You are here

„Fiat Tipo“ apžvalga: 4 pliusai ir 3 minusai

  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Autorius Vytautas Pilkauskas

„Fiat Tipo“ vardas automobilių pasaulyje buvo minimas jau gana seniai. Tokį modelį hečbeko tipo kėbulu itališkų automobilių gamintojas gamino 1988 – 1995 metais. Šis vardas buvo vėl naujai ištartas po 20 metų, kuomet 2015 metais buvo pristatytas naujasis „Fiat Tipo“ sedanas.

Jeigu „Fiat Tipo“ būtų mobiliuoju telefonu, tai jis turėtų spalvotą ekraną bei šiems prietaisams įprastas funkcijas: skambinimas, trumpųjų SMS žinučių rašymas, WiFi ryšys bei dar 4 megapikselių kamera. Jis gi net nebūtų išmanus, neturėtų pačių įvairiausių programėlių, tačiau jo savininką džiugintų net savaitę tarnaujančia baterija bei tvirtu korpusu. Tiesiog tai būtų mobilus telefonas, kaip darbo įrankis, leidžiantis be jokių problemų kiekvieną dieną atlikti pagrindines funkcijas.

Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taigi, tikriausiai supratote, jog norime pasakyti, jog naujasis „Fiat Tipo“ yra geras automobilis, galintis be jokių problemų nuvežti ekipažą iš taško A į tašką B. Jis neturi daug privalumų, tačiau turi viską, ko reikia, kad su šiuo automobiliu būtų galima važinėti tiek mieste, tiek leistis į tolimas keliones. Taigi tai tikrai puikus pasirinkimas įmonėms, norinčioms naujo automobilio, kuris atliktų kasdieninės, darbingai nusiteikusios mašinos funkciją.

Naujasis „Fiat Tipo“ turi ne vieną minusą, tačiau jie nėra esminiai. Pliusų jam priskaičiavome tikrai daug – kartu jie sugeba visus minusus „sumalti į miltus“.

Taigi, pradedam pliusų ir minusų dalybas.

Paklusnus valdymas

„Fiat Tipo“ yra nuspėjamas kelyje, jis pasižymi itin informatyviu vairo mechanizmu, kas leidžia jausti automobilį ir džiaugtis jo paklusniu valdymu ir staigiau įveikiant posūkius. Be to, važiuojant nesijaučia greičio pojūčio, o vairas maloniai laikosi rankose. Gal tik šiek tiek užtruko surasti patogią vairuotojo sėdėseną, tačiau ją atradus – kelione skųstis nebuvo galima. Nors automobilis valdomas maloniai, tačiau važiuoklė kartais dirbo gana nervingai.

Paprastumas

Viskas šiame automobilyje labai paprasta, mygtukų ne daug, visi valdikliai išdėstyti patogiai. Medžiagų kokybė normali, interjero apdailos nėra pagamintos iš brangių medžiagų, tačiau šias detales ranka jaučia maloniai. Interjero kūrėjams būtų galima pateikti priekaištą nebent dėl to, kad sėdintys gale kojomis išteps priekinių sėdynių galinę dalį, kuri yra medžiaginė. Be to, kiek per kieti yra priekinių sėdynių galvos atlošai. Sukritikuoti dar reikėtų ir posūkių svirtelę – jungiant posūkio signalą, svirtelė atrodo labai netvirtai.

Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Reikia dar paminėti ir multimedijos ekraną, kuris yra vos 5 colių skersmens, bet ir paprastame mobiliajame telefone ekranai nėra itin dideli..

„Fiat Tipo“ tikrai nelaimės gražiausio automobilio titulo, jis nėra išskirtinis, tačiau stilingas. Fantazuoti mėgstanti vaizduotė net gi gali įžvelgti priekinių žibintų panašumą į trečios serijos BMW žibintų dizainą.

Erdvu tiek salone, tiek bagažinėje. Pirma, daug vienos tiek vairuotojo, tiek keleivio galvai, taigi automobilyje puikiai jausis ir aukštesnis žmogus, antra – į bagažo skyrių galima sutalpinti 520 litrų krovinio.

Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Ekonomiškumas

Vienas didžiausių šio automobilio privalumų yra ekonomiškas dyzelinis variklis, kuriam tokiu būti padeda ir šešių pavarų mechaninė greičių dėžė.

1,6 litro dyzelinė jėgainė su 120 AG ir 320 Nm galia važiuojant 130 km/h greičiu naudoja tik 5,1 litro degalų šimtui kilometrų. Momentinės kuro sąnaudos esant tokiam greičiui nuolat svyravo tarp 4,5-5,5 litro. Jėga! Toliau tęsiant važiavimą 90 km/h greičiu, vidutinės kuro sąnaudos sumažėjo iki 4,9 litro. Panašu, kad važiuojant vien tik tokiu greičiu jos galėtų būti ir apie 4 litrus, aišku, jeigu kelyje nepasitaikys daug lėčiau važiuojančių automobilių, kuriuos bus norima aplenkti.

Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gamintojas teigia, kad „Tipo“ užmiestyje turėtų naudoti vos 3,6 litro degalų šimtui kilometrų. Prognozuojamos sąnaudos mieste – 5,2 litro. Mums sukiojantis miesto labirintuose ir nevengiant išnaudoti didelio sukimo momento, borto kompiuteris pateikė 7,1 litro vidutines sąnaudas.

Apie variklį galima pasakyti tik vieną blogą žodį – jis per daug triukšmingas. Burzgia kaip traktoriukas.

Pigus automobilis

Ekonomiškumu pasižymintis naujasis „Fiat Tipo“ ir kainuoja ekonomiškai. Jo kaina prasideda nuo 10 990 eurų. Tiek kainuoja bazinė, benzininė versija su 1,4 litro 95 AG benzininiu varikliu. Tiesa, bandyta dyzelinė versija kainuoja nuo 16 820 urų.

Fiat Tipo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Išvada

Susumavus visus rezultatus, pagrindiniais naujojo „Fiat Tipo“ pliusais galima įvardinti gerą valdymą, paprastumą, ekonomiškumą bei žemą kainą. Tuo tarpu minusai tikrai nėra reikšmingi: triukšmingas variklis, nervinga važiuoklė ir smulkūs trūkumai interjere. Keturi stiprūs pliusai ir trys silpni minusai. Automobilis tikrai nustebino ir sugebėjo pranokti išankstinius lūkesčius.

„Fiat Tipo“ sedanas - tai automobilis tiems, kam reikia pigios, praktiškos ir ekonomiškos transporto priemonės. Tai pigių automobilių segmento dalyvis. Norintys atnaujinti savo autoparką pigia darbine jėga, jau turėtų užsiimti eilę prie „Fiat“ atstovybės.

Kategorijos: 
Automobiliai: