Fast Lap 2014: finale triumfavo Jonas Poškus
Rugpjūčio 30 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ įvyko finalinis populiariųjų lenktynių „Autoplius Fast Lap“ etapas, kuriame netrūko bekompromisių kovų, geros nuotaikos ir malonios atmosferos. Net saulė į padangę tikriausiai sugrįžo vien tam, kad finalinė šventė būtų kaip pagal užsakymą, o vasara pasibaigtų sportiniu vasarišku ritmu.
Ketvirtajame „Fast Lap“ lenktynių etape netrūko nieko: daug sportinių automobilių, gausus kampelis stilingų automobilių, tuzinas superautomobilių, atskiroje trasoje „šeriantys“ drifto bolidai, gera muzika, daug žiūrovų, puikus oras, nugalėtojų šampano purslai bei džiugesio emocijos ir net „Nemuno žiedo“ trasoje nusileidęs malūnsparnis, atskraidinęs seksualias merginas.
Renginio organizatoriai iš tikrųjų turi sukūrę nepakartojamą receptą. Net gi visų nelauktas lietus į trasą atslinko tik tuomet, kai buvo išlaistytas visas prizininkų šampanas. Jėga!
Jonas Poškus greičiausias
Finalinėje „Super Lap“ kovoje, kuomet sportininkai turi tik vieną galimybę užfiksuoti greičiausią rato įveikimo laiką, itin greitas buvo Jonas Poškus su aštuntos evoliucijos „Mitsubishi Lancer“. Jo pasiektas rezultatas – 1 min. 17.415 sek. ir tai lėmė jam pergalę ne tik šiose varžybose, bet jis tapo ir viso, iš keturių etapų sudaryto, „Autoplius Fast Lap“ čempionato nugalėtoju.
Antrą vietą „Super Lap“ kovoje užėmė Andrius Firantas, vairavęs „Anahonda“ a.k.a. „Honda S2000”, jo laikas – 1 min. 18.947 sek.
Trečią vietą užėmė Ugnius Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer EVO X“, jo rezultatas – 1 min. 21.067 sek.
Labai gaila, bet dėl čempiono vardo negalėjo pakovoti Tauras Tunyla su „Mazda MX-5”, kuris turėjo teorinių galimybių aplenkti Joną Poškų. Tačiau T. Tunylos automobilis buvo smarkiai apgadintas per „Race 2” lenktynių incidentą su Izidoriumi Paukščiu. Mechanikai paruošė automobilį, kad Tauras galėtų startuoti finalėje „Super Lap“ kovoje, tačiau jam nepavyko užfiksuoti gero laiko dėl vis dėl to per daug pažeisto automobilio.
Finalėse lenktynėse dalyvavo ir suomis Toni Ruokonenas, važiavęs su „Nissan Skyline R32“, apautu slick tipo padangomis. Jo geriausias rezultatas buvo 1 min. 18.510 sek. Tačiau jis nesivaržė šioje įskaitoje dėl kitokių padangų.
Race R1600/R2000
R1600 ir R2000 klasių pirmose „Race“ lenktynėse prie starto linijos išsirikiavo net 22 dalyviai. Greičiausias čia buvo Julius Skirmantas su „Honda Civic“, antras Mantas Neverdauskas taip pat su „Civic, kuris nugalėtojui pralošė tik 0.275 sek., o trečias - irgi „žoliapjovę“ vairavęs - Deividas Saukalauskas. Antrose lenktynėse, kuomet pirmas dešimtukas startuoja atvirkštine tvarka, pirmas atlėkė Mantas Neverdauskas, antras buvo Deividas Sakalauskas, o trečias Andrius Keblys su „Honda Civic“.
Susumavus abiejų važiavimų rezultatus R1600 klasės nugalėtoju tapo Mantas Neverdauskas, o R2000 klasėje pergalę šventė Andrius Keblys.
Race NA2000/Turbo2000
Galingųjų raketų „Race“ lenktynėse susikovė dar daugiau bolidų – net 28. Pirmose batalijose nepavejamas buvo Ugnius Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer EVO X“, antrąją vietą pelnė Mindaugas Rickevičius su „BMW 332 E30”, o trečias liko Nerijus Urbonavičius su „Lancer EVO V“, atsilikęs mažiau nei vieną sekundę.
Antrose NA2000/Turbo 2000 lenktynėse virė itin įtempta kova. Čia labiausiai nepasisekė Taurui Tunylai, kuris susidūrė su Izidoriumi Paukščiu „Ąžuolo“ posūkyje. Abiejų automobiliai susilietė šonais, dėl ko Tauro „MX-5” pakilo į orą ir nulėkė į trasą juosiančius barjerus. Su silpnesniu automobiliu važiuojantis sportininkas rodė itin gerą važiavimą ir pirmose „Race“ lenktynėse buvo užėmęs puikią ketvirtą vietą.
Šių lenktynių pirmasis trejetukas šįkart tilpo į vieną sekundę.
Bet vis dėl to pirmas buvo Nerijus Urbonavičius, už savęs sugebėjęs išlaikyti Ugnių Žiedavičių. Kertant finišo liniją juos teskyrė 0.505 sek. Trečią poziciją pelnė Edvinas Filipavičius su „BMW M3”. Jis Ugniui pralošė tik 0.345 sek.
Taigi susumavus abiejų važiavimų rezultatus NA2000 klasės nugalėtoju buvo paskelbtas Edvinas Filipavičius, o TURBO2000 įskaitos nugalėtoju tapo Nerijus Urbonavičius.