You are here

„Ford Mustang“ tapo elektriniu SUV, pavadintu „Mach-E“

  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
    Ford Mustang Mach-E

Ar kada nors pagalvojote, kad legendinis „Ford Mustang“ ims ir pavirs padidinto pravažumo automobiliu? Tikriausiai - ne. O kad taps elektromobiliu? Tikriausiai – taip.

Tačiau atsitiko kiek kitaip, „Mustang“ tapo elektriniu SUV, padavintu „Mustang Mach-E“.

Ford Mustang Mach-E

„Ford“ sukūrė elegantiškos išvaizdos ir sunkiai apibūdinamo kėbulo tipo miesto visureigį, atsižvelgdamas į būsimųjų jo savininkų poreikius. Elektromobilis išsaugojo lengvai atpažįstamus „Mustang“ išvaizdos akcentus ir vairavimo ypatumus.

Gamintojas teigia, kad bus siūlomos penkios šio elektromobilio versijos. Bus galima rinktis priekiniais arba visais ratais varomą modelį, o nuvažiuojamas atstumas, priklausomai nuo versijos ir baterijų talpos, bus nuo 400 iki 600 km (WLTP)

Select“ versija

„Select“ versija turės standartinę bateriją su 75,7 kWh talpa, o šios versijos galingumas bus 259 AG. Galiniais ratais varomas modelis gaus 414 Nm sukimo momentą, o visais varomais ratais – 565 Nm.

Galu varomas „Mustang Mach-E Select“ nuo 0 iki 96 km/h (mph) įsibėgės per 6 sekundes, o visais ratais varomo modelio pagreitis truks 5,5 sek.

„Select“ versijos kaina prasidės nuo 43 895 JAV dolerių.

Premium“ versija

„Premium“ versija kainuos nuo 50 600 JAV dolerių ir bus galima užsisakyti didesnės talpos bateriją – 98,8 kWh.

Toks galu varomas elektromobilis generuos 286 AG ir 414 Nm, o iki 96 km/h įsibėgės per 6,5 sek. Nuvažiuojamas atstumas 483 km.

Ford Mustang Mach-E

Visais ratais varoma versija turės 338 AG ir 565 Nm, pagreitis iki 96 km/h truks 5,5 sek., o nuvažiuojamas atstumas sieks 435 km.

GT Performance“ versija

Galingiausia ir įdomiausia versija vadinsis „Mach-E GT“, kurios kaina prasidės nuo 60 500 JAV dolerių.

Gamintas teigia, kad ji turės 465 AG ir 830 Nm, o modelis bus siūlomas tik su visais varomais ratais ir su didelės talpos baterija (98,8 kWh). Pagreitis iki 96 km/h (60 mph) truks tik 3,5 sek.

„Ford“ akcentuoja, kad standartinės talpos baterija nuo 10 iki 80 procentų pasikraus per maždaug 38 minutes, naudojant 150 kW įkrovimo stoteles.

Tyrimai rodo, kad 80 proc. elektromobilių savininkų jų akumuliatorius krauna namuose, todėl „Ford“ pasiūlė penkis kartus įprastos elektros rozetės galią viršijančią sistemą „Ford Connected Wallbox“. Pastaroji leidžia per valandą pakrauti elektromobilį maždaug 62 kilometrų keliui. Kitas sprendimas –naudoti paprastą namų rozetę ir specialų kabelį „Ford Home Charge Cable“, kuris per valandą leis pakrauti elektromobilį 14 km keliui.

Elektromobilio įkrovimo galimybes išplečia prieiga prie „FordPass“ įkrovimo tinklo, plėtojamo drauge su „NewMotion“. „FordPass Connect“ jungtis ir „FordPass“ programėlė leis vartotojams naudotis didžiausiu ir sparčiausiai besiplečiančiu Europoje įkrovimo stotelių tinklu, kuriame jau dabar yra 125 tūkst. stotelių 21-oje šalyje.

Ford Mustang Mach-E

„Mach-E“ vairuotojas galės rinktis iš trijų vairavimo režimų – „Whisper“, „Engage“ ir „Unbridled“. Kiekvienas jų išsiskiria specifiniu vairavimo ir energijos vartojimo būdu, dinamikos valdymu ir net specialiai režimui transliuojamu variklio garsu.  „Ford“ didžiuojasi ir įvairiomis sąlygomis išbandyta visų varančiųjų ratų sistema – ji leidžia trauką nepriklausomai paskirstyti priekinei ir galinei ašiai. Važiavimo saugumui ir kokybei užtikrinti „Mach-E“ pasitelkė „Brembo Flexira“ stabdžius ir „MagnaRide“ pakabos sistemą.  

Naujajame „Mustang“ debiutuoja naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, kurioje šįkart apsigyveno ir AI modulis, leidžiantis sistemai mokytis ir įsidėmėti vairuotojo preferencijas. Priekinėje „Mach-E“ panelėje į akis krenta 15,5 colių įstrižainės ekranas, kuris leidžia patogiai naudotis nauja „Ford“ SYNC vartotojo sąsaja.

Elektromobilis yra pirmasis „Ford“, turintis vadinamąją „Phone As A Key“ sistemą, kuri leidžia vietoje rakto naudoti vairuotojo mobilųjį telefoną. Sistema „Bluetooth“ ryšiu susisiekia su telefonu ir atrakina automobilį bei leidžia jį užvesti. Jei telefonui kažkas nutiktų, sistema leidžia automobilį atrakinti ir aktyvuoti atsarginiu kodu, kurį reikia suvesti statramstyje sumontuotame pultelyje. 

Ribota pirmoji „Mach-E“ serija „First Edition“  turės didžiulį panoraminį stoglangį ir galės būti dažoma „Brabber Blue Metallic“ mėlynais dažais.

Pirmieji automobiliai rinkoje pasirodys 2020 metų pabaigoje.

Ford Mustang Mach-E

Kategorijos: 
Automobiliai: