You are here

Fast Lap 2012 4 etape greičiausi - Jonas Poškus ir Vytas Bilinskas

Paskutinįjį rugsėjo šeštadienį (rugsėjo 29 d.) „Fast Lap 2012“ lenktynių karavanas: 80 lenktyninių automobilių ir dar daugiau - beveik milijonas žiūrovų - sugrįžo ten, iš kur ir startavo –  į Kačerginės „Nemuno žiedą“. Čia vyko vienų geriausių 2012 metų lenktynių Lietuvoje ketvirtasis finalinis etapas. Nuo pat ryto puikus oras ir gera nuotaika žadėjo nepamirštamą renginį.

Lenktynių programa prasidėjo paradiniu dalyvių ratu, po kurio startavo greičiausio rato lenktynės. Kaip ir visada, taip ir šį kartą trasoje vyko bekompromisė kova. Ketvirtasis etapas pažėrė nemažai avarijų - paskutinėse sezono lenktynėse visi stengėsi pasirodyti kaip galima geriau bei jautė greitų ratų ir pergalių alkį.

Bene geriausiai pergalių alkį malšino Jonas Poškus ir Vytas Bilinskas. Tiek vieno, tiek kito lenktynininko vairuojami „Mitsubishi Lancer EVO VI" trasoje „suvalgė" visus varžovus.

Bekompromisė kova pirmose „Race“ lenktynėse

Pasibaigus „Race“ lenktynių kvalifikacijai paaiškėjo, kad iš pirmosios vietos lenktynes pradės Egidijus Bulotas, antras – Mareks Matvejevs, trečias  - Gediminas Bilinskas.

„Fast Lap Race“ kvalifikacijos rezultatai:

1. Egidijus Bulotas/Porsche 968 RSR  1:17.703
2. Mareks Matvejevs/Lotus Exige   1:18.290     
3. Gediminas Bilinskas/BMW E30   1:19.129     
4. Vytas Bilinskas/Mitsubishi Lancer EVO VI   1:19.131
5. Deividas Sakalauskas/Honda Civic   1:20.860
6. Andrius Firantas/Honda S2000   1:22.018
7. Karolis Doleba/Honda Civic   1:22.465
8. Vaidotas Mitkus/Subaru Impreze WRX   1:24.858
9. Gediminas Zabotkus/Honda Civic   1:25.460
10. Tomas Sveikauskas/Toyota Supra   1:25.741

Po pirmųjų „Fast Lap Race“ lenktynių starto pirmajame rate įvyko masinė avarija, į kurią pateko vietos nepasidaliję lyderiai: Gediminas Bilinskas, Vytas Bilinskas ir latvis Mareks Matvejevas. Lenktynininkai susikabino automobiliais. Po kontakto latvio automobilis apsisuko trasoje, į kurį dar atsitrenkė ir Egidijus Bulotas, pastarasis apgadino priekinį bamperį, kairės pusės sparną bei ratą. Gediminas Bilinskas taip pat iš šio įvykio neištempė sveiko automobilio – nukentėjo priekinis bamperis bei buvo pažeista ratų geometrija. Bene geriausiai šioje situacijoje pasisekė Vytui Bilinskui, kuris be didesnio pasipriešinimo ir nugalėjo pirmose lenktynėse. Daugiausiai nuostolių avarijoje patyrė Mareks Matvejevs, kurio „Lotus Exige“ lūžo galinė pakaba.

Antras „Race“ lenktynėse buvo „Porsche 968” vairuojantis Egidijus Bulotas, atsilikęs šiek tiek daugiau nei dvi sekundes, trečias finišavo Gediminas Bilinskas su „BMW E30”. Jis atsiliko septynias su puse sekundės.

Po šių lenktynių lyderiai skubėjo į servizo zoną remontuoti avarijos metu apgadintų automobilių. Egidijus Bulotas plušo prie savo „Porsche“, o Gediminas Bilinskas prie „BMW“. Šiems dviems lenktynininkams darbo nebuvo tiek daug, kiek latviui Mareks Matvejevui, kuris nesudėdamas ginklų plušo prie savo automobilio beveik iki pat „Super Fast Lap“ lenktynių.

„Fast Lap Race“ pirmųjų lenktynių rezultatai:

1. Vytas Bilinskas/Mitsubishi Lancer Evo VI
2. Egidijus Bulotas/Porsche 968
3. Gediminas Bilinskas/BMW E30
4. Andrius Firantas/Honda S2000
5. Deividas Sakalauskas/Honda Civic
6. Karolis Doleba/Honda Civic
7. Laimontas Kasiulis/Nissan 350Z
8. Vaidotas Mitkus/Subaru Impreza
9. Karolis Gedgaudas/Peugeot 306
10. Tomas Sveikauskas/Toyota Supra

Antrosiose „Fast Lap Race“ lenktynėse Vyto Bilinko triumfas

Antrose „Race“ lenktynėse pirmi dešimt pirmųjų varžybų greičiausieji prie starto linijos stojo atvirkštine tvarka. Vytas Bilinskas – dešimtas, Egidijus – devintas, Gediminas – aštuntas ir t.t. Mareks Matvejevs šiose lenktynėse nestartavo.

Nors startavęs tik dešimtas Vytas Bilinskas labai sparčiai aplenkė savo varžovus ir užtikrintai finišavo pirmoje vietoje, aplenkdamas Egidijų Bulotą daugiau nei keturiomis sekundėmis. Trečias finišo liniją kirto Andrius Firantas, Gediminas Bilinskas šį kartą liko ketvirtas.

Susumavus abiejų važiavimų rezultatus dėl pirmųjų dviejų pozicijų „Extreme Fun“ klasėje neaiškumų nekilo: pirmas Vytas Bilinskas (50 taškų), antras – Egidijus Bulotas (36 taškai). Andrius Firantas ir Gediminas Bilinskas surinko po vienodą kiekį taškų – 27, tačiau dėka geresnio antrojo važiavimo trečiąją „Race“ lenktynių vietą pelnė Andrius Firantas.

„Super Fun“ klasėje nugalėjo Karolis Doleba (43 taškai), antras  - Deividas Sakalauskas (43 taškai), trečias – Gediminas Zabotkus (30 taškų). Visi trys lenktynininkai vairavo „Honda Civic“ automobilius.

Antrųjų lenktynių metu nepasisekė Tomui Sveikauskui su „Toyota Supra“, kuris išlėkė iš trasos ir pasitraukė iš lenktynių.

Prieš antrąsias lenktynes trasoje įvyko rimčiausia avarija, kurios metu Andrius Četyrkinas su „Honda Civic“ viename posūkyje išslydo iš trasos ir kelis kartus vertėsi. Netrukus čia atskubėjo gelbėtojai bei medikai. Lenktynininkas buvo ištraukas iš automobilio ir išvežtas į ligoninę.

„Fast Lap Race“ antrųjų lenktynių rezultatai:

1. Vytas Bilinskas/Mitsubishi Lancer Evo VI        
2. Egidijus Bulotas/Porsche 968
3. Andrius Firantas/Honda S2000        
4. Gediminas Bilinskas/BMW E30                   
5. Karolis Doleba/Honda Civic            
6. Deividas Sakalauskas/Honda Civic  
7. Vaidotas Mitkus/Subaru Impreza                 
8. Laimontas Kasiulis/Nissan 350Z      
9. Gediminas Zabotkus/Honda Civic    
10. Karolis Gedgaudas/Peugeot 306

„Super Fast Lap" nugalėjo Jonas Poškus

Pasibaigus „Race“ lenktynėms, prasidėjo „Super Fast Lap“ kova. Visą dieną trasoje vyko įskaitiniai važiavimai, kurių metu lenktynininkai stengėsi parodyti kuo geresnį rato įveikimo laiką, kad dienos pabaigoje patektų į penkiolikos greičiausių lenktynininkų sąrašą, kurie turės vieną šansą užfiksuoti greičiausią ratą.

Greičiausią finalinį ratą nuvažiavo Jonas Poškus, vairuojantis „Mitsubishi Lancer Evo VI“. Be galinio bamperio Lenktynininkas šį ratą važiavo be galinio bamperio, be kurio tiesiojoje automobilio maksimalus greitis padidėja 4 km/h.  Jono laikas - 1 min. 17.163 sek.

Nuo jo Vytas Bilinskas atsiliko beveik viena sekunde, o trečią laiką užfiksavo Egidijus Bulotas, atsilikęs 2,3 sek. Beje, lenktynininkas skundėsi, kad rato pabaigoje užfiksuoti geresnį laiką sutrukdė latvis Mareks Matvejevs, kurį Egidijus pasivijo finišo tiesiojoje. Latvis tuomet važiavo labai lėtai, nors tai buvo jo greitasis ratas, bet prieš tai jo metu Mareks apsisuko trasoje bei praradęs šansą pakovoti dėl pergalės niekur nebeskubėjo.

Pasibaigus paskutiniam šio sezono greičiausiam ratui išaiškėjo, kas tapo greičiausiu bendroje „Fast Lap“ sezono įskaitoje. Puikiai paskutiniame etape pasirodęs Jonas Poškus bendroje įskaitoje surinko 55 taškus ir tapo sezono nugalėtoju. Puikią formą sezono metu demonstravęs latvis Mareks Matvejevs po šios dienos nesėkmių turės tenkintis antrąją vieta (51 taškas). Trečias sezoną baigė Vytas Bilinskas, jis surinko 36 taškus.

„Super Fast Lap“ rezultatai:

1. Jonas Poškus/Mitsubishi Lancer EVO VI   1:17.163
2. Vytas Bilinskas/Mitsubishi Lancer Evo VI   1:18.073
3. Egidijus Bulotas/Porsche 968   1:19.478
4. Andrius Firantas/Honda S2000   1:20.095
5. Gytis Vaitulionis/Subaru Impreza   1:20.119
6. Gediminas Bilinskas/BMW E30   1:20.373
7. Karolis Doleba/Honda Civic   1:21.760
8. Benas Černiauskas/Honda Civic VTI-T   1:22.419
9. Tadas Lučkaitis/Nissan 240SX   1:22.765
10. Deividas Sakalauskas/Honda Civic    1:22.950
11. Vaidotas Mitkus/Subaru Impreza WRX  1:24.565
12. Dainius Jarušaitis/Honda Civic   1:25.072
13. Mareks Matvejevs/Lotus Exige   1:36.009

„Fast Lap“ įvykiai už trasos ribų

Lenktynių metu veiksmas vyko ne tik trasoje, jos apylinkėse virte virė gyvenimas: įdomūs pašnekesiai, šašlykų kepimas, juokas, šėlionės – visad puošia šį renginį, kaip ir „Fast Lap“ mergijos, ir sukuria labai jaukią atmosferą. Šį kartą renginį papuošė eilė išblizgintų bei išpuoselėtų automobilių, kurie atstovavo dvi barikadų puses: Japonija ir Vokietija, arba JDM ir VAG. Vokiškoje stovykloje dominamo senesniųjų kartų „Volkswagen Golf“ automobiliai, kuriems kompanija palaikė „Porsche“ bei „BMW“, o japonų frontą laikė trys nuostabūs „Nissan Datsun“, „Honda“ markės automobiliai bei „Scion FR-S“, paverstas į „Toyota GT86”.

Žiūrovai abiejose grupėse išrinko automobilį su geriausiu variklio skyriumi, gražiausiu eksterjeru bei interjeru.

„Toyota GT86” automobilis buvo apklijuotas specialiais 2013 metų „Fast Lap“ lenktynių sezono lipdukais. Taigi iki kito sezono, kurio tikriausiai jau laukia daugelis.