Mažiau nei 300 „arklių” - ar to užtenka drifto „PRO” lygai? | 98.lt

You are here

Mažiau nei 300 „arklių” - ar to užtenka drifto „PRO” lygai?

  • Driftas/RD Foto nuotrauka
    Driftas/RD Foto nuotrauka
  • Podiumas/Emilijos Paliulytės nuotrauka
    Podiumas/Emilijos Paliulytės nuotrauka
  • Vygantas Rimkus/Fast Lap nuotrauka
    Vygantas Rimkus/Fast Lap nuotrauka

Iki trijų šimtų – tiek arklio galių po savo bolidų variklio gaubtais slepia šiemet „PRO“ lygos trasas nusiteikę šturmuoti bičiuliai Igor Martynov ir Vygantas Rimkus. Ar bus sunku? Taip. Ar tai neįmanoma? Tik ne šiems vyrukams.

Po kartu su pirmuoju „Autoplius.lt Fast Lap“ įvykusio antrojo Lietuvos drifto čempionato „Semi–PRO“ lygos etapo dalyvių akys nukrypo į sekantį išbandymą – „UpHill Drift by Liqui Moly“, bei „Automotive.lt Semi PRO“ varžybas. Antrąjį birželio savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedą“ okupuosianti fiesta galutinai atidarys drifto sezoną Lietuvoje. Savo bolidus šiai dramai jau galanda ir Igor su Vygantu. Po sėkmingo pasirodymo šeštadienio varžybose, kai abiem pavyko užlipti ant nugalėtojų podiumo, tiek Vygantas, tiek Igor žino – „UpHill Drift by Liqui Moly“ viskas taip paprasta nebus. Pernai išbandyta trasa pareikalauja didelio susikaupimo, visų įmanomų pastangų tiek iš piloto, tiek iš technikos.

„Niekam ne paslaptis, jog vien tą trasą įveikti su atmosferiniu 8 cilindrų varikliu yra nelengva. Stoti į kovą su du ar tris kartus daugiau galios turinčiais bolidais skamba tarsi savižudybės planas, tačiau būtent šis planas mus domina. Variklio galios kiekis kurį turime leidžia mums suvartoti gerokai mažiau padangų, o tai veda prie didesnio kiekio treniruočių. Aš šiemet jau kelis kartus praleidau vakarą šlifuodamas „Ąžuolo“ trajektorijas ir to nauda jautėsi tiek Rygoje, tiek ir savaitgalio varžybose. Dabar ateina metas esminiam išbandymui ir galiu pasakyti tik tiek – ateini čia!“, – šypsodamasis pasakoja Vygantas.

Vygantas Rimkus/Fast Lap nuotrauka

„Tos dvi dienos mums bus ypatingai turiningos. Sudalyvavimas „PRO“ lygos kovose yra iššūkis, kurį mes priėmėme, tačiau nepamirštame ir sezono taškų rinkimo „Semi–PRO“ lygos čempionate, tad realiai per savaitgalį sudalyvausime dvejose varžybose. Tai didelė rizika – bet koks incidentas gali kainuoti labai daug, laiko grafikas bus įtemptas, o ir trasos, kiek žinome bus skirtingos – viena greita, reikalaujanti visiško „atsirovimo“, kita – taip pat nelėta, tačiau su nuolydžiais, vyks jau prietemoje, tad reikės būti labai tiksliems, norint parodyti gerą rezultatą. Po tokių varžybų visada jautiesi patobulėjęs, kas yra labai gerai, dabar tereikia visa tai ištverti“, – juokiasi Igor.

Vaikinų dueto pasiryžimas ir evoliucija neliko nepastebėta. Po sėkmingo starto „Autoplius.lt FastLap“ jiems pagyrų negailėjo nei varžybų teisėjai, nei organizatoriai: „Neesu tikras kuo savo gyvenime užsiima Igor, tačiau savaitgalio varžybose jį buvo galima lyginti su chirurgu – tikslus, metodiškas, labai gerai valdantis emocijas. Jis turėjo tikslą laimėti ir iki finalo kovos jo pasirodymas buvo it štampas – visur tik kokybė. Ir tada atėjo finalas ir tada Igor pasileido plaukus: neabejotinai geriausia iniciacija visose varžybose, maksimalus agresyvumas ir niekur nedingęs tikslumas. Tuo tarpu Vygantas visų varžybų metu leido savo varžovams suprasti, jog jie arba bus greiti arba keis keleivio pusės dureles. Šio savo pareiškimo jis netruko įrodyti – vienoje iš TOP4 kovų jis taip priartėjo prie varžovo, jog atsirėmė ratu ir taip palenkė vairo traukę. Ir tada važiavo toliau. Aš nežinau kaip jiems seksis „UpHill Drift by Liqui Moly“ – aš tik žinau, jog tai mūsų ateities „PRO“ lygos čempionai ir veidai, kurie pakeis į pensiją pasitraukusius Timą Simnišką ar Kęstutį Kelpšą“, – pagyrų negailėjo artėjančių varžybų organizatorius Linas Ramoška.

Kartu su Igor ir Vygantu savo jėgas „PRO“ lygos varžybose žada išbandyti ir kiti žemesnės lygos sportininkai. Organizatoriai šį procesą vadina kartų kaita ir tikisi, jog žiūrovams tai reikš dar įdomesnes varžybas.

Kategorijos: