You are here

Autoplius Fast Lap 2016, 2 etapas: Vėl pagerintas trasos rekordas ir įtempta kova lenktynėse

Gegužės 22 d. pasibaigė antrasis „Autoplius Fast Lap” etapas. Kaip visada netrūko įtemptos kovos ir netikėtumų. Didžiausiu, bet lauktu siurprizu tapo Jono Poškaus dukart iš eilės pagerintas „Nemuno žiedo“ rekordas.

Per šeštadienio kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus Jonas Poškus su „Mitsubishi Evo VIII“ pagerino „Nemuno žiedo“ rekordą. Po 1:13.315 trukusio važiavimo lenktynininkas šypsojosi, kad šis rezultatas bus greitai pagerintas.

Savo pažadą jis ištęsėjo ir jau sekmadienio ryte „įvažiavo“ 1:13.073. Be jokios abejonės toks rezultatas J. Poškui atnešė pergalę „Time Attack Pro 2500+“ klasėje. Už jo išsirikiavo Egidijus Bulotas su juodu „Porsche 968EBR” ir Antanas Vėbra su tik šviežiai trasą pasiekusia „Mazda RX-8”.

Dar vienas rimtas pretendentas į trasos rekordą sekmadienio važiavimus praleido – Dainiaus Matijošaičio „Mitsubishi Lancer Evo” sugedo jau pirmajame lenktynių rate.

„Super Lap“ rokiruotės

„Pro“ klasės „Super Lap“ važiavimai susidėliojo labai įdomiai. Nepavejamas čia buvo Jonas Poškus. Kaip ir reikėjo tikėtis, antras finišavo ilgųjų distancijų didmeistris Egidijus Bulotas.

Pagal visos dienos rezultatus trečioji vieta turėjo atitekti Antanui Vėbrai, tačiau „Wolf Race” lenktynėse jis susidūrė su panevėžiečio Tado Petronio „Subaru Impreza“. Smūgis buvo toks stiprus, kad A. Vėbra dėl apgadinimų turėjo riedėti iki techninės zonos iš kurios daugiau ir neišvažiavo į trasą. O T. Petronio automobilis po smūgio į galą trenkėsi į pylimą, vertėsi ir turės ilgas valandas praleisti remonto dirbtuvėse.

Taigi trečioji „Super Lap” vieta atiteko tikrai ne galingiausiu (310 AG) rikiuotėje „Volkswagen Golf“ automobiliu lenktyniavusiam Mantui Jančauskui. Jis tikrai užsitarnavo vieta ant nugalėtojų pakilos, nes abi dienas bene su kiekvienu važiavimu gerino savo laikus „skusdamas“ nuo jų bent po kelias šimtąsias sekundės dalis.

„Street“ klasės „Super Lap“ paskutinieji ratai galėjo pateikti siurprizų, tačiau pirmoji vieta atiteko etatiniam šios klasės nugalėtojui Dainiui Kabliui. Pirmą dieną geresnius laikus rodęs latvis Arturs Batraks „Super Lap“ metu nusileido D. Kabliui, ir negana to, čia jis padarė klaidą - praleido vieną stabdymo zoną ir jo laikas buvo anuliuotas. Tokiu būdu antru tapo Algirdas Gelžinis su „Audi TT RS“, o jaunasis Simonas Urbonas su „Subaru Impreza“ parodė trečią rezultatą.

Pirmoji lenktynininkė ant „Wolf Race“ pakylos

„Wolf Race“ B diviziono mažiausioje R1600 klasėje vėl nepralenkiamas buvo Tauras Tunyla su mažyliu „Volkswagen Lupo“. Nuo jo nedaug atsiliko Lukas Stanevičius su „Honda CRX“. Jiems įkandin avažiavo Tomas Jatkevičius su senučiu, 1979 metų gamybos, bet vis dar greitu ir labai gražiu „VW Golf GTI“.

R2000 klasėje triumfavo Edvinas Mardosas, kuris visą dieną veidrodėlis į veidrodėlį lenktyniavo su savo komandos draugu Juliu Skirmantu. Tačiau antrajame važiavimo kolegos susidūrė ir pastarama teko nebaigti lenktynių. Tai leido Aleksandrui Iljinui užlipti ant antro pakylos laiptelio. Trečioji vieta atiteko pirmąkart „Nemuno žiede“ su savo nauju pirkiniu – margaspalviu „Honda Civic“ lenktyniavusiam panevėžiečiui Kristijonui Pelaniui.

„Wolf Race“ A diviziono R3000 klasėje aukščiausios prabos apdovanojimas atiteko nuostabiai lenktyniavusiam Virginijui Gelžiniui su BMW E30. Už jo išsirikiavo dar du BMW pilotai - antrosios vietos privalumais džiaugėsi Židrius Šiaučiūnas, o trečias liko Linas Steponaitis.

Galingiausioje R3000+ klasėje už tobulą važiavimą laurų sulaukė Mantas Jančauskas. Jam nusileido Tomas Sveikauskas su egzotiškąja „Toyota Supra“, užėmęs antrąją vietą.

„Autoplius Fast Lap“ organizatoriai džiaugiasi, kad pagaliau ant laimėtojų pakylos lipo dama - Indrė Senkutė su „Volkswagen Golf GTI“. Nuolatinė šių lenktynių dalyvė neslėpė džiaugsmo ir stojo šalia vyrų. Prie tokios situacijos nepratę vyrai labai džentelmeniškai pasidalijo šampano purslais, kad šie nepatektų ant išpuoselėtų I. Senkutės plaukų.

„Autoreivas“ išsiskyrė itin dideliu dėmesiu žiūrovams. Šeštadienio naktį jie būriais rinkosi „Naktinę šeryklą“, kur prožektorių šviesoje kelias valandas vyko „drifto“ važiavimai. Sekmadienį atvykusiųjų dėmesį kaustė ne tik greičiausi „Time Attack“ ir azartiškieji „Wolf Race“ važiavimai, bet pagrindinėje trasoje vykstantis „driftas“, įspūdingos „Monster Energy“ merginos ir veiksmas net prie trijų scenų


Antrojo „Autoplius Fast Lap“ etapo rezultatai

Time Attack Street 2500

1. Justas Gudavičius, Mazda Miata, 1:27.607
2. Tomas Buškevičius, Honda Civic, 1:28.616
3. Vytas Bilinskas, Toyota FRS, 1:28.857

Time Attack Street 2500+

1. Dainius Kablys, Mitsubishi Lancer Evo X, 1:23.721
2. Arturs Batraks, Mitsubishi Lancer Evo VI, 1:25.120
3. Algirdas Gelžinis, Audi TT RS, 1:26.180

TIme Attack PRO 1600

1. Tauras Tunyla, Volkswagen Lupo, 1:22.819
2. Lukas Stanevičius, Honda CRX, 1:22.876
3. Tomas Jatkevičius, Volkswagen Golf Mk1, 1:24.762

Time Attack PRO 2500

1. Julius Skirmantas, Honda Civic, 1:19.194
2. Edvinas Mardosas, Honda Civic, 1:20.091
3. Aleksandras Iljinas, 1:20.506

Time Attack PRO 2500+

1. Jonas Poškus, Mitsubishi Lancer Evo VIII, 1:13.073
2. Egidijus Bulotas, Porsche 968EBR, 1:15.073
3. Antanas Vėbra, Mazda RX8, 1:15.792

Superlap PRO

1. Jonas Poškus, Mitsubishi Lancer Evo VIII, 1:14.461
2. Egidijus Bulotas, Porsche 968EBR, 1:16:236
3. Mantas Jančauskas, Volkswagen Golf, 1:19.540

Superlap Street

1. Dainius Kablys, Mitsubishi Lancer Evo X, 1:24.413
2. Algirdas Gelžinis, Audi TT RS, 1:26.817
3. Simonas Urbonas, Subaru Impreza, 1:27.691

Wolf Race R1600

1. Tauras Tunyla, Volkswagen Lupo
2. Lukas Stanevičius, Honda CRX
3. Tomas Jatkevičius, Volkswagen Golf Mk1

Wolf Race R2000

1. Edvinas Mardosas, Honda Civic
2. Aleksandras Iljinas, Honda Civic
3. Kristijonas Pelanis, Honda Civic

Wolf Race R3000

1. Virginijus Gelžinis, BMW E30
2. Židrius Šaučiūnas, BMW 325
3. Linas Steponaitis, BMW 320

Wolf Race R3000+

1. Mantas Jančauskas, Volkswagen Golf
2. Tomas Sveikauskas, Toyota Supra
3. Indrė Senkutė, Volkswagen Golf