You are here

Gražiausias 2016 metų konceptas - „Renault Trezor"

  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka
  • Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka
    Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka

Prancūzijoje, Paryžiuje surengtos 32-ojo Tarptautinio automobilių festivalio („Festival Automobile International 2017“) apdovanojimų ceremonijos metu „Renault Trezor“ buvo paskelbtas gražiausiu 2016 metų koncepciniu automobiliu.

Renault Trezor Concept/Gamintojo nuotrauka

Žiuri nusprendė šį apdovanojimą skirti Trezor" už jo ypatingą grožį ir spinduliuojamą jausmingumą bei eleganciją“, – sakė Rémi Depoixas, Tarptautinio automobilių festivalio prezidentas.

Nuoroda į ateities „Renault“ stiliaus filosofiją

„Renault Trezor“ stilius – šiltos, jausmingos ir rafinuotos linijos, taip pat C formos žibintai bus ir būsimuosiuose „Renault“ modeliuose.

O štai „Trezor" salono dizainas koncentruojasi ties vairavimo malonumu. Jame yra didelis jutiklinis ekranas, sukuriantis lėktuvo kokpito įspūdį, ir kokybiškos apdailos medžiagos – tokios kaip medis ir oda.

Elektrinė jėgainė

„Trezor“ panaudotas sportinio „Renault e.dams“ komandos elektromobilio, du kartus tapusio „Formula E“ komandų įskaitos pasaulio čempionu, motoras. Ši jėgainė generuoja 350 AG ir 380 Nm galią ir leidžia 1600 kg sveriančiam kupė 100 km/h greitį pasiekti greičiau nei per 4 sekundes.

Renault Trezor Concept/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Trezor" energiją tiekia du akumuliatoriai, kiekvienas aušinamas individualia aušinimo sistema, kurias optimizuoja kapote esančios kintamos geometrijos oro įsiurbimo angos.

„Trezor" taip pat panaudota stabdžių sistemos valdoma energijos regeneravimo sistema, perimta iš „Formulėje E“ naudojamos RESS sistemos.

Šis konceptas yra vo 1080 mm aukščio. Jo ilgis - 4700 mm, o plotis - 2180 mm. Sveria jis 1600 kg.

Įspūdingai kylantis kėbulas

Žvelgiant į „Trezor" konceptą, atrodo, kad į jį neįmanoma įlipti, nes automobilis neturi jokių durelių. Tačiau į jį patenkama, kėbului grakščiai pakilus į viršų. Atrodo itin įspūdingai. Pamatykite tai:

Automobiliai: