You are here

Aurum 1006 km 2018: Prie starto vienintelis „Hyundai i30 N TCR“

  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR
  • Hyundai i30 N TCR
    Hyundai i30 N TCR

Ką tik iš gamyklos Alzenau (Vokietija), dar kvepiantis dažais, toks pats, kaip pasaulio čempionate FIA WTCR pirmaujantis asmeninėje ir komandų įskaitoje. Kas?  Lenktyninis „Hyundai i30 N TCR“ iš komandos „Hegelmann transporte by Algirdai @ nebankrutuok.lt“. Liepos 11 d. bolidą komandos nariai pristatė Vilniuje, „Inchcape“ salone. Priešpaskutinį liepos savaitgalį „Hyundai i30 N TCR“ varžysis ištvermės lenktynėse „AURUM 1006 km“ Palangoje, TCR klasėje ir sieks ne tik puikaus pasirodymo absoliučioje įskaitoje, bet ir pirmą kartą vedamoje TCR Baltic Trophy įskaitoje. Po šio „krikšto“ naujojo „Hyundai“ bolido lauks išmėginimai kitose Europos trasose.

Hyundai i30 N TCR

Šio lenktyninio „Hyundai“ debiutas pasaulio lengvųjų automobilių žiedinių lenktynių čempionate FIA WTCR pranoko visus lūkesčius – „Hyundai“ vairuoja 4 lenktynininkai pirmajame šešetuke, o Y. Mulleris ir G.Tarquini užima pirmą ir antrą vietas.  

„Į Lietuvą tik praėjusią savaitę atgabentas „Hyundai i30 N TCR“ sukurtas ir ištobulintas „Hyundai“ koncerno „Hyundai Motorspost Customer Racing“ padalinyje Vokietijoje. Tai pirmasis toks automobilis Baltijos šalyse, todėl mes tikrai didžiuojamės, galėdami šį bolidą, jau tapusį sportinės sėkmės simboliu, pristatyti „Inchcape Motors“ salone“, – pažymi „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Renaldas Gineika.

„Kodėl „Hyundai“? Kas domisi automobilių sportu, žino, kad mes visuomet ieškojome kažko naujo.  Rengdamiesi Palangos lenktynėms taip pat norėjome, kad mūsų pasirinkimas būtų kitoks – ne „poršiškas“. Kita vertus, sprendimas rinktis „Hyundai“ yra racionalus – užtenka pažvelgti į pasaulio ralio čempionatą ar WTCR. „Hyundai“ laužo stereotipus, tačiau žino, ką daro – toks požiūris atitinka mūsiškį. Ir iškart išduosiu, kad „AURUM 1006 km“ tebus pirmasis žingsnis į lenktynes tiek Baltijos šalyse, tiek kitur Europoje“, – sako Mindaugas Varža, „Hegelmann transporte by Algirdai @ nebankrutuok.lt“ komandos vadovas.

Hyundai i30 N TCR

„Savo kasdienėje veikloje, krovinių gabenimo versle, siekiame būti patikimi ir lankstūs, tad „Hyundai i30 N TCR“ – konkurencingas tarp varžovų, veržlus, visą komandą įkvepiantis automobilis – puikiai atitinka mūsų filosofiją“, – pabrėžia Tomas Jurgelevičius, „Hegelmann Transporte“ direktorius.

Daug potyrių turėtų užtikrinti ne tik automobilis, bet ir jo ekipažas – „Hyundai i30 N TCR“ Palangoje vairuos Nyderlandų ralio lenktynininkas Kevinas Abbringas, šiuo metu vienas talentingiausių ir perspektyviausių jaunų lenktynininkų Europoje, beje, ir pats didele dalimi prisidėjęs prie šio automobilio kūrimo. Kevinas Abbringas nuo 2015 metų yra oficialus „Hyundai Motorsport“ kuriamų automobilių testuotojas.

K. Abbringo tėvas – Edwinas Abbringas – taip pat garsus ralio lenktynininkas.

Kiti ekipažo pilotai Palangos lenktynėse – puikiai Lietuvos automobilių sporto aistruoliams žinomi lenktynininkai: Deividas Jocius, sukaupęs daugybę žiedinių lenktynių patirties, daugkartinis Palangos lenktynių laimėtojas Egidijus Valeiša, patyręs lenktynininkas Mindaugas Liatukas. Visi šie lenktynininkai trasoje puikiai papildo vienas kitą.

Į Lietuvą atgabentas „Hyundai i30 N TCR“ yra aprūpintas vadinamuoju „endurance“ paketu, skirtu ištvermės lenktynėms.

Hyundai i30 N TCR

„Mes suprantame, kad grynuoju greičiu negalime varžytis su ištvermės lenktynėms parengtais GT2 ar GT3 klasės „Porsche“ automobiliais, tačiau vien greičio pergalei dažniausiai neužtenka. „Hyundai“ išsiskiria patikimumu ir stabilumu, o nepastovūs lietuviški orai gali mums suteikti netikėtų galimybių siekiant aukščiausių tikslų“, – pažymėjo M. Varža.

FIA WTCR lenktynių serijoje dalyvaujantys „Hyundai i30 N TCR“ yra varomi 2 litrų darbinio tūrio turbininio 350 AG galios ir 420 Nm sukimo momento variklio, komplektuojamo su 6 laipsnių sekvencine pavarų dėže. Varantieji ratai –priekiniai. Automobilio minimalus svoris su vairuotoju – 1285 kg.

Automobiliai: