOP8 kovoje su kitu estų pilotu Jarmo Luht jam sekėsi prasčiau ir Kęstutis turėjo pripažinti varžovo pranašumą.

Drift Devil komanda

Kalbėdamas apie savo šio sezono bolidą, Kęstutis pridūrė: „Labai noriu padėkoti Pauliui, „Individual Racing Parts“ (IRP) gamintojui, kurio sudėtos naujos šakės bei kai kurios transmisijos detalės leido automobiliui tapti dar konkurencingesniam. Už sustyguotą bolido galią reiškiu didelę padėką Valdui Šunokui iš „WEMS by Kamuto“, be kurio patirties ir superinių sugebėjimų mano „M3“ variklis „nekvėpuotų“ taip lengvai.

Bolidą dar papuošiau naujomis lempomis, už kurias esu dėkingas SpeedShop kompanijai, kuri yra pagrindinis mano rėmėjas. Taip pat prie bolido modifikacijų lanksčiomis nuolaidomis prisidėjo ir „TRT-Shop“, iš kurių įsigijau naujas sėdynes, vairą, diržus bei daug kitų įvairių prekių.

Už komandos palaikymą bei įvairiausią paramą esu dėkingas KranoNuoma.lt, automobilių servisui „Raivinta“ bei visai savo komandai. Nors vis tiek didžiausias Ačiū tenka mylinčiai žmonai!

Komandos planai 2016 metais

Komandos prezidentas Kęstutis Kelpša labai džiaugiasi, kad 2016 metais pavyko išleisti dar 4 naujus vairuotojus.

Šiuo metu komandą sudaro 17 narių, iš kurių net 11 šiemet ruošiasi startuoti įvairaus lygio drifto varžybose. Be to, klubas turi net aštuonis pilnai paruoštus bolidus, kurie visi jau spėjo startuoti 2016 metų varžybose.

„Labai džiaugiuosi senbuviu klubiečiu ,,Kebabu", kuris intensyviai visą žiemą dirbo prie savo bolido. Labai džiaugiuosi, kad jis pagaliau subrendo važiuoti su naujomis padangomis, kurių dėka galėjo atskleisti savo sukauptą patirtį ir parvežti į mūsų garažą net dvi pirmos vietos taures iš pirmojo etapo.“, - štai taip vieną komandos narį gyrė Kęstutis ir pridūrė, kad šiais metais jo paties tikslas yra dalyvauti visuose Pro lygos etapuose ir siekti kuo geresnių rezultatų.

Parengė Vytautas Pilkauskas