You are here

„Ford Galaxy" garantuoją pirmos klasės kelionę

Kalbėti apie naujos kartos „Ford Galaxy“ debiutą naudojant žodžių derinį „praskleidė šydą“ nebus banalu – garsusis iliuzionistas Darcy Oake‘as „Youtube“ filmuke tai ir padaro, tiesa, tik jam būdingu neįtikėtinu stiliumi. Masyvus septynvietis vienatūris iš karto krenta į akis dėl visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingų priekinių grotelių, elegantiškos žibintų linijos ir grakštaus silueto. Visiems septyniems „Galaxy“ keleiviams „Ford“ pasiūlys itin ilgą pagalbinių bei saugumo sistemų sąrašą, labai patogų ir lengvai transformuojamą saloną bei visiškai naują dyzelinį variklį.

Naujos kartos „Galaxy“ bus diegiama nauja „Intelligent Speed Limiter“ greičio valdymo sistema, nuskaitanti kelio ženklus ir ribojanti automobilio judėjimo greitį taip, kad vairuotojams nereikėtų diskutuoti su kelių policija.

Dar rimtesnių pasekmių padės išvengti patobulinta susidūrimų prevencijos ir pėsčiųjų atpažinimo sistema „Pre-Collision Assist with Pedestrain Detection“. „Galaxy“ taip pat gaus „Glare-Free Highbeam“ sistemos LED žibintus, kurie aptinka priešais važiuojančius automobilius ir prislopina šviesą, kuri gali akinti vairuotojus, išlaikant maksimalų apšvietimą likusiai erdvei.

Vairavimo tikslumui ir komfortui užtikrinti skirta „Ford Adaptive Steering“ technologija, o dinamiško vairavimo mėgėjams „Ford“ pasiūlys visiškai naują turbininį 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinį variklį, generuojantį 210 AG.

Salono erdvės pritaikymo galimybėmis ir transformacijos proceso patogumu „Galaxy“ nelabai kas gali prilygti. Galinėje salono dalyje esanti valdymo panelė leidžia vienu klavišo paspaudimu nulenkti visų penkių antros ir trečios eilės sėdynių atlošus ir sukurti visiškai plokščią bagažo skyriaus paviršių. Klavišo paspaudimu trečios eilės sėdynių atlošus galima ir pakelti.

Plokščios bagažinės grindinys leidžia įkrauti didelius ar griozdiškus krovinius, o galimybė atskirai pajudinti ir palenki antros ir trečios eilės sėdynes reiškia, kad sėdėjimo bei krovimo erdvės kombinacijos yra lengvai pritaikomos kelionei į mokyklą ar oro uostą. Po bagažinės grindimis naujoji „Cargo Management Sytem“ turi 20 litrų tūrio paslėptą talpinimo erdvę, kuri leidžia vežti aukštesnius krovinius.

Priekinės eilės „Ford Multi-Contour Seats“ krėslai su „Active Motion“ masažo funkcija buvo sukurti tam, kad sumažintų keleivių raumenų nuovargį, ypač ilgų kelionių metu. Sukurtos kartu su medikais, 8 skirtingų pozicijų sėdynės taip pat atsižvelgia į karštį ir šaltį bei naudoja 11 pripučiamų pagalvių sistemą tam, kad sukurtų masažuojantį efektą šlaunims, sėdmenims ir nugaros apačiai.

„Ford“ integruotų jungčių galinė pakaba užtikrina patogų važiavimą netgi trečiosios eilės krėsluose, tuo pačiu išlaikydama gana masyvaus automobilio stabilumą ir gesindama tiek šonines jėgas, tiek vertikalų kėbulo judėjimą. „Galaxy“ taip pat turės versiją su galinės pakabos prošvaisos palaikymo sistema, užtikrinančią saugų važiavimą su sunkiu bagažu.

Visiškai naujas „Galaxy“ taip pat yra vienas pirmųjų automobilių, kuriame bus diegiama nauja adaptyvi vairavimo technologija „Ford Adaptive Steering“ padėsianti septynviečiui vienatūriui lengvai manevruoti mieste ir atsipalaiduoti ilgai vairuojant užmiestyje.

Naujajame „Galaxy“ debiutuos naujas 2 litrų darbinio tūrio „TDCi Bi-turbo“ dyzeliniis variklis, generuojantis 210 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.

Kita opcija „Galaxy“ pirkėjams - 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis gali būti 120, 150 arba 180 AG.

Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 160 AG 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ arba 240 AG 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ variklius.

Naujasis „Galaxy“ buvo kuriamas taip, kad vairuotojai ir keleiviai jaustųsi saugiai. Pirmą kartą įrengtos antros eilės sėdynių šonines oro pagalves. Priekinės eilės keleiviams taip pat skirtos kelių apsaugos bei šoninės oro pagalvės, o pripučiamos užuolaidos yra sumontuotos visose trijose eilėse.

„MyKey“ technologija įgalina savininkus užprogramuoti raktą kuris gali blokuoti ateinančius telefonų skambučius; apriboti maksimalų greitį; sumažinti garso sistemos garsą ir išjungti garso sistemą, jeigu keleiviai nėra prisisegę saugos diržų.

„Galaxy“ kūrėjams pavyko išvengti tokio tipo automobiliams būdingo „antsvorio“ įspūdžio. Vienatūris lengvai atpažįstamas kaip elegantiškas, rafinuotas ir dinamiškas pastarųjų metų „Ford“.

Itin sėkmingai pavyko išspręsti masyvaus automobilio galo problemą - suliejant automobilio stiklą su galinių žibintų blokais, sukurtas didelės stiklo erdvės įspūdis. Ploni langų rėmai taip pat sukurti taip, kad padidintų matymo lauką iš automobilio vidaus, o iš išorės automobilis atrodytų grakštesnis.

Visiškai naujas „Galaxy“ pasižymi įmantriu interjeru, kurio centre puikuojasi centrinė konsolė, susiliejanti su viršutine panele ir apgaubianti prietaisų skydelį. Apdailos detalėse daug aliuminio, anglies pluošto ir lako blizgesio. Atviras ir erdvus salonas pasižymi didele stiklo erdve ir pasirenkamu pilnu panoraminiu stiklo stogu.

Kategorijos: 
Automobiliai: