Hyundai i30 Fastback: „Greitas užpakalis“, ant kurio tiktų „Merso“ ženklas | 98.lt

You are here

Hyundai i30 Fastback: „Greitas užpakalis“, ant kurio tiktų „Merso“ ženklas

  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback

Prieš pradėdami skaityti, akimirką pažvelkite į šį automobilį iš galo ir pagalvokite, ką jis jums primena. Jeigu ant jo kėbulo nesipuikuotų „Hyundai“ ženklelis, būtų galima net gi sudvejoti ir pagalvoti, kad „Mercedes-Benz“ išleido sumažintą miesto visureigio „GLE Coupe“ versiją.

Hyundai i30 Fastback

Dar daugiau paanalizavus šio automobilio kėbulo linijas, jį būtų galima bandyti tapatinti su „BMW Gran Turismo“ serijos modeliu ar net sumažintu „Porsche Panamera“, taip pat su kitu „Merso“ kūriniu - „CLA“. Panašumų pavyktų rasti dar ir su kitais sedano-kupė kėbulo linijas turinčiais brangiais automobiliais.

Neplanuotas kūrinys

Bet tai nėra nei vienas iš šių išvardintų automobilių, tai visiškai naujas ir kiek netikėtas „Hyundai i30“ šeimos narys, pavadintas „Fastback“. Kupė įvaizdį turintis ir sportiškai atrodantis hečbekas. Automobilio gamintojas teigia, kad jis net nebuvo planuotas. Tai tiesiog spontaniškas sprendimas, gimęs iš nubraižytų eskizų.

Hyundai i30 Fastback

Sveikintina, kad „Hyundai“ ryžosi priimti tokį netikėtą sprendimą, nes automobilis gavosi labai įdomus, įdomiai gražus, stilingas, kitoks, verčiantis į jį užsižiūrėti.

„Tai – pirmasis mažesnės vidutinės klasės modelis stilingu ir elegantišku kupė kėbulu. Kurdami „i30 Fastback“ dizainą, improvizavome su „i30" modelio serijos formomis, sumažinome laiptuotų priekinių grotelių aukštį ir nuleidome stogo liniją. Stilingos šoninės linijos ir toliau pabrėžia išlenktą galinio aptako formą“, - pasakoja „Hyundai Europa“ dizaino centras vyr. dizaineris Thomas Burkle.

Su emocija

Prisipažinsiu, kad pirmą kartą pažvelgus į „i30 Fastback“, jis atrodė labai keistai, net gi negražiai, bet pradėjus jį fotografuoti, ir į automobilį žvelgiant vis iš kitų kampų, išryškėjo visas „Fastback“ grožis ir išskirtinumas.

Charizmatiškai atrodančio automobilio siluetą užbaigia į bagažinę integruotas galinis aptakas, besitęsiantis iki užpakalinių žibintų. Ši dalis atrodo puikiai!

Hyundai i30 Fastback

Paprastas „Hyundai i30“ hečbekas atrodo kiek santūriau prieš šį „greito užpakalio“, ant kurio norisi kabinti „Merso“ ženklą, savininką. Žvelgiant iš išorės, „i30 Fastback“ kelia daugiau emocijų už „i30“, bet gerokai mažiau nei jų sukelia „karštasis“ šios šeimos narys - „i30 N“ su 275 „arklių kaimene“. Tiesa, yra dar ir „i30 wagon“ universalas.

Ne gana to, „Fastback“ yra 5 mm arčiau žemės, turi žemesnį svorio centrą, yra stabilesnis ir lengviau valdomas už paprastą „i30“ hečbeką. Be to, jo pakaba 15 procentų standesnė. Automobilis važiuoja labai smagiai, variklis elastingas, pakaba savo darbą dirba gerai, aišku, ji primena apie save, o tą daryti įpareigoja ir 18 colių ratlankiai. Automobilio valdymas pagirtinas, automatinė, 7 laipsnių dviejų sankabų greičių dėžė nemiega, kai reikia atlikti lenkimą ir labai sklandžiai veikia, esant bet kokiam vairuotojo važiavimo režimui.

Degalų sąnaudos ir pagreitis iki šimto

Po variklio dangčiu testuotas modelis slėpė turbokompresoriumi aprūpintą, 1,4 litro, 140 AG ir 242 Nm benzininį variklį, kurio degalų sąnaudos važiuojant mieste siekė 8,8 l/100 km, važiuojant magistralėje 110 km/h greičiu – jos buvo 5,9 l/100 km.

Hyundai i30 Fastback

O nuvažiavus apie 350 km atstumą, degalų sunaudojimo vidurkis buvo – 7,3 l/100 km. Bent vieną litrą nuo šio rezultato tikrai būtų galima nesunkiai numesti.

Nors variklis ir dinamiškas, tačiau automobilio dinamika nuo 0 iki100 km/h nėra įspūdinga – 9,5 sek., su automatine transmisija, tačiau to tikrai pilnai pakanka. Variklis visuomet yra pasiryžęs atiduoti visą save ir nei karto neleis juo nusivilti.

Interjeras

Kas įdomaus viduje? Viskas lygiai taip pat, kaip ir kituose naujuosiuose „Hyundai“ modeliuose. Subtiliai paprasta ir labai ergonomiška.

Hyundai i30 Fastback

Ką rinktis?

Ką rinktis: hečbeką ar „Fastback'ą“? Kam ko reikia. Vis gi, antrasis variantas suteikia daugiau emocijų vairuotojui, tuo pačiu ir daugiau išskirtinumo.

„Fastback“ yra 4455 mm ilgio, o tai 115 mm daugiau nei „i30“ hečbekas, tačiau abiejų šeimos narių ratų bazė yra ta pati – 2650 mm.

Kalbant apie bagažinės tūrį - „Fastback“ sutalpina daugiau: 450 litrų prieš 395 litrus.

Hyundai i30 Fastback

Nulenkus galines sėdynes šis santykis yra 1351 litras prieš 1301 litrą. Bet šioje kovoje juos abu triuškinančiu rezultatu įveikia „i30 wagon“ su atitinkamai 602 ir 1650 litrų bagažinės tūriu.

Bet jeigu universalo nenorite, o vis tik reikia didesnio automobilio, negu hečbekas, tai „Fastback“ kaip tik gali padėti priimti galutinį sprendimą.

Kiek kainuoja?

„i30“ hečbeko kaina prasideda nuo 14 990 eurų, „i30 wagon“ universalas kainuoja nuo 15 990 eurų, „i30 Fastback“ įkainojamas nuo 19 590 eurų. Tačiau verta paminėti, kad pastarasis „i30“ šeimos narys nėra siūlomas su paprasčiausia „Classic“ komplektacija, todėl jo startinė kaina yra didesnė ir mokama jau už „Comfort“ komplektaciją.

Tokį patį variklį (1,4 litro T-GDi) ir 7 laipsnių automatinę greičių dėžę turintys „Comfort“ komplektacijos modeliai kainuoja nuo:

- i30 hečbekas: 20 490 eurų

- i30 wagon: 21 490 eurų

- i30 Fastback: 21 590 eurų

Taigi, kaina čia tikrai nevaidina pagrindinio vaidmens ir tai yra poreikio klausimas. Iš visos šios trijulės, „Fastback“ tikrai yra pats smagiausias.

Įdomu, ar kiti automobilių gamintojai pabandys žengti šiuo „Hyundai“ keliu. Kaip manote, ar turėsime „VW Golf Fastback“, „Opel Astra Fastback“ ar „Ford Focus Fastback“?

Hyundai i30 Fastback

Kategorijos: 
Automobiliai: