You are here

Fiat Tipo hečbekas – viliojantis pasirinkimas

  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas
  • Fiat Tipo hečbekas
    Fiat Tipo hečbekas

Anuomet „Fiat Tipo“ buvo mažas, paprastas automobilis, kuris gimęs 1988 metais tikriausiai svajojo, kad užaugęs bus dailus, paprastas, bet solidus italas.

Ir štai praėjus gana ilgam laikui, po to, kai šis modelis 1995 metais išnyko iš automobilių pasaulio, „Fiat“ pranešė, jog „Tipo“ sugrįžta.

Hečbekas su sedano ratų baze

2015 metais grįžo jis šiuolaikiškas, apvalių formų, bet su sedano kėbulu, o po metų italų gamintojas pristatė ir universalo bei hečbeko versijas.

Fiat Tipo hečbekas

Sedanas į mūsų akiratį jau buvo pakliuvęs – tuomet jam skyrėme keturis pliusus ir tris minusus. Be to, „Tipo“ kaip reikiant nustebino ir pranoko iš anksto nusistatytus lūkesčius. Todėl susitikus akis į akį su „Tipo“ hečbeku, kuomet jis pasiekė Lietuvą, – buvo aišku, ko galima iš jo tikėtis.

Sprendimas geras – pradžioje sukurti sedaną, o po to ant tos pačios bazės paleisti dar ir universalą su hečbeku, kuriame erdvė bet kokiu atveju garantuota. Gale vietos čia tikrai pakanka. Įlipimas geras ir patogus, o kojoms netrūksta vietos.

Hečbeko ilgis yra 4368 mm, jo plotis 1792 mm, o aukštis – 1495 mm. Ratų bazė sudaro 2637 mm. Automobilis itin erdvus tiek priekyje, tiek gale, tiek bagažo skyriuje, kur telpa 440 litrų krovinio. Lyginant su sedanu jis kiek trumpesnis ir vos 2 mm žemesnis.

Fiat Tipo hečbekas

Variklių gama išlaikyta ta pati – Lietuvoje siūlomi 3 benzininiai ir 2 dyzeliniai agregatai, kurių galia svyruoja nuo 95 iki 120 AG.

Skoningas interjeras

Išorėje ypatingų pokyčių taip pat neatsirado, tik galinė dalis įgavo hečbekui būdingas formas. Tuo tarpu viduje iškart į akis krenta naujo dizaino ekranas, įmontuotas centrinėje konsolėje, kuris pagyvina interjerą. Sedane buvo kiek nuobodžiau. Toks ekranas suteikia daugiau solidumo ir sukuria papildomos erdvės pojūtį priekinėje dalyje. Be to, vairas taip pat tapo mielesnis rankoms. Salono medžiagos vidutinės, bet stebėtinai malonios lietimui.

Fiat Tipo hečbekas

Kalbant apie „Tipo“ hečbeko saloną galima pasakyti, kad čia vyrauja visiškas paprastumas, tačiau skoningas. Čia nėra nieko nereikalingo, o tik ekranas, dideli klimato kontrolės valdikliai, kuriuos galima valdyti tiesiog intuityviai, net nenukreipiant žvilgsnio į juos, ieškant ką paspausti ar kiek pasukti. Tiesiog, viskas čia suprojektuota ūkiškai! Nepatogios tik sėdynių šildymo knopkės, kurias reikia siekti ranka.

Fiat Tipo hečbekas

Mygtukų kiekis automobilyje kiek įmanoma minimalus, o multimedijos meniu labai įdomus, modernus ir itin lengvai valdomas. Tiesa, jis galėtų būti bent akimirką greitesnis. Navigacija pateikiama su 3D vaizdais bei informacija apie nuvažiuoti likusį atstumą iki greitį fiksuojančių stacionarių „inkilų“.

Ruda išorės spalva verčia šį „Tipo“ vadinti itališku šokoladu su gerais ingridientais viduje. Sedanas tikrai nublanksta prieš vėliau rinkoje pasirodžiusį hečbeką, kuris sukuria žymiai daugiau teigiamų emocijų.

Fiat Tipo hečbekas

Kaip ir sedane, taip ir hečbeke – minuso nusipelno posūkių perjungimo svirtelės, kurios jungiasi per sunkiai bei per triukšmingai. Dar gi, ant vairo esantys mygtukai neatrodo užtikrintai – juos paspaudus, jie kiek „plaukioja“.

Važiavimas

Važiuoklė taip pat išliko kieta bei pranešanti vairuotojui apie kelio nelygumus. Valdosi „Tipo“ paklusniai – vairo mechanizmas itin informatyvus, o „City+“ režimas leis atsikvėpti, kuomet reikės be galo daug sukinėti vairaratį. Pagirti verta ir stabdžius - už jų efektyvumą.

Testuotas „Tipo“ turėjo 1,6 litro dyzelinį variklį su turbokompresoriumi. Galingumas 120 AG ir 320 Nm. Visa tai perduodama į priekinius varomus ratus per 6 laipsnių automatinę greičių dėžę, pasižyminčia geru darbu ir leidžiančia atsiskleisti variklio potencialui, nors pajudant automobilis atrodo šiek tiek bukas.

Fiat Tipo hečbekas

„Fiat Tipo“ kuro sąnaudos labai padorios. Važiuojant keliu Vilnius-Kaunas, kuomet vidutinis greitis buvo 109 km/h kuro sąnaudos sudarė 5,7 l/100 km. Važiuojant paprastu keliu kuro suvartojimas sukosi 5 litrų lygmenyje.

Mieste „Tipo“ naudojo 6,7 litro degalų šimtui kilometrų kelio – važiuojant ne taupiuoju režimu.

Taigi prie visų išvardytų gražių epitetų, jis dar ir taupus.

Fiat Tipo hečbekas

Taigi „Tipo“ hečbekas gali puikiai tikti jaunai šeimai, ieškančiai naujo, nebrangaus, bet tuo pačiu ir gero automobilio. Hečbekas taip pat puikiai tiks ir verslo sektoriui, kuriam reikalingas patogus, paprastas, talpus, praktiškas bei ekonomiškas automobilis, vykdant kasdieninius darbus.

Kaina

Testuoto „Tipo“ kaina siekia 20 490 eurų, o pigiausią versiją galima įsigyti už 13 990 eurų. Ir tai bene pigiausias automobilis C segmente, kuriame konkurencija yra itin arši.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias C segmento automobilių kainas salonuose (2017 09-10):

 Automobilis  Bazinė kaina, EUR  Pasiūlymai MotorSniper.lt svetainėje
 Fiat Tipo (hečbekas)  13 990  -
 Ford Focus  15 280  15 pasiūlymų su 15-28 % nuolaida
 Hyundai i30  14 990  -
 Honda Civic  19 180  -
 Kia cee'd  14 690  4 pasiūlymai su 15-20 % nuolaida
 Mazda3  15 990  -
 Nissan Pulsar  15 290  -
 Opel Astra  14 646  -
 Peugeot 308  14 900  -
 Renault Megane  16 526  6 pasiūlymai su 16-19 % nuolaida
 Toyota Auris  14 850  1 pasiūlymas su 15 % nuolaida
 VW Golf  16 526  -

 

Fiat Tipo hečbekas

Kategorijos: 
Automobiliai: