You are here

Ford Mustang: Amerikietiškų raumenų evoliucija

  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
  • Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka
    Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Visiems automobilių entuziastams puikiai pažįstamas „Mazda MX-5“, šiais metais perkopė vieno milijono parduotų vienetų ribą. Tai reiškia, jog maždaug 100 žmonių per dieną įsitaiso sau didžiulę šypseną, kai vos tik pajaučia rankose automobilio raktelius. Kas lėmė šią sėkmę? Atsakymas iš esmės yra paprastas kaip ir pats modelis. Tai yra lengvas, mechaniškai labai paprastas automobilis, kurio sudėtingumas yra ribojamas tik saugumo reikalavimų. Paprasčiau tariant, jame rasite tik tai, kas yra būtiniausia, norint išlaikyti saugumo ar taršos normas. Mažas bei vikrus variklis, anoreksiškas svoris, stratosferiškai aukštas patikimumas, galiniai varantys ratai bei nuleidžiamas stogas papirko viso pasaulio benzingalvius.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Be abejo, europiečiai taip pat puikiai sugeba gaminti lengvus, veržlius, šviežumu spinduliuojančius automobilius su paprastu sulankstomu stogu bei galiniais varomais ratais. Britų „Lotus“ savo ikoniškuosius automobilius sugebėdavo gaminti iš išlydytų vonių, į kuriuos dėdavo „Rover“ variklius. Italų „Alfa Romeo“ savuosius gamindavo iš tokio plono plieno, kad pro jį realiai buvo galima skaityti (kita vertus, nelabai kas pasikeitė ir šiandien). Praeityje garsus dar vienas britų gamintojas „Triumph“ turbūt nieko kito ir negamino kaip tik dviviečius rodsterius, nors visi gamyklos darbuotojai, šaltuoju metų laiku, savo sustingusius pirštus galėjo šildytis nebent tik prie žarijų indo. Tačiau kaip su Amerika?

Amerika

Trumpai prisiminus istoriją, Europoje pirmieji automobiliai primindavo prabangius meno kūrinius, kurie iš esmės buvo skirti nebent dvarininkams ar tiesiog pasiturintiems žmonėms. Europoje, prabangos preke laikyti pirmieji automobiliai, parodydavo žmogaus statusą, todėl jie buvo gaminami preciziškai it būsimieji meno kūriniai. Amerikoje automobilis buvo skirtas tiesiog buities palengvinimui, kad ūkininkas galėtų parsivežti šieno kupetą ar nukautą gyvulį iš prerijų. Iš esmės, tai buvo nepailstantis arklio pakaitalas. Europiečiams nuo pat pradžių buvo svarbus dizainas, surinkimo kokybė, dinaminės savybės bei išliekamoji vertė. Apibendrinkite visa tai ir suprasite, kodėl mes turime „Porsche“, „Aston Martin“, „Ferrari“, „Maserati“ ir krūvą kitų nuostabių gamintojų, o amerikiečiai turi pikapą „Ford F-150“ – automobilį, kuris nuo nulio iki šimto įsibėgėja per kalendorinį laiko vienetą ir kurio gale yra tiek vietos kiek vidutiniame bute Perkūnkiemyje. Beje, važiuojant vingiuotu keliu, su juo patirsite tiek pat džiaugsmo kiek ir iš statomos klizmos.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Tiesa, nederėtų pamiršti, kad amerikiečiai taip pat turi savo ikoniškuosius muscle car‘us, kurie verti atskiros enciklopedijos visoje automobilizmo kultūroje. Tačiau šį kartą apsiribosiu ties vienu, mano manymu, labiausiai tituluotu bei absoliučiai visiems pažįstamu „Ford Mustang“ – musle car kiemo karalius. Na, tiksliau ne vienu, o iš karto dviem „Mustang“ modeliais: 1966 metų pirmosios kartos kabrioletu ir 2016 metų naujausios, šeštosios kartos kupė. Tiesą sakant, šios akimirkos laukiau ne ką mažiau nei būdamas paaugliu galėjau laukti pirmųjų besikalančių ūsų. Musle car yra ta automobilių klasė, kuri yra vienas esminių pagrindų žmogui, besipažindinančiam su automobiliais. Tai lyg gyvas susitikimas su savo televizijos ar kino herojumi, kurį garbinai lyg šventąjį pastaruosius 20 metų. Bet sako, kad savo herojų akis į akį reikia vengti, kadangi realiame pasaulyje jais tenka labai dažnai nusivilti.

Kiemo karalius

Ne veltui paminėjau, kad „Mustang“ yra savo kiemo karalius. Išpopuliarėjęs dėl to, kad savo nišoje buvo pigesnis už tiesioginius varžovus (visai kaip ir dabar) ir turėjęs konkurencingai daug galios, jis sugebėjo sužavėti daugelį. Pirmosios kartos Mustangas sukūrė „Pony car“ segmentą, kuris apjungia nebrangius, kompaktiškus, stilingus automobilius su sportiškumo elementais. Iš esmės, išvydus senąjį modelį, per nugarą nubėga šiurpuliukai – tiek daug smulkių detalių, nušlifuotų iki tobulybės: valytuvų korpusai, stogo apvadai, chromuoti slenksčiai ar priekinių grotelių apvadas. Iš esmės viskas padaryta su tiek pat meilės ir rūpesčio, kiek supermamytės sudeda to į savo forumiukus. Čia viskas pagaminta rankomis, nenaudojant jokių modernių staklių ar robotų, kurie mikronų tikslumu galėtų tarpusavyje jungti apdailos detales. Iš esmės, senuosius automobilius galima drąsiai priskirti prie vertingų rankdarbių kategorijos, kartu su juvelyriniais papuošalais, laikrodžiais ar meno kūriniais. Tai tikrai daugiau nei konkrečią funkciją atliekantis daiktas.

Įsėdus į automobilį apima šiek tiek keistas jausmas. Atrodo, kad tuo pačiu metu vietos yra ir daug, ir mažai. Kadangi tenka sėdėti ne paties didžiausio tūrio salone, tačiau nejučiomis suvoki, kad aplinkui tave nėra nei porankių, nei 19 daiktadėžių, nei puodelių laikiklių ar krūvos nereikalingų mygtukų. Sėdint tokiame salone, netrukus supranti, kad šiandien pristatomi minimalistiniai interjerai nėra jau tokie minimalistiniai. Vairas, pora pedalų, pavarų perjungimo svirtis ir keli ciferblatai, rodantys tai, ką tuo metu veikia variklis. Kita vertus, ar normaliam, pilnavertiškam važiavimui gali reikėti kažko daugiau?

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Žinote, koks momentas yra tas auksinis, turint benzinu varomą automobilį? Tai jo užvedimas. Tai vertybė, kurios niekada neturės riebaluoti, kleksintys dyzeliniai agregatai ar juo labiau elektriniai. Starterio garsas su darbo pamainą pradedančiais besirąžančiais stūmokliais, pateikia puikų anonsą, kas laukia artimiausiu metu. Tiesa, ausis užpildo ne griausmingas V8 variklio dūsavimas, o 3.3 litro darbinio tūrio, šešių cilindrų eilėje skambesys, į darbą pakinkantis 120 arklių kaimenę. Skaičius tikrai nėra įspūdingas ir verčiantis prakaituoti delnus, tačiau nereikia pamiršti, kad automobiliui yra 50 metų ir tais laikais tai nebuvo juoką keliantys skaičiai.

Grožis, galia ir nesibaigiantis kelias

Stebėtinai lengvai perjungus T formos metalinę pavarų svirtį ties padala D, įsijungia pirmoji pavara ir automobilis pamažu pajuda. Nereikia tikėtis, kad tai bus emocingas ir adrenalino kupinas startas. Senolis šokteli iš vietos, lyg jaunystės meilę prisiminęs ir greitėja iki aukščiausios, trečios pavaros. Važiavimas juo yra visai civilizuotas, ramus ir išdidus. Vairas yra stebėtinai lengvas, rodos, visiškai nejungiantis priekinių ratų. Tai tikrai nėra monstras, besikėsinantis susukti jūsų vidaus organus ir važiuojant juo neteks paleisti savo balso visu pajėgumu bei melsti Dievo, kad paliktu jus gyvus. Tačiau ašarą išspausti dėl stabdžių departamento darbo, gali tekti. Horizonte matant šviesoforo trispalvės kontūrus, pėda tenka apgaubti stabdžių pedalą bei naiviai tikėtis, kad likus tam paskutiniam puskilometriui, jums vis dar švies žalia šviesa. Stabdyti norisi švelniai, kad neužsiblokuotų ratai, o metaliniai kelio atitvarai netaptų automobilio kėbulo dalimi. Patikėkite, yra lengviau perkalbėti teroristą, kad jis nesisprogdintų, nei priversti mašiną sustoti.

Bet žinote ką? Sakoma, kad meno kūrinys iš esmės negali ir neturi atlikti jokio praktinės funkcijos. Nei kuklius parametrus turintis variklis, nei nemenkos kuro sąnaudos, nei savižudiški stabdžiai ar labai vidutiniškos valdymo savybės – niekas negali atbaidyti nuo noro vairuoti amžinai. Važiuojant su juo, nuoširdžiai malonaus dėmesio sulauksite daugiau nei Popiežius sulaukia jo per savo pamokslus. Tokiam automobiliui nereikia magnetolos, jame nebus noro gerti kavą iš kartoninių puodelių ar pyškinti paaugliškus meilės tekstus feisbuko mesendžeryje. 66-aisiais tokių dalykų vairuojant tiesiog nebūdavo. Automobilyje nėra jokių svetimkūnių, kurie galėtų blaškyti nuo mėgavimosi saule ar milijonu kvadratinių kilometrų žydro dangaus. Iš esmės, šiam automobiliui sunkiai galėtų kas nors prilygti. Tai yra Amerikietiškas, druska ir pipirais pagardintas kepsnys – trijų visiškai elementarių ingridientų junginys: grožis, galia ir niekada nesibaigiantis tiesus kelias.

Jaunuolis

Su šiek tiek sentimentalia gaida tenka persėsti į 50 metų jaunesnį palikuonį bei per sąlyginai trumpą laiką suvokti ar per tuos metus, visos Mustango vertybės liko nepamirštos. Tiesa, skirtingai nei senolis, šis yra visiškai teisėtai perplaukęs Atlanto vandenyną. Naujasis modelis yra istoriškai svarbus, kadangi tai yra pirmasis Mustangas, kurį oficialiai galite įsigyti artimiausiame „Ford“ prekybos salone. „Inchcape Motors“ atstovybė yra užsisakiusi vieną bei duoda jį pačiupinėti žmonėms. Ypač džiugina ir tai, jog automobilis nestovi tiesiog užkonservuotas vitrinoje, kur sėkmingai rinktų pirštų antspaudus - mirtingiesiems juo leidžiama pasidžiaugti gyvai. Taip, Lietuva dar sykį įrodė, kad nėra urvinių kraštas.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Prieš šiek tiek nervingą įsėdimą, naująjį modelį kruopščiai apžiūrėjau iš išorės. Jei pastarosios, penktosios, kartos Mustangas grįžo prie senųjų dizaino ištakų, tai šis jau bando kurti naują veidą, įmaišant šiandienines „Ford“ dizaino tendencijas. Kaip bebūtų, naujasis Mustangas atrodo taip, kaip ir turi atrodyti tikras amerikietiškas musle car‘as: agresyvus ir šiek tiek prisimerkęs priekis, masyvūs kontūrai, keturiolikos mylių ilgio kapotas, į galinę galį nustumtas salonas bei putlius klubus primenančios galinės ratų arkos. Tiesa, Europai ir JAV skirtos versijos tarpusavyje šiek tiek skiriasi. Pavyzdžiui, Europai skirta versija neturi kapote įmontuotų oro įsiurbimo angų. Visa tai yra neva dėl skirtingų saugumo reikalavimų pėstiesiems. Matote, vaikai Europoje yra gerokai liesesni nei Amerikoje, todėl iškyla grėsmė, kad juos į variklį gali tiesiog įsiurbti. Taip pat, Europinė versija negauna LED dieninių žibintų, kurie yra sumontuoti pagrindiniuose žibintuose. Vietoje to, paprastas dienines šviesas mes gauname rūko žibintuose. Taip yra todėl, kad žiūrint tam tikru kampu, pėstieji gali nepamatyti šviečiančių LED žibintų. Dėl dievo meilės, tą automobilį apskritai galima pastebėti naktį užrištomis akimis, ką jau kalbėti apie kažkokius žibintus. Taip pat, Amerikietiška versija turi daug dailesnius šoninio vaizdo veidrodėlius, kai tuo tarpu Europiniai atrodo kiek per dideli ir ne visai čia tinkantys. Įdomus faktas yra ir tas, jog Britanijos rinkai skirti automobiliai dėl dešinėje pusėje esančio vairo turi mažesnius išmetimo kolektorius. Vadinasi, automobiliai yra maždaug 5 arklio galiomis silpnesni nei kairėje pusėje vairus turintys modeliai.

Žemo garso startas

Nervingai bandant įsitaisyti plačioje, amerikietiškiems užpakaliams pritaikytoje automobilio sėdynėje, nė pats nepajuntu, kai pirštas atsiduria ant balto užvedimo mygtuko raudonu apvadu. Vos jį spustelėjus, ausis užpildė žemas ir malonus V8 variklio garsas. Automobilis prunkštelėjo grėsmingai, tvirtai ir leido suprasti, kad netrukus ir taip saulėta diena pradžiugins dar labiau. Automobiliu norisi pajudėti švelniai, visiškai neskubinant įvykių. Esu jodinėjęs tik prijaukintais žirgais, tad staigi ir grubi pažintis su neprajodinėtu ristūnu gali baigtis šiek tiek skausmingai. Tačiau greitai ima suktis mintis, kad ristūno apibūdinimas skamba kiek per švelniai, todėl drąsiai galima ieškoti net ir necenzūruotų epitetų.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Nereikia daug pastangų, kad automobilis į save atkreiptų dėmesį. Net mažytis akceleratoriaus spustelėjimas greitai iššaukia aplinkinių reakciją, kuri iš garbaus amžiaus žmonių yra ne tokia ir maloni. Aplinkiniams gali atrodyti, kad vairuotojas šaukte šaukiasi dėmesio ar yra kamuojamas Napoleono sindromo. Deja, tačiau jie net neįsivaizduoja, kokia pekla gali atsiverti, jei tikrai pliaukštelėsite per pasturgalį šiam ristūnui.

Paklusnus valdymas

Kiekviena gatvė Mustange atrodo gerokai susiaurėjusi dėl masyvių jo gabaritų. Todėl, kai pagaliau pavyko išriedėti į normalų eismą, pradėjau aiškintis, kokia situacija yra su automobilio valdymu, kadangi kaip jau matėme anksčiau, žodis „valdymas“, Amerikoje, prieš 50 metų nebuvo labai plačiai paplitęs. Šeštosios kartos modelis įeis į istoriją ne tik dėl to, kad yra parduodamas visose pasaulio rinkose, tačiau ir dėl to, kad pirmą sykį gavo nepriklausomą galinę pakabą, tad teoriškai jis turėtų patikti ir išrankiems europiečiams. Tiesą sakant, jos valdymas yra malonesnis nei dalies europietiškų modelių. Jis sukalbamas, civilizuotas ir paklusnus. Net visai komfortiškas. Važiuoklė dirba standžiai, tačiau labai neblogai sugeria kelio nelygumus. Nereikia tikėtis, kad jis bus artimas, tarkim, vokiškiems analogams, tačiau bendra situacija yra labai neprasta. Gal šiek tiek nerangus, tačiau labai maloniai nustebinęs naujasis modelis įrodė, kad amerikiečiai pagaliau pamatė, kas per velnias yra tas posūkis ir kaip reikia elgtis su šia įdomybe. Beje, jei natūraliai kyla klausimas, apie stabdžių būklę, galiu ramiai atsakyti, kad čia jie yra. Ir labai neprasti. Automobilis stoja puikiai ir pagaliau galiu pasijausti saugiau, kai anksčiau laiko nereikia savęs laidoti.

Interjeras

Kad „Ford“ šiai pasaulinei premjerai ruošėsi atsakingai, tą išduoda ir automobilio salonas. Ne, jis nelaimės jokių dizaino konkursų ir negaus liaupsių už dievišką medžiagų kokybę. Kai kurios detalės paimtos iš pigesnių „Focus“ ar „Mondeo“ modelių. Priekinė konsolė yra gerokai modernesnė už pastarojo modelio bei tikrai geriau įrengta. Čia persipina klasikinės Mustango interjero linijos, kur vyrauja masyvūs kontūrai kartu su žiupsneliu modernaus pasaulio žaisliukų. Tiesą sakant, mane labiausiai sužavėjo senamadiški chromuoti jungikliai, esantys prie užvedimo mygtuko, kurie primena filmuose rodomus bombų paleidimo jungiklius. Tik Mustange, tų mygtukų pagalba galite rinktis skirtingus vairavimo rėžimus, kontroliuosi traukos kontrolės sistemą ar tiesiog įjungi avarines šviesas. Iš esmės, visiškai nesvarbu, kokią funkciją atlieka jungikliai, kadangi jie čia bendrame kontekste atrodo puikiai. Nors atrodo lyg metaliniai, jie iš tikro yra plastikiniai. Deja.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Nors dėl žemos stogo linijos, automobilis atrodo lyg būtų dvivietis, tačiau už priekinių sėdynių rasite papildomas dvi vietas. Iš dalies... Nors priekyje puikiai įsitaisys du suaugę žmonės, apie gale sėdinčius to nedrįsčiau pasakyti. Nuoširdžiai nesiūlau keliauti keturiems, nebent du iš jų būtų bent dalinai amputuotomis galūnėmis. Taip pat, sunkiai rasite žmogų, kuris apskritai sugebės atsisėsti ant tos galinės sėdynės, kadangi pats procesas reikalauja šiokių tokių akrobatinių sugebėjimų. Kita vertus, jūs man atveskite žmogų kuris Mustangą pirktų vardan šeimos poreikių patenkinimo.

Mustango kaina

Sportiniu Mustango aš vadinti nedrįsčiau. Taip, jis išraiškingas, taip jis patrauklus, taip jis visai greitas ir taip, jis triukšmingas. Tačiau ne tiek, kad patektų tarp sportinių automobilių elito ir jame ženkliai konkuruotų. Vien kaina nepasako, kad tai kvepia sportiškumu. Kokia ji? Ji prasideda nuo beveik 37 tūkstančių eurų. Ir tai yra jau su visais mokesčiais. Panašios galios „BMW M4“ jums kainuotų bent jau dvigubai daugiau. Aišku, už 37 tūkstančius galima įsigyti kažką taupaus, praktiško bei racionalaus. Pavyzdžiui, visai neblogai sukomplektuotą „VW Passat“. Tačiau visi žinome, kuris automobilis nenutrins šypsenos nuo jūsų veido. Ir be to, jūsų niekas neatsimins už tai, kad didžiąją dalį gyvenimo vairavote „Passat“.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Tiesa, ta 37 tūkstančių eurų kaina yra už 2.3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį su turbina. Jei norite riebaus 5.0 litrų V8 variklio, teks iš viso pakloti maždaug 5 tūkstančiais daugiau. Būtent tai ir siūlyčiau padaryti. „EcoBoost“ variklis, nepaisant to, koks jis geras, visiškai netinka Mustango sielai. Čia būtų tas pats, kas stebėti teatro spektaklį užrištomis akimis ir uždengtomis akimis. Mustangui nereikia šitaip stengtis, kad prisitaikytų prie europietiškų įpročių. Europa jau seniai yra pamilusį šį arkliuką bei kertines jo charakterio savybes. Visa tai paaiškina, kodėl būtent didžioji dauguma Europoje nupirktų Mustangų yra su V8 varikliu. Kita vertus, 300 arklio galių „EcoBoost“ yra jam per silpnas. Dedu galvą, kad mažesnio variklio kuro sąnaudos nebūtų kuklesnės, ypač žinant, kad reikia tempti beveik 1800 kilogramų svorį. Važiavimas taptų tylus, neturintis visiškai jokio šarmo ir automobilis prarastų visą savo pamatinę ideologiją. Na, o jei kalbant apie kuro sąnaudas, jei šiuo atveju jos bent kiek turėtų rūpėti, galiu pradžiuginti tuo, jog normaliu miesto rėžimu, galima drąsiai tilpti į 14-15 litrų šimtui kilometrų vidurkį. Mielieji, prieš pradedant sąnaudas lyginti su jūsų 1.9 TDI, siūlau nepamiršti, kad čia yra 420 arklio galių, aštuonių cilindrų variklis.

Funkcija, verčianti daryti nuodėmes

Artėjant prie pabaigos, noriu papasakoti vieną nuodėmę. Lai nesupyksta puikieji žmonės iš „Inchcape Motors“. Šiame Mustango modelyje yra įrengta „Line Lock“ funkcija. Ji yra įjungiama ant vairo esančių mygtukų pagalba, centriniame ekranėlyje susiradus reikiamą meniu punktą. Įjungus šią funkciją, kompiuteris jūsų paprašo stipriai įminti stabdžio pedalą ir atlikti kelis papildomus mygtukų paspaudimus. Kalbant paprastai, sistema tam kartui atjungia galinius stabdžius, palikdama funkcionuoti tik priekinius. Kam? Tai turbūt pirmasis automobilis pasaulyje, kurio standartinėje komplektacijoje randame funkciją, kuri skirta daryti burnout‘ams. Visa tai atlikau, gink Dieve, tik moksliniais tikslais, tikrai ne dėl jokio smagumo. Tam, kad suprasti ar sistema tikrai veikia, tą būtina buvo atlikti bent tris kartus. Vaikams buvo būtinas tinkamas paaiškinimas, kokiomis sąlygomis susidaro rūkas. Tik tiek.

Ford Mustang/Dainiaus Juodelio nuotrauka

Amerikietiška svajonė – ji pasiekiama!

„Ford Mustang“ nėra tas automobilis, kuris vertas aptarinėti jo praktiškumą, ekonomiją ar technines charakteristikas. Apskritai, pirkti Mustangą dėl jo dinaminių savybių yra tas pats, kas žiūrėti porno filmą dėl jo siužeto. Jam nebūtina kažkur važiuoti, kad paliktų neišdildomą įspūdį ar šypseną veide. Jis toli gražu, nėra tobulas. Tačiau jis tokiu ir neprivalo būti. Tai lyg mokyklos chuliganas, kurio slapčia geidžia visos merginos, nors visi žino, kad jis šiek tiek kvailas. Nepaisant to, kad automobilis vis tiek yra šiek tiek primityvus, jis nejučiomis mums primena tą iki skausmo apdainuotą amerikietišką svajone, kuri dabar nebėra jau tokia nepasiekiama.

Autorius Dainius Juodelis

Kategorijos: 
Automobiliai: