You are here

Hyundai Ioniq Hybrid: Paprastas, taupus ir patogus

  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid
  • Hyundai Ioniq Hybrid
    Hyundai Ioniq Hybrid

„Jonikas“ - taip paprastai ir lietuviškai dažnas vadina „Hyundai“ hibridą „Ioniq“. Modelio pavadinime raidžių derinys keistas, kaip ir gana įdomi paties automobilio išvaizda.

Ji kiek nuobodi, neišskirtinė, be ypatingos emocijos, aplinkiniams kelianti nuostabą, o kartais gal net ir juoką. Žinoma, pilka automobilio spalva nedavė jam pliusų, nes baltas „Ioniq“ žiūrisi nepalyginamai geriau. Iš tikrųjų, tai gana solidžiai atrodantis automobilis.

Hyundai Ioniq Hybrid

Sėdint jo viduje, galima drąsiai šyptelėti pro ūsą ir pasidžiaugti tuo, kad šis hibridas yra itin ekonomiškas ir labai patogus.

Važiuodamas juk pats nematai išorės, o nuostabus pojūtis viduje yra būtinas. Tuo „Ioniq“ ir gali didžiuotis – vairuotojas automobilyje jaučiasi itin jaukiai, o važiavimo metu nėra dėl ko skųstis.

Automobilis keliu rieda gerai, važiuoklė nebilda, ratai klauso vairuotojo komandų vairu. Visi reikiami prietaisai ir mygtukai po ranka, vietos gale užtektinai, sėdėjimo pozicija prie vairo patogi, viskas čia paprasta ir aišku. Ko gi dar gali reikėti keliaujant iš taško A į tašką B, ar zujant visą dieną mieste?

Hyundai Ioniq Hybrid

Ekonomijos!

Hibridas „Hyundai Ioniq“ tą taip pat garantuoja.

Taupumas

Mieste šiuo automobiliu buvo įveiktas šimto kilometrų atstumas, o kuro sąnaudos sudarė vos 4,9 l/100 km. Specialiai kuras taupytas nebuvo, važiuota įprastu režimu, kaip ir su bet kuriuo kitu automobiliu.

29 procentai šio atstumo buvo įveikta naudojant elektrą (Eco Driving).

Hyundai Ioniq Hybrid

Įsukus į autostradą, kur šiltuoju sezonu leidžiamas 130 km/h maksimalus greitis, kuro sąnaudų rezultatas buvo štai toks – 6,3 l/100 km, važiuojant 127 km/h vidutiniu greičiu. Iš automagistralės pasukus į paprastą kelią, kur leidžiamas 90 km/h greitis, kuro sunaudojimas krito iki 5,8 litro.

Įdomu tai, kad net gi ir važiuojant didesniu pastoviu greičiu, retkarčiais benzininiam varikliui darbą palengvindavo elektros motoras – jis darbuodavosi vienas. Pagal „Hyundai“ technologiją, važiuojant pastoviu greičiu, automobilį varo benzininis arba elektrinis variklis, priklausomai nuo to, kurio iš jų veikimas konkrečioje situacijoje yra efektyvesnis. Štai autostradoje „Eco Driving“ rodiklis buvo 5 procentai, o važiuojant paprastu keliu jis išaugo iki 12 procentų.

Nuvažiavus 410 km atstumą, važiuojant autostrada ir paprastais keliais, kuro sąnaudos bendrai dar sumažėjo ir sudarė 5,5 l/100 km. Bendras „Eco Driving“ rodiklis pakilo iki 16 procentų.

Hyundai Ioniq Hybrid

„Ioniq“ į priekį varo 1,6 litro 4 cilindrų benzininis variklis, kurio darbą palengvina elektros motoras. Kartu hibridinė sistema generuoja 141 AG ir 265 Nm galią. Pagreitis iki 100 km/h trunka 10,8 sek., bet tai nėra esminis rodiklis. „Ioniq“ yra gana elastingas, o 6 laipsnių automatinė greičių dėžė su dviguba sankaba, sklandžiai dirba savo darbą.

Konkurentai

Šis korėjiečių kūrinys yra skirtas kovai su kitais hibridais, žinoma, savo dydžiu, bei galinės dalies forma jis labiausiai panašus į „Toyota Prius“, kurį konkurencinėje kovoje tikrai bus nelengva įveikti. Vis gi „Prius“ gyvuoja jau 20 metų ir yra gavęs pasitikėjimą. Net ir Lietuvos keliai pilni „Prius'ų“, taigi „Hyundai Ioniq“ reikės daug jėgų norint užsitarnauti pirkėjų palankumą.

Tiesa, dizaino prasme abu automobiliai skiriasi kaip diena ir naktis. Ir nors „Prius“ tikriausiai nepatiktų didesnei daliai žmonių, negu „Ioniq“, tačiau japoniškas hibridas šia prasme turi daugiau charakterio ir yra išskirtinesnis. „Ioniq“ hibridą gali rinktis tie, kurie „Prius“ nenori vien dėl jo išvaizdos.

Žvelgiant iš kito kampo, „Ioniq“ turi mielesnę transmisiją. Tradicinis automatas prieš CVT variatorių. Taigi, tiek vienas, tiek kitas iš šių abiejų automobilių turi savo kozirių, o kiekvienas pirkėjas skirtingai vertina automobilių ant stalo pateikiamas geriausias kortas.

Hyundai Ioniq Hybrid

Be to, į šį žaidimą dėl vietos po saulę dar yra įsivėlusi ir „Kia“ su hibridu „Niro“, kuris turi tokį patį variklį ir greičių dėžę, kaip ir „Ioniq“. Taigi, rinktis yra tikrai iš ko – o visi šie trys automobiliai itin skirtingi savo išore ir vidumi. Tiesa, japonas „Prius“ yra gerokai brangesnis už abu konkurentus iš Pietų Korėjos.

Faktai ir skaičiai

Ką gi dar reikėtų žinoti apie „Hyundai Ioniq“? Automobilio kūrėjams pavyko pasiekti 0.24 aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą – būtent todėl galinė dalis ir turi tokią formą. CO2 emisija sudaro 79 g/km. Kad važiuotų ekonomiškai, automobilis standartiškai turi 15 colių ratlankius. Taip pat iš papildomos įrangos sąrašo galima pasirinkti ir 16 arba 17 colių ratus.

Hyundai Ioniq Hybrid

Į bagažinę galima sutalpinti 443 litrus krovinių, o nulenkus galines sėdynes ši erdvė išauga iki 1505 litrų. Pažvelgus į įrangos sąrašą, čia galima rasti itin daug gėrybių, tarp kurių ir bevielis išmaniųjų telefonų įkroviklis, kuris šiais laikais daug kam gali būti nepakeičiamu dalyku. Taip pat „Ioniq“ turi visą puokštę aukščiausio lygio apsaugos sistemas.

Ličio jonų polimerų akumuliatoriui gamintojas suteikia 8 metų arba 200 000 km garantiją. Taigi ramu!

Dar verta paminėti, kad „Ioniq“ neturės dyzelinio variklio, neturės jis ir vien tik benzininės jėgainės. Jis gali būti tik hibridas, įkraunamas iš tinklo hibridas (plug-in), arba tik tik varomas visiškai elektra – t. y. elektromobilis.

Kaina

Bandyto „Ioniq“ kaina siekė 28 430 eurų, o galvojantys apie to paties modelio elektromobilį, turėtų skirti bent jau 34 990 eurų sumą.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias hibridinių automobilių kainas salonuose (2017 08):

Automobilis Bazinė kaina, EUR
Hyundai Ioniq 23 990
Kia Niro 22 490
Toyota Prius 28 420 (akcijinė kaina nuo 25 000)

 

Hyundai Ioniq Hybrid

Kategorijos: 
Automobiliai: